Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמים מנסיעת מבחן בפיג'ו 308 GTI (או: ססססאמ-אמ-אמא של פיג'ו)


sronis
שימו לב! השרשור הזה בן 2557 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש שמועות באוויר שמסתובבת איזו 308GTI אצל כמה מאנשי הפורום, אבל כאמור שמועות בלבד.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 198
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יש שמועות באוויר שמסתובבת איזו 308GTI אצל כמה מאנשי הפורום, אבל כאמור שמועות בלבד.

 

כאלו שיודעים לנהוג או כאלו שמתמחים בזחילה על סלעים ושיאי חיסכון בדלק?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

הזדמן לי היום לעשות סיבוב ברכב ויצאתי ברגשות מעורבים.

 

ממבט ראשון על הרכב הוא נראה משעמם מאד(אפילו לעומת GTI או קופרה), העיצוב מאד סתמי וסביר שמי שלא מכיר את הז'אנר לא יבין שמדובר בספורטיבית. כשנכנסים פנימה המצב משתפר, האינטריור נאה מאד אבל לצד הרבה חומרים נעימים ואיכותיים כמו הדיפונים הוא מכיל לא מעט פלסטיקה זולה באזור הקונסולה המרכזית.

 

אחרי כמה דק' של מבט מבחוץ ומבפנים רציתי לצאת לסיבוב אז ניסיתי למצוא תנוחת נהיגה. הדבר התברר כמשימה בלתי אפשרית, גם כאשר כיוונתי את המושב לגובה הכי נמוך הרגשתי שאני יושב בג'יפ, שדה הראיה מצומם מאד וההגה מסתיר את המחוונים.

 

בקיצור, עשיתי מה שאפשר והתחלתי לנהוג. המנוע הפתיע אותי לטובה, הוא מרגיש חזק ולינארי, הגיר בעל מהלך טיפה ארוך אבל מרגיש מדוייק ונעים לתפעול. למרות תנוחת הנהיגה המושב עצמו נוח ובאופן כללי הייתי מגדיר את הרכב כנוח, במיוחד בהשוואה לסיוויק אליה אני רגיל. ההגה החשמלי מרגיש טוב, לא לצפות לפידבק מטורף אבל הוא עדיף על מה שיש בואגיות וב-125M. מבחינת התנהגות אפשר לשחק עם הרכב דיי בקלות, כניסה לפניה, פרובוקציה קטנה והזנב משחרר דרור, בפניה מסויימת הגעתי למצב שהרכב היה ממש על הצד, זה לא דרש יותר מדיי והרגיש מאד נשלט.

 

לסיכום, מבחינת נהיגה הרכב מוצלח, לטעמי יותר מעניין מקופרה או גולף, לא מדובר על רכב הארדקור אבל הביצועים טובים, ההגה לא רע והזנב שמח. מאידך, הרכב נראה סתמי ולא נאה לטעמי, איכות החומרים בתא הנוסעים קצת מאכזבת אבל מה שהכי הפריע לי הוא הנדסת אנוש פשוט נוראית. הדבר מתבטא בשדה ראיה גרוע, חוסר יכולת לראות את המחוונים ותנוחת נהיגה מזעזעת. סה"כ נוצר אצלי רושם של רכב מעניין אבל חצי אפוי.

308GTI.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלת תם: אתה מכיר את ה'קטע' של פג'ו - צפייה בלוח המכוונים מעל ההגה ולא 'דרך' ההגה?

מנסיון עבר שמתי לב שהרבה אנשים לא מודעים לכך ואז אכן לא מסוגלים למצוא תנוחת ישיבה (כמובן שיש את אלו שכן מודעים ועדיין לא מסוגלים, לכן אני שואל).

 

אישית? לחלוטין אהבתי את הבחירה של פג'ו בהגה קטן + צפייה עלית, עבורי זה התאים והכיל בעיקר יתרונות (ברגע ש'התאמתי' עצמי לעניין). עם זאת, ברור לי שהנושא מאוד תלוי-העדפה.

 

תודה על השיתוף!

