Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומאו ג'וליה - איך היא נוסעת? [ובהמשך, כמה מוכרת]


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2188 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רק למען ההגינות, זה קל מאוד להבין בדיעבד שהמותג של אלפא לא מחזיק את התמחור הזה.

 

בזמן אמת, יכול להיות שמישהו פישל משמעותית עם מחקרי שוק, או שבאמת משיקולים של אגו (למה מה, הגרמניות טובות יותר?) מישהו צייר מטרה הרבה אחרי שהחץ כבר היה נעוץ עמוק בעץ, ולעזאזל המיליארדים.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לטענתי שג'וליה בפני עצמה זה הגורם אלה בדיוק כפי שאמרת, היא פשוט הייתה שם בתור מתחרה (גם עם לא מוצלח באופן כללי).

נכון מאוד שכל חברה ורכב אחר היה יכל לעשות בדיוק את אותו הדבר בכלל הנראה טוב יותר.

הכוונה שלי אגב הייתה יותר מבחינת התמחור ששללת למרות שלי באופן אישי אין שום אינטרס, אני בסופו של יום הלכתי על משהו שונה לגמרי וקניתי טייפ R.

כמו שאמרתי, ההצעה שקיבלת כנראה לא הייתה לרכב חדש, אלא להדגמה/0 ק"מ.

מניסיון מאוד ארוך במכירה של הרכבים האלה, 320 חדשה לא יוצאת במחיר הזה, לפחות לא יצאה במחיר הזה עד לפני חצי שנה, אולי משהו השתנה.

אם עוד יש לך את ההצעת מחיר, אשמח לראות ולהודות בטעותי.

עריכה אחרונה על ידי GhostBuster

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה היה לפני כ 7 חודשים אז כמובן שאין לי אותה.

מה שכן ההצעה המודפסת שקיבלתי עמדה על 237, שאמרתי לבחור שזה עדיין גבוה לי הוא אמר אל תדאג ברגע שנתקדם לסגירה המנהל שלי יורד את זה עוד...

ושהגעתי לסוכנות מראש אמרתי לו שהתקציב שלי הוא 220 עם פיפס לפה ולשם.

2017 Type R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז לאחר בדיקה עם גוסטבסטר,

מה שמופיע אצל BMW זה מחיר סגירה של 240 וזה המספר שצריך להתייחס אליו.

אני בכל אופן קיבלתי רושם שניתן להוציא אותה בפחות (320I), מכמה סיבות שהעיקרית בהם הייתה ציון התקציב מראש לאיש המכירות שעמד על 220 ובסוף עלה ל 230 ולא שקל יותר(מה שאמרתי לבחור), ויחד עם זאת הוא המשיך את הליך המכירה שבסוך לא יצא לפועל אמור בגלל סיבות אחרות לגמרי.

 

בכל אופן, זה עדיין לא משנה כ"כ הג'וליה זאת פשוט עסקה גרועה ולכן לא נמכרת לפחות זאת דעתי.

2017 Type R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה המחיר סגירה של האלפא? וכמה של הקדילק? בקנדה הקדילק ממש זולה יחסית, אפשר למצוא אותה באלפי דולרים פחות, וזה אחלה רכב.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בזמנו בדקתי על האלפה (לפני 7 חודשים בערך) דגם הבסיס היה 240 והLE היה 290 בערך.

ב ATS לא הגעתי למחיר האמת כי היא הייתה צפופה מידי לצרכים שלי שלא נדבר על התא מטען שכמעט ולא קיים.

2017 Type R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק למען ההגינות, זה קל מאוד להבין בדיעבד שהמותג של אלפא לא מחזיק את התמחור הזה.

 

בזמן אמת, יכול להיות שמישהו פישל משמעותית עם מחקרי שוק, או שבאמת משיקולים של אגו (למה מה, הגרמניות טובות יותר?) מישהו צייר מטרה הרבה אחרי שהחץ כבר היה נעוץ עמוק בעץ, ולעזאזל המיליארדים.

 

אתקן אותך זה ממש לא חכמה בדיעבד. הרי כבר מזמן מזמן אלפא הציגו מספר X והאנליסטים היו רחוקים מX שנות אור והציגו Y.

זה היה לפני המון זמן ולפני שהרכב בכלל הספיק להימכר.

 

למה אלפא הציגו X? לא יודע. אולי באמת האמינו. אולי שתו יותר מדי. אולי ברח להם 0 בטעות. אולי המשקיעים לא מעניינים אותם. אולי הכל חלק מאסטרטגיה אחת גדולה שרק הם מבינים.

בכל מקרה לכל בר דעת היה ברור לאן זה הולך עוד לפני שזה התחיל חוץ מלאנשים באלפא שהם לא טיפשים אז כנראה שאין פה טעות.

 

אז להגיד חכמה בדיעבד זה ממש לא נכון, אלה אם אתה מתייחס לעובדה שגם האנליסטים פספסו.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תסתכלו בתחילת השרשור, עוד לפני שהאלפא הראשונה עלתה על הכביש, חכמי הפורום טענו שמה שיקבע אם תימכר או לא יהיה התמחור מול המתחרה הגרמנית.

מה לעשות, חכמי הפורום, ואתם בינהם, צדקו.

 

אז באמת שאין לנו צורך להסביר לעצמנו למה צדקנו :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתקן אותך זה ממש לא חכמה בדיעבד. הרי כבר מזמן מזמן אלפא הציגו מספר X והאנליסטים היו רחוקים מX שנות אור והציגו Y.

זה היה לפני המון זמן ולפני שהרכב בכלל הספיק להימכר

בוא, קצת פרופורציות.

 

אף אחד מאיתנו לא מכיר את המספרים. הג'וליה הזו לא נולדה אתמול, זה פרויקט של שנים.

 

אולי בהתחלה היו תוכניות אחרות? אולי הפלטפורמה היתה אמורה להיות בסיס לסדאן של לאנצ'יה? וקרייזלר? אולי אפילו בסיס לאיזה צ'ירוקי? מי יודע, אולי אפילו איזו מאזרטי חדשה, שתמתח את המותג עוד קטגוריה למטה?

 

אנחנו לא יודעים מה היו התוכניות המקוריות, לא יודעים מה השתבש בדרך, מה היו עלויות הפיתוח ומה נכון להיום עלויות הייצור, לא בטוח שהמגמה של רכישת suv ע"ח רכבים "רגילים" היתה לגמרי ברורה כשהפרויקט יצא לדרך, וגם לא יודעים בכלל איך FCA מימנו את כל הפרויקט הזה.

 

אז עם קצת צניעות, מאוד קל לעשות ניתוח לפי רמת המכירות היום ולהגיד "אמרתי לכם". אבל ממש לא בטוח שמה שאתה רואה היום בשטח מתאים באיזו שהיא צורה לתוכנית המקורית.

 

כשלונות עסקיים קורים לכולם. אפילו לטויוטה. לקסוס היא הצלחה ענקית, אז קל להתעלם מ-scion. אז בבקשה, מותג של טויוטה (שכנראה היה מורכב פחות מג'וליה) שנסגר: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Scion_(automobile)

 

קצת קשה לי להאמין שמישהו ב-FCA היה עד כדי כך מטומטם, או אגו מאניאק, שהוא פשוט הלך ושפך את כל הכסף שנדרש לפתח רכב כזה בערך מאפס, בידיעה ברורה שהוא לא ימכר. וגם אם כן, קצת קשה לי להאמין שהוא הצליח למצוא מישהו שיממן את זה. אני מניח שמדובר באוסף של טעויות שיווקיות ואחרות, מעורבות באגו.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתם זוכרים, הג'וליה הוצגה שנה לפני התחלת השיווק, האנליסטים טענו אז, שאלפא מחפשים קונה, והם מראים ללקוח תראו יש לנו אוטו חדש בקנה, השלדה של האלפא תהיה בסיס להמון דגמים מגראנד ג' רוקי, קרייזלר 300,ומאזרטי משפחתית, אני רק מקווה שהם יצליחו לעשות כסף כרגע יש להם רק את הגראנד צ' רוקי שמכניס כסף, את ה 200 ודארט ביטלו מהר מאוד, הצ'רוקי הרגיל מדשדש, פיאט עדיין מוכרים מכוניות מלפני עשור, הם צריכים שוס דחוף.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואולי בכלל זה "הקטע" של אלפא...

לחיות על הקצה, עם בעיות תזרים, שרידות, חרב הסגירה מעל הראש...

אולי זה מה שמייחד אותה? ולמרות הכל היא שורדת....

 

:-):-):-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת קשה לי להאמין שמישהו ב-FCA היה עד כדי כך מטומטם, או אגו מאניאק, שהוא פשוט הלך ושפך את כל הכסף שנדרש לפתח רכב כזה בערך מאפס, בידיעה ברורה שהוא לא ימכר. וגם אם כן, קצת קשה לי להאמין שהוא הצליח למצוא מישהו שיממן את זה. אני מניח שמדובר באוסף של טעויות שיווקיות ואחרות, מעורבות באגו.

 

כתבת לא מעט דברי טעם, אבל בקטע האחרון אני קצת חולק עליך.

 

בהחלט יתכן שיבוא איזה אגו מניאק שמעוניין בפרויקט חדש, שיהיה איש מכירות מעולה עם סממנים של נוכל מקצועי כך שיצליח לשכנע משקיעים לפתוח את הארנק ולהריץ פרויקט חדש (כישלון מסחרי צפוי מראש) לתפארת העבר, לטובת העתיד וכדי ליצור מקומות תעסוקה חדשים (וג'ובים למקורבים).

 

רק באיטליה מתרחשים דברים כאלה? גם בישראל ראינו את 'בטר פלייס' חברה שמהרגע הראשון היה ברור כאן בפורום שאין לה מודל בר קיימא.

הוויכוח עליה היה מתי היא תפשוט רגל ולא אם היא תצליח.

 

עובדה שבעלי הממון השתכנעו והפסידו הון עתק בהרפתקה הזו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת קשה לי להאמין שמישהו ב-FCA היה עד כדי כך מטומטם, או אגו מאניאק, שהוא פשוט הלך ושפך את כל הכסף שנדרש לפתח רכב כזה בערך מאפס, בידיעה ברורה שהוא לא ימכר. וגם אם כן, קצת קשה לי להאמין שהוא הצליח למצוא מישהו שיממן את זה. אני מניח שמדובר באוסף של טעויות שיווקיות ואחרות, מעורבות באגו.

 

למה אתה חושב שקונצרנים גדולים לא עושים דברים מטומטמים?

 

אבל בו נתחיל מזה שאת המספרים לא אנחנו המצאנו. פיאט-קרייזלר היא חברה בורסאית, והמספרים והיעדים היא מפרסמת. כנ"ל לגבי ניתוח רמת המכירות. קודם כל, לא אנחנו המצאנו, התבססנו על אנליסטים מומחים, שמסתבר שהם צדקו. גם חלק מהכותבים כאן צדקו בניתוח השוק.

 

בקשר לאיך ממומנת אלפא רומיאