Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3687 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי 2 בעיות ברכב שקניתי לפני מספר ימים.

אחד מהם הוא שברגע שהרכב נכבה לי לדוגמא כי לא ביצעתי זינוק בעליה נכון וכו' לוקח כ30 שניות עד שאפשר להזין את הסיסמא לקודן, יש אפשרות לקצר את התהליך ? אני נהג חדש וצעיר וזה מכניס אותי ללחץ אטומי ואז אני בכלל לא מצליח לטפס עליות, כי גם אני צריך לחכות 30 שניות עד להנעה ובזמן הזה 16 רכבים צופרים לי מאחורה.

 

בעיה שניה היא בנעילה של הרכב, המנעול בדלת השמאלית אחורית פשוט לא עובד, כל הרכב ננעל ואני רואה את המנעולים יורדים למטה אבל באותה דלת זה נראה כאילו למטה אבל בעצם הדלת פתוחה. איך אני מסדר את זה ?

 

בעיה שלישית : הרכב לא מגיב לשלט, הנורה בשלט נדלקת אבל הרכב כאילו לא מקבל את האות אז אני נאלץ להשתמש במפתח פיזי בכדי לנעול.

פורסם

1. הייתי מציע לך לבטל את הקודן , ברכב שלך יש צ׳יפ חכם במפתח וכדי שגנב יניע את הרכב הוא צריך לעבוד מעט קשה , לעומת ביטול של הקודן שזה פחות מדקה לבטל אותם , אבל שקודן מתחיל לעשות בעיות אתה עלול להתקע בזמן הכי לא נכון וצפוי.

2. לגבי הנעילה של הדלת, ברכב שלך קיימת נעילה מרכזית וואקום שפועלת על לחץ אוויר , סבירות גבוהה שיש דליפת אוויר מהצינור שמחובר למנוע הנעילה, במצב הגרוע צריך להחליף את המנגנון הנעילה שבדלת

3. לגבי השלט שלא מגיב זה יכול להיות פיוז שרוף/בריחה מקידוד בגלל החלפת מצבר/בעיה במוח הנעילה

פורסם

2. לגבי הנעילה של הדלת, ברכב שלך קיימת נעילה מרכזית וואקום שפועלת על לחץ אוויר , סבירות גבוהה שיש דליפת אוויר מהצינור שמחובר למנוע הנעילה, במצב הגרוע צריך להחליף את המנגנון הנעילה שבדלת

החל מ-2002 לא מדובר בנעילה מרכזית חשמלית? אצלי בפולו 2003 מדובר בנעילה מרכזית חשמלית, ב-97 שהייתה לי הנעילה הייתה בואקום.

פורסם
1. הייתי מציע לך לבטל את הקודן , ברכב שלך יש צ׳יפ חכם במפתח וכדי שגנב יניע את הרכב הוא צריך לעבוד מעט קשה , לעומת ביטול של הקודן שזה פחות מדקה לבטל אותם , אבל שקודן מתחיל לעשות בעיות אתה עלול להתקע בזמן הכי לא נכון וצפוי.

2. לגבי הנעילה של הדלת, ברכב שלך קיימת נעילה מרכזית וואקום שפועלת על לחץ אוויר , סבירות גבוהה שיש דליפת אוויר מהצינור שמחובר למנוע הנעילה, במצב הגרוע צריך להחליף את המנגנון הנעילה שבדלת

3. לגבי השלט שלא מגיב זה יכול להיות פיוז שרוף/בריחה מקידוד בגלל החלפת מצבר/בעיה במוח הנעילה

 

איך אני מבטל את הקודן ? כרגע לפי מיטב הבנתי אני חייב להיות עם קודן בכדי שהביטוח יהיה תקף.

 

לגביי הנעילה של הדלת, קצת מפחיד אותי להשאיר דלת פתוחה ללא קודן, ובכל מקרה איפה אני יכול לסדר את זה ? מה עלות תיקון שכזה ?

 

ולגביי השלט, אכן הוחלף מצבר לרכב לפניי תקופה מאוד מאוד קצרה, איך מתקנים את זה ? זה דומה בצורה כלשהי לאיפוס שלט מול טלוויזיה ?

 

תודה רבה לכם, הידע שלי מאוד קטן ברכבים כנהג חדש.

פורסם

כל גנב רכב הוא חשמלאי ! בדרך כלל כאלו שעבדו אצל מתקינים מורשים בעברם ומכירים את כל הקומבינות של מערכות המיגון

אם לא תרוץ לספר לחברת הביטוח שביטלת את הקודן איך הם ידעו?

כי לבטל קודן יש 2 אפשרויות , 1 יש חוטים של הקודן שמתחברים למשאבת הדלק וצריך לחתוך אותם ולדעת מה לחבר , או שמתחת להגה יש חוטים לרוב בצבע ירוק שצריך לחתוך ולחבר ביניהם (לסגור מעגל) . גנב עושה את הפעולה הזאת בפחות מ30 שניות!

עדיך שתלך לחשמלאי שינתק לך מקצועי שלא תעשה קצרים סתם.

 

מה שגנבים יותר מסתבכים איתו (נקרא לזה לוקח להם קצת יותר מ10 דקות להדליק רכב) זה להחליף את המחשב למחשב פרוץ שלא צריך את הקוד של המפתח.

פורסם

אני לא להוט להעיף את הקודן, יש דרך לקצר את ההשהיה שלו ?

כלומר שאחריי שהרכב נכבה אני לא אצטרך לחכות דקה שלמה ולחסום נתיב שלם בכביש בגלל הקודן, אולי קודן ללא השהייה של זמן קיים דבר כזה ?

פורסם

אסף יש לי בראש רק מערכת אחת שצבע החוטים בה הוא ירוק, והיום כבר די נדיר למצוא אותה ברכבים.

 

האמת שאני מתקשה להבין מדוע הרכב שלך לא מניע. לכל קודן יש "זמן נוחות" שהוא הזמן בין סגירת סוויץ' לדריכת הקודן.

אם נכבה לך המנוע אתה אמור פשוט להניע בלי להקיש קוד. האם ניסית?

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

×
×
  • תוכן חדש...