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת מענין הסיפור הזה עם לוח המחוונים המוסתר מהעין בגלל ההגה. מכיר 208 די מקרוב, אותו הגה קטן ואף פעם אין בעיה עם נראות המחוונים. באמת קצת לא ברור הסיפור הזה, אלא אם מי שאחראי לעיצוב לוח שעונים וההגה בפז'ו היה בדיוק בגובה שלי בבוקר ושל בתי, שנמוכה ממני משמעותית, אחרי הצהריים, או שאולי סתם לא היה אכפת לו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא גיליתי שזה נוח מאוד, מנסיעת מבחן שביצעתי על 3008.

 

Sent from my MI MAX using Tapatalk

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין שהרגשת שהזנב שמח.

גם מהתחושה שלי וגם לפי כתבות מהעולם התחושה/תלונה היא שהזנב נטוע מדי והיה נחמד אם היה משחק.

אולי הצמיגים הספיקו להישחק לא מעט ברכב המבחן.

 

. מבחינת התנהגות אפשר לשחק עם הרכב דיי בקלות, כניסה לפניה, פרובוקציה קטנה והזנב משחרר דרור, בפניה מסויימת הגעתי למצב שהרכב היה ממש על הצד, זה לא דרש יותר מדיי והרגיש מאד נשלט.

 

לסיכום, מבחינת נהיגה הרכב מוצלח, לטעמי יותר מעניין מקופרה או גולף, לא מדובר על רכב הארדקור אבל הביצועים טובים, ההגה לא רע והזנב שמח. .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חולק את ההתרשמות שלך גם כן, לדעתי העיצוב של לוח השעונים מעל ההגה מאוד נוח ולא הרגשתי שום בעיה איתו. גם שדרה הראיה ב308 היה לי מצויין.

 

לגבי איכות החומרים.. בעייתי. החלק העליון מרגיש טוב.

הקונסולה האמצעית (איזור הCD( מרגישה ונראית פשוטה.

 

לא יעזור, ה308GTI היא עדיין 308 ולמרות שניסו לשפר ולשדרג את התחושה של חלק מהמרכיבים - זה מה יש.

 

מצד שני היא רוצה לתגמל אותך בדרכים אחרות - כמו ביצועים והתנהגות. לשם כך היא נועדה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלת תם: אתה מכיר את ה'קטע' של פג'ו - צפייה בלוח המכוונים מעל ההגה ולא 'דרך' ההגה?

מנסיון עבר שמתי לב שהרבה אנשים לא מודעים לכך ואז אכן לא מסוגלים למצוא תנוחת ישיבה (כמובן שיש את אלו שכן מודעים ועדיין לא מסוגלים, לכן אני שואל).

 

אישית? לחלוטין אהבתי את הבחירה של פג'ו בהגה קטן + צפייה עלית, עבורי זה התאים והכיל בעיקר יתרונות (ברגע ש'התאמתי' עצמי לעניין). עם זאת, ברור לי שהנושא מאוד תלוי-העדפה.

 

תודה על השיתוף!

 

מכיר את הקטע, מה גם שנהגתי יחד עם כתב שהסביר לי את הקונספט. אגב גם בסיוויק רואים את המחוונים דרך ההגה אבל שם כנראה ההנדסה מוצלחת יותר.

 

הבעיה לדעתי שהמושב לא מתכוון נמוך. נאלצתי לכוון את המושב הכי למטה ואת ההגה הכי למעלה, אחרת הרגליים נתקעו לי בהגה. יכול להיות שאנשים מסויימים, בעיקר רזים יצליחו למצוא תנוחה סבירה אבל הרוב יתקשו. פעם ראשונה שזה קורה לי ברכב ספורטיבי ובאופן כ"כ קיצוני.

 

 

 

גם לי לא היתה בעיה עם תנוחת הישיבה ב-208GTI

 

אין לי מושג לגבי ה208, נהגתי רק ב308. ה208 גם נראית טוב להבדיל מזאת.

 

מעניין שהרגשת שהזנב שמח.

גם מהתחושה שלי וגם לפי כתבות מהעולם התחושה/תלונה היא שהזנב נטוע מדי והיה נחמד אם היה משחק.

אולי הצמיגים הספיקו להישחק לא מעט ברכב המבחן.

 

הצמיגים במצב דיי טוב, האספלט באזור בו נהגתי ממש לא ואולי מכאן ההסבר.

כאמור לא נהגתי הרבה ברכב, לקחתי מס' פניות בצורה חלקה עם קוים קלאסים ובעוד מס' פניות פשוט נכנסתי בליפט אוף, זרקתי את הרכב לתוך הפניה בצורה חדה ואמרתי נראה מה קורה, כאן הזנב ממש יצא בזווית מרשימה.

 

אני לא חולק את ההתרשמות שלך גם כן, לדעתי העיצוב של לוח השעונים מעל ההגה מאוד נוח ולא הרגשתי שום בעיה איתו. גם שדרה הראיה ב308 היה לי מצויין.

 

לגבי איכות החומרים.. בעייתי. החלק העליון מרגיש טוב.

הקונסולה האמצעית (איזור הCD( מרגישה ונראית פשוטה.

 

לא יעזור, ה308GTI היא עדיין 308 ולמרות שניסו לשפר ולשדרג את התחושה של חלק מהמרכיבים - זה מה יש.

 

מצד שני היא רוצה לתגמל אותך בדרכים אחרות - כמו ביצועים והתנהגות. לשם כך היא נועדה.

 

ומה לגבי לוח השעונים עצמו? גם כאשר כבר רואים את לוח השעונים, העיצוב עצמו מטופש עם מחוג סל"ד שרץ בכיוון ההפוך.

 

מסכים לגבי איכות החומרים, יש חלקים טובים ויש גרועים. בעיקר באזור הCD שם הפלסטיק נראה פשוט נורא ובעל פוטנציאל לחטוף שריטות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצמיגים במצב דיי טוב, האספלט באזור בו נהגתי ממש לא ואולי מכאן ההסבר.

כאמור לא נהגתי הרבה ברכב, לקחתי מס' פניות בצורה חלקה עם קוים קלאסים ובעוד מס' פניות פשוט נכנסתי בליפט אוף, זרקתי את הרכב לתוך הפניה בצורה חדה ואמרתי נראה מה קורה, כאן הזנב ממש יצא בזווית מרשימה.

 

עכשיו ברור מה קרה.

 

אם אתה לא נוגע בבלמים, בקרת האחיזה לא נכנסת לפעולה. זה מאפיין התנהגות מוכר.

 

הבעיה היחידה עם זה היא שליפט אוף זו טכניקה שלא טובה (כמעט) לשומדבר, מלבד להשיג החלקה של הזנב. טכנית, זה כמעט אף פעם לא יעיל ולא נוהגים ככה, בלי בלימה לפני/לתוך הסיבוב (רק לצורך שינויי כיוון לא חריפים).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טכנית, זה כמעט אף פעם לא יעיל ולא נוהגים ככה, בלי בלימה לפני/לתוך הסיבוב (רק לצורך שינויי כיוון לא חריפים).

 

ברור שזה לא "יעיל", אבל מי שרוצה את המכונית שלו "עם קצת זנב בצד" לא מי-יודע-מה מחפש יעילות מלכתחילה, אז מזה אכפת לי איך הוא נותן לירכתיים להציץ?

 

כמובן כל עוד הוא עושה את זה בצורה בטוחה, שזה (יחסית) נדיר כשלעצמו.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוודאי שזה משנה איך. בשביל ליפט אוף אתה צריך להגיע לסיבוב בלי בלימה, כלומר לאט, ולצאת עוד יותר לאט.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו, ברור.

 

אבל הוא לא רוצה לנסוע מהר, הוא פשוט חפץ לראות לאן הוא נוסע מחלון הצד. אם לנהוג מהר זה מה שהוא רוצה, הוא לא היה מנסה להוציא את הזנב לטיול מלכתחילה.

 

ליפט-אוף או לא ליפט-אוף.

 

כל עוד הוא עושה את זה במקום עם שדה ראיה, שיבושם לו.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2557 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...