Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3636 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עברנו מגופות מכחילות ומוטרפות ל-לא מתאים לשלושה מבוגרים.

אולי "מאוד צפוף" היה יותר מדוייק.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לסוזוקי יש תדמית טובה יותר של אמינות מאשר לפיג'ו, אבל אין לך באמת ממה לחשוש. נהגתי על שתי המכוניות (ב-2008 נהגתי עוד עם המנוע הקודם) ואין ספק שה-2008 עדיפה. נוחה משמעותית, מרווחת יותר ועם המנוע החדש גם זריזה וחסכונית יותר.

פורסם
עברנו מגופות מכחילות ומוטרפות ל-לא מתאים לשלושה מבוגרים.

אולי "מאוד צפוף" היה יותר מדוייק.

אני חושב שאתה נדבק לתיאורים מוגזמים כאשר לא פעם ראיתי בפורום את אפקט ההגזמה !!

פורסם

נראה שאתה שבוי בסטיגמה ולכן לך מתאים יותר הסוזוקי (למרות הבינוניות ). אני מבין אותך וזה בסדר גמור. קנה ותהנה. אני קונה רכב ולא מסתכל על סחירות כי גם ככה כל יום שעובר נשרף כסף. זו השקעה גרועה ממילא אז לפחות אהנה בדרך.

פורסם

האמת, בכנות, עמדנו ממש לקנות את הפיז׳ו אבל ממש התבאסנו שלא נתנו לנו כלום באבזור חוץ מקודן וחיישנים שאת זה כולם נותנים. פשוט האבזור שלהם מבאס והם לא רצו לזוז מילימטר אז בעלי אמר לי יאללה תסגרי עם הסוזוקי. בכל אופן שילמדו לא להיות קמצנים בפעם הבאה...אני מרוצה בכל מקרה.

פורסם

ממש לא מסכימה האבזור עושה את האוטו לכיפי ונעים. אבזור מאד חשוב בעיני... מצטערת אבל פיז׳ו פישלו באבזור ולא רצו לתת לי משהו בסיסי כמו מצלמת רוורס. אז החלטתי שלא מתאים לי.

פורסם

לגיטימי לחלוטין.

תתחדשו ותהנו.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אין לי מה לתרום לשירשור מכיוון שלא נהגתי באף אחת משתי המכוניות הנ"ל אבל אני מלליץ מאוד לא לבקש מיבואנים תוספות איבזור מתנה.

 

להפיך, להשתדל לקבל רכב שלא מותקן בו שום דבר לא מקורי למעט מיגון הכרחי.

 

לצערי, איכות המערכות האלו ובמיוחד צורה שהן מותקנות ביותר מידי מקרים מתחת לכל ביקורת ולא נדיר שנגרם נזק בהתקמה כמו פלסטיקים שורים, בידוד רעשים קרוע ועוד. בעל רכב "מן השורה" שלא חופר לעומק אולי לא רואה פנל פלסטיק שהיה תפוס עם 4 קליפסים אבל לאחר התקה של משהו נשארו 3, אבל זה עדיין לא אומר שזה בסדר.

 

 

פורסם
בוקר טוב,

אנחנו כמובן משוחדים,

יחד עם זאת, נכון להיום, ואחרי שנצברו מיליוני ק"מ (באירופה וגם בארץ) עם מנועי 1.2 ליטר (גם אטמוספרי וגם טורבו), וגם עם תיבות ההילוכים היפניות של חברת אייסין (תיבת הילוכים פלנטרית 'רגילה') - אין תקלות או בעיות חריגות, אין כשלים סדרתיים, והמכוניות מספקות לבעליהן שקט ונוחות.

צוות לובינסקי

איזה קטע - זה בדיוק מה שענה לי מנהל השירות שלכם כשהלך לי הטיימינג בפעם השנייה במנוע טורבו בסיטרואן. וגם כשהלך אחר כך הטורבו. וצינור שלו. ומכסה האטמים התעוות. ובקרת האקלים (שחלקים ממנה נמצאים בשירות בדגמים חדשים). אבל האמת נמצאת במוסכים - מציע לפות"ש ללכת למוסך ברשת ולשאול "האם יש לכם עובד שקנה 2008"?

בכל המוסכים בהם טיפלתי ברשת (ארבעה בצפון) מצאתי רק שניים שבכלל קנו פג'ו, בעוד השאר צחקו כשבכלל שאלתי. זו בעיני האינדיקציה הכי חזקה לאמינות. לא סטיגמות ולא נעליים. ואתה, נציג לובינסקי יקר בפורום, ספר לנו בבקשה איזו פג'ו חונה אצלך בחניה הפרטית?

פורסם

^ אני מניח שאתה מדבר על מנוע 1.6 הישן, בעוד שהם מדברים על מנוע 1.2 החדש.

אפילו המנוע 1.6 החדש, עבר כל-כך הרבה שידרוגים ועידכונים שאפילו הוא כבר לא סובל מאותן מחלות.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

לידע כללי במנועי 1.2 חזרו לרצועת טיימינג (אין יותר שרשרת) ואין ב 2008 בקרת אקלים ברמות איבזור שנמכרות בארץ (שזה אגב חיסרון מול סוזוקי לה יש בקרת אקלים).

 

 

כל השאר, הזמן יגיד. אבל בגדול זה מערכת הזרקה ישירה דור שני או שלישי וכן הופקו לקחים מבעיות שהיו בדורות הקודמים.

 

 

פורסם
ממש לא מסכימה האבזור עושה את האוטו לכיפי ונעים. אבזור מאד חשוב בעיני... מצטערת אבל פיז׳ו פישלו באבזור ולא רצו לתת לי משהו בסיסי כמו מצלמת רוורס. אז החלטתי שלא מתאים לי.

בשבילי תודה אבל...לא. מעדיף את הרכב כמו שיצא מהמפעל עם מינימום התעסקויות, או להוסיף כסף ולקנות מאובזר יותר אבל באבזור מקורי.

בהצלחה בכל אופן.

פורסם

היי, מה התקציב שאתה מוכן להשקיע?

והאם אתה סגור על 2 הרכבים שציינת או שאפשר להציע לך המלצות נוספות?

 

 

הי,

 

אנחנו מתלבטים לגבי רכישת רכב חדש -פיז'ו 2008 או סוזוקי קרוסאובר.

העניין הוא שלסוזוקי אמינות גבוהה יותר, אבל הרכב די אפור ולא מציע חידושים מעניינים. מנוע 1.6 עם 120 כ"ס.

הפיז'ו 2008 עם עיצוב חדש בדיוק הושקה עם מנוע 1.2 טורבו ו-110 כ"ס.

ההתלבטות קשה אשמח אם תוכלו לייעץ...


×
×
  • תוכן חדש...