Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3570 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,בבעלותי רכב מסוג אלפא רומיאו 145 שנת יצור 1995.הרכב בבעלותי משנת 1997 ואני היד השניה.רישיונות הרכב מופקדים כבר 10 שנים.אני והרכב בתל אביב.מעוניין להחזיר את הרכב לכביש לאחר שיפוץ קל.

מבקש המלצות לבעלי מקצוע:

מכונאי פרטי או מוסך,רפד,מישהו שמצפה דשבורד ושאר פלסטיקים,פחח ומישהו שמוכר ג'אנטים וצמיגים.

הייתי רוצה להגדיל קצת את מידת הצמיג,מבקש המלצה בנושא.

אודה לכם על כל המלצה,הערה,רעיון,ביקורת וכד'.

ALPINA-a creator of superbly rounded performance road cars.comfort and performance like no other car.Great grip, poise and stability yet very compliant

  • אחראי פורום
פורסם

מכונאות: מיכאל אלפא, רח׳ הנגרים 13, ת״א; אוטו איטליה, פ״ת.

פחחות וצבע: ליד אוטו איטליה יש את ויקטור שראיתי כמה עבודות יפות שלו.

איזה מנוע זה? האם הזזת אותו מדי פעם או שזה 10 שנים של עמידה?

לגבי צמיגים, צריך לבדוק באוטודאטא או במכון רישוי ורק את המידות שיש להם תוכל לאשר.

 

בהצלחה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
שלום לכולם,בבעלותי רכב מסוג אלפא רומיאו 145 שנת יצור 1995.הרכב בבעלותי משנת 1997 ואני היד השניה.רישיונות הרכב מופקדים כבר 10 שנים.אני והרכב בתל אביב.מעוניין להחזיר את הרכב לכביש לאחר שיפוץ קל.

מבקש המלצות לבעלי מקצוע:

מכונאי פרטי או מוסך,רפד,מישהו שמצפה דשבורד ושאר פלסטיקים,פחח ומישהו שמוכר ג'אנטים וצמיגים.

הייתי רוצה להגדיל קצת את מידת הצמיג,מבקש המלצה בנושא.

אודה לכם על כל המלצה,הערה,רעיון,ביקורת וכד'.

 

לפני שתתחיל, שים לב. הרכב עדיין לא אספנות , מכיוון שכך עליה חזרה לכביש כרוכה בתהליך די מייגע הכולל בדיקות תקינות על ידי מעבדה , נדמה לי טכניון. אחר כך מצפה לך מסלול רישוי בעמדה מספר 1 בחולון שגם זה כרוך בלא מעט כאב ראש. בכל מקרה בהצלחה.

 

לחידוש סלון הרכב אני ממליץ על המרפדייה במושב מזור -אצל דאבוש. אני שחזרתי סלון של פולו 1998 אחרי שרות במשטרה. העלות הייתה סבירה וכללה שטיחים תקרה ודיפוני דלתות בנוסף לכסאות.

לגבי השאר בדוק עם חברי מועדון אלפא IAROC - עשה חיפוש קצר ותגיע אליהם. בהצלחה.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

1.7 16v. לא הזזתי אותו,כל הנוזלים רוקנו לפני שעזבתי אותו.

תודה על התגובה.

ALPINA-a creator of superbly rounded performance road cars.comfort and performance like no other car.Great grip, poise and stability yet very compliant

פורסם
1.7 16v. לא הזזתי אותו,כל הנוזלים רוקנו לפני שעזבתי אותו.

תודה על התגובה.

 

המנוע עומד כבר 10 שנים יבש ? או ששמת שמן בצלינדרים ?

במידה ולא , האם המנוע מסתובב ? (ידנית ללא הנעה )

יש אוויר בגלגלים או שהוא על בוקים ?

אם על בוקים , הגלגלים מסתובבים ?

צריך לבדוק מצב של חלודה האם נוצרה , והאם המכלולים תקינים

 

אל תשכח שצריך להחליף את כל הצינורות הגמישים במנוע (דלק , בלמים , ועוד )

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

האוטו עומד על הגלגלים ומידי פעם אני מוסיף לו קצת אוויר,ושוטף אותו,שלא יראה מוזנח:).הזזתי אותו קצת בדחיפה,הוא זז בקלות.האוטו בחניה מקורה,וחיצונית אין לו שום חלודה.הוא ניראה בדיוק כפי שעזבתי אותו.לא יודע לגבי מנוע שמן וכו'.

ALPINA-a creator of superbly rounded performance road cars.comfort and performance like no other car.Great grip, poise and stability yet very compliant

פורסם

בוקר טוב.

תיקוני דאשבורד + רפדות - ממליץ (מנסיון) על "רטרו קאר" (רח' הבנאי 29 חולון, איגור/אנדריי).

לגבי מכונאות - יכול בהחלט לשאול את מיכאל (מ"מיכאל אלפא") אם מתעסק בזה ואם לא - אז איציק (מרחובות) בוודאי כן.

התחלת לאגור ח"ח ? (זה הזמן !)

alfa 156 2.5.

פורסם

אני אהיה חריג ואומר שאני לא ממליץ לשפץ את הפנים אלא להחליף, אפשר בקלות להביא סלון מאירופה שלא ספג קרני שמש העלויות אפסיות, אין שווי באירופה לחלק ונשאר רק עלות ההובלה, אני החלפתי פעמיים בעשר השנים האחרונות את הסלון ברנו שלי פעם אחת לסלון מעור - כמו חדש ולאחרונה חזרה לבד (חם מדי בארץ שלנו) על הדרך צרפתי אוסף של חלקים אין סופי- רכשתי תורמת אברים זהה לשלי לחלוטין שפורקה במוסך הולנדי נארזה ונשלחה לארץ הקודש.... ריפוד מקורי של אלפא יהיה תמיד עדיף על ריפוד שביצע רפד כול שהו!!!!

פורסם

תודה על האינפו' חולגי.

לא יודע מה זה ח''ח...חלקי חילוף?!בכל אופן יהיה בסדר:))

ALPINA-a creator of superbly rounded performance road cars.comfort and performance like no other car.Great grip, poise and stability yet very compliant

פורסם

מגאןקבריו,תודה נשמע טוב.כמה מיסים משלמים,והאם יש הבדל במיסוי בין מושבים לחלקי מנוע,פגושים,פנסים או מראות?

ALPINA-a creator of superbly rounded performance road cars.comfort and performance like no other car.Great grip, poise and stability yet very compliant

×
×
  • תוכן חדש...