Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה שאלות על גומיות שסתומים...


ramigt
שימו לב! השרשור הזה בן 7025 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

באחד המוסכים הוסבר לי מבחן נוסף כדי להבין האם אכילת השמן היא כתוצאה מגומיות "גמורות" - לאחר עבודה של המנוע במשך כמה דקות, פותחים את צינור הנשם, ובמידה ו"המנוע לא מנפח" (זה הביטוי שהתשמש בו המוסכניק) אז הבעיה היא אכן מהגומיות. מה דעתך/כם?

 

ושאלה כללית נוספת : האם החלפת גומיות השסתומים ופתרון בעית שריפת השמן אמורה לשפר באופן משמעותי את ביצועי המנוע, אם בכלל?

 

תודה רבה.

מבחן ה"ניפוח"(=לחץ עוקה) הוא אינו מדד לקביעה כזו או אחרת, אלא כתוספת לנתונים אחרים.

 

הח' גומיות שסתומים לא תשפר במידה כזו מורגשת את ביצועי המנוע.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שחף' date=' הוואקום בזמן האצה בתוך סעפת היניקה הוא קטן מאוד היות ופרפר המצערת פתוח וכמעט אין מה שיחסום את האוויר בכניסה. בהאטה המצב הפוך והוואקום חזק מאוד בתוך הסעפת, וואקום ש"מוצץ" שמן מגומיות השסתומים.[/quote']

חנן, תודה רבה על ההסבר!!!

 

יום טוב,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

 

יש שיטות נוספות להחלפת הגומיות בעזרת מכשיר מיוחד מקפצים ומכנסים את הקונוסים למקום.

המלצתי אים איין לך נסיון קודם אל תיגע הסיכוי שתגרום לנזק הוא גדול מידי.

אגב מישהוא כתב שהלחץ אויר צריך להיות נמוך כי הוא אמור להחזיק את מישקל השסתום,

וזה לא נכון... הלחץ חייב להיות גבוה כי צריך לתת מכה אים פטיש לשיחרור הקונוסים והוצעתם.

כול הסיכוים אים ישתמשו בלחץ אויר נמוך זה שהשסתום יפול לתוך המנוע ואז תאלץ לפרק ראש.

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד שאלה קטנה:

אם מפרקים ראש מנוע, כדאי להחליף רצועת טיימניג ומשאבת מים על הדרך?

 

רמי.

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7025 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...