Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3607 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברמקולים לרכב יש שני חיבורים לנעלי כבל , אחד רחב ואחד צר. בדלת יוצאים שני כבלים לחיבור הרמקול אחד אדום ואחד לבן :

1. מי מתחבר למי.

2. האם יש חשיבות בכלל לחיבורים

3. אם כן מה השפעה על חיבור לא מתאים .

פורסם

התשובה שלך מזכירה את המערכון של הגשש על הצ'ופצ'יק של הקומקום

שאלתי שאלה פשוטה ושלחת אותי לקרוא דיון של עשרות שרשורים

ואני בסך הכל רציתי לדעת האם החוט האדום מתחבר לנעל הכבל הרחב או הצר.

פורסם

שלחתי אותך להודעה ספציפית. שאליה הלינק ב-FAQ מוביל.

 

מאחר ולא ידוע באיזה רכב מדובר, ו/או באיזה HU מדובר ו/או איזה חיווט יש ומה סיווג תפקוד החוטים ע"פ הצבע שלהם בהתאם, לא ניתן לתת לך תשובה חד משמעית.

הלינק נותן הסבר מפורט למשמעות (אותה דרשת בשאלות 2 ו-3) צורת החיבור ומה "הדרך הנכונה".

וחוץ מזה, גם שאר השרשור רלוונטי. כולה 3 עמודים. יש פה שרשורי פרוייקטים על עשרות עמודים.

 

כמו כן, זהו פתח עבורך לחיפוש נוסף בנידון והבנה כיצד לבדוק מהי הפאזה הנכונה.

×
×
  • תוכן חדש...