Jump to content

מגאןקבריו

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

הנקודות של מגאןקבריו

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. באילת ישנו אוטובוס דוג' ששימש בעבר למגורים, נטוש אבל שלם, יחסית, פרטים בפרטי
  2. אוטובוס דווג ישן ששימש בעבר למגורים נטוש לו באילת, מישהו מכיר?
  3. אני אהיה חריג ואומר שאני לא ממליץ לשפץ את הפנים אלא להחליף, אפשר בקלות להביא סלון מאירופה שלא ספג קרני שמש העלויות אפסיות, אין שווי באירופה לחלק ונשאר רק עלות ההובלה, אני החלפתי פעמיים בעשר השנים האחרונות את הסלון ברנו שלי פעם אחת לסלון מעור - כמו חדש ולאחרונה חזרה לבד (חם מדי בארץ שלנו) על הדרך צרפתי אוסף של חלקים אין סופי- רכשתי תורמת אברים זהה לשלי לחלוטין שפורקה במוסך הולנדי נארזה ונשלחה לארץ הקודש.... ריפוד מקורי של אלפא יהיה תמיד עדיף על ריפוד שביצע רפד כול שהו!!!!
  4. בתור בעל רכב דיזל הכי חריג בארץ-קבריולט אני מקפיד על תדלוק עצמי, לא לוקח סיכון.
  5. יצאתי לטיול דומה לפני כשנה נחתנו במינכן וזיגזגנו על הגבלות בכבישים המפותלים בהרי האלפים, חוויה מדהימה, אני וחבר נוסף ב AUDI TT 2.0 חדשה לגמרי פחות מ 500 ק"מ כשלקחנו אותה, את הרכבים האלה ניתן למצא ב SIX פרימיום לא בדלפק הרגיל השידרוג כמובן עולה אבל אין מחיר להגשמת חלום, נהיגה בארץ זרה עם גג מופשל ומשינה בווליום גבוהה... לטיול שלנו העדפנו לצאת כחלק מקבוצה מדהימה דרך THRILS שוב מומלץ בחום מאורגן עד לרמת הבירה בפאב נשאר רק להינות מהנהיגה
  6. במסגרת הסכם השלום עם ירדן ישנם שני מעברי גבול הפתוחים למעבר ישראלים בשניהם ניתן לעבור עם רכב לשני הכיוונים לצערי השימוש במעברים אלו לא נפוץ מספק-לטעמי, אזרחי ירדן יכולים לעבור עם רכבם לישראל, הנוהל זהה לכניסת תייר עם רכבו לישראל, תופעה נדירה במחוזותנו בגלל מיעט המעברים הקרקעיים ועלויות השינוע הימיות הגבוהות... לעניננו ירדנים נכנסים לישראל נשארים עם המספר הירדני ואלו אנו כשנוסעים לירדן נהנים מהחלפת לוחית הרישוי ללוחית ירדנית. אני אנצל את הקישור ואספר שאני נסעתי כבר מספר פעמים לירדן בפעם הראשונה עם גיפון של קאיה שנת 2002 (קצר פתוח וידני) לטיול מקסים במידבר החוויה של נהיגה בארץ זרה ברכב שלך מדהימה ולא דומה לחווית טיול אחרת , הקלות בה עברתי גרמה וגורמת לי לחזור שוב ושוב לגיחות כאלה, פשוט להתעורר בחמישי ולהחליט שהסופ"ש הזה נוסע לירדן, לאחרונה אני עושה את זה עם המגאן שלי - המקורית שנת 1998, בסה"כ 1000 ק"מ בסופ"ש ארוך כיף אמתי - מלונות מסעדות כבישים וחזרה לביית. הנהיגה עם מספר מקומי הופכת אותך לשקוף-לא תייר, המקומיים מופתעים לשמוע שאתה לא ירדני, ומקבלים אותך באהבה כששומעים שאתה מישראל!!!! אשמח לספר חוויות אם יש עניין מגאן-קבריולט
×
×
  • תוכן חדש...