Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3699 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

הרכב שנת 2013, פרטי גמע 34k ק״מ.

המוכר נשמע אמין וטוען שזה המכה היחידה שהייתה לאוטו.

מצ״ב תמונות.

אשמח לשמוע חוות דעתכם והאם זה מהווה ירידת ערך?

 

 

 

בתודה מראש,

דור.

WhatsApp-Image-20160511.jpeg

פורסם

אני רואה בתמונה 4 מכות , 2 בדלק קדמית + אחת בכנף באחורית + שיפשוף בפגוש אחורי.

דרושה צביעה של כמעט 40 אחוז מהרכב.

פורסם

אל תקומם אותי.

 

יכול להיות ש-PDR יסדר לפחות חלק מהמכות. זול זה לא יהיה, אבל לפחות לא יהיה צריך לצבוע את הרכב.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

צביעה ל40% מהרכב ???

אם באמת תצבע 40% מהרכב בגלל מכות כאלה תאבד יותר מהערך של האוטו עם המכות !

 

אני אישית הייתי מתמקח על המחיר אבל לא הייתי מתקן .

לפעמים עדיף שפשוף/מכה קטנה על צבע מקורי מאשר כנף/דלת צבועה .

פורסם

לא deal breaker.

פשוט תוריד לו כמה שזה עולה לתקן את המכות פח האלה בדלת והכנף האחורית, במוסך פחחות טוב סביב 2000 שקל.

אחר כך אם לתקן את זה או לא - לשיקולך האישי.

פורסם
צביעה ל40% מהרכב ???

אם באמת תצבע 40% מהרכב בגלל מכות כאלה תאבד יותר מהערך של האוטו עם המכות !

 

אני אישית הייתי מתמקח על המחיר אבל לא הייתי מתקן .

לפעמים עדיף שפשוף/מכה קטנה על צבע מקורי מאשר כנף/דלת צבועה .

 

למה?

שאלה שאני שואל כבר הרבה שנים.

 

למה רכבי ישראל מסתובבים פצועים וחבולים..?

מה הבעיה בלצלם את המכה, לתקן, ולסע באוטו נקי אסטתית..?

 

מדוע התקבעה בנו המחשבה הזו, שרכב עם דלת צבועה זה רכב שהיה בליסינג אצל מתכנת של דעאש..?

supreb 2016 l&k 280 4*4

פורסם

את הפחחות הפעם נשאיר למקרים קשים יותר, עושה רושם שאין פגיעה בצבע, תיקון קלאסי ל-pdr.

אני מעריך עלות של עד 1500 ש"ח לתיקון הנ"ל, ברמה גבוהה, לא הייתי מוותר על רכב עם נתונים טובים בגלל זה.

אחלה עמדה למיקוח מול המוכר.

"יאללה בירי".

פורסם
למה?

שאלה שאני שואל כבר הרבה שנים.

 

למה רכבי ישראל מסתובבים פצועים וחבולים..?

מה הבעיה בלצלם את המכה, לתקן, ולסע באוטו נקי אסטתית..?

 

מדוע התקבעה בנו המחשבה הזו, שרכב עם דלת צבועה זה רכב שהיה בליסינג אצל מתכנת של דעאש..?

 

תראה , אם באמת עושה לבעל הרכב רע לראות את המכות האלה על הרכב , שיתקן את זה . יעלה כמה שיעלה העיקר האושר שלו .

אבל הרבה שואלים את עצמם אם לתקן או לא מנקודת מבט שאולי זה יעלה / יחזיר את ערך רכבם . וזו טעות .

קח לדוגמא את פותח השרשור , אם הבעלים של הרכב היה מתקן את המכה ועושה פחחות ואולי צבע ישר השאלה הנשאלת מה קרה שם ? ובמקרים מסוימים פותח השרשור גם היה מתעקש על המחיר בגלל "התאונה" שתוקנה ויכול מאוד להיות שהוא גם היה משלם את אותו מחיר שהוא היה משלם אם לא היו מתקנים את הרכב .

אני גם אוהב שהרכב יפה ולא עקום , אבל תלוי בגודל הנזק . לדעתי רכב יפה זה רכב מקורי , גם אם יש איזה שפשוף בפגוש בגלל השכנה שלא יודעת להחנות :)

פורסם
למה?

שאלה שאני שואל כבר הרבה שנים.

 

למה רכבי ישראל מסתובבים פצועים וחבולים..?

מה הבעיה בלצלם את המכה, לתקן, ולסע באוטו נקי אסטתית..?

 

מדוע התקבעה בנו המחשבה הזו, שרכב עם דלת צבועה זה רכב שהיה בליסינג אצל מתכנת של דעאש..?

 

כי אז באים כל מיני ״מומחים״ שאומרים שצבעו 40% מהאוטו וזה חרא של אוטו

פורסם (נערך)

יש בראשון לציון את מוסך אלכס שמתעסק ב- PDR וגם בפחחות וצביעה.

בהמשך להמלצתו של PASAT04 מהפורום, ביצעתי שם תיקון פחחות וצבע והתוצאה יצאה טובה מאוד במחיר הוגן.

 

בנוגע למחירי ה-PDR, המחיר לא זול אבל לפי מה שקראתי בפורום יש שם חבר'ה ממש אומנים.

 

רחוב שמוטקין 35, ראשל"צ. טלפון: 03-9501177

עריכה אחרונה על ידי fusion-x
פורסם
יש בראשון לציון את מוסך אלכס שמתעסק ב- PDR וגם בפחחות וצביעה.

בהמשך להמלצתו של PASAT04 מהפורום, ביצעתי שם תיקון פחחות וצבע והתוצאה יצאה טובה מאוד במחיר הוגן.

 

בנוגע למחירי ה-PDR, המחיר לא זול אבל לפי מה שקראתי בפורום יש שם חבר'ה ממש אומנים.

 

רחוב שמוטקין 35, ראשל"צ. טלפון: 03-9501177

 

בהחלט מאוד מומלצים ‚ עבודה ברמה גבוהה .

×
×
  • תוכן חדש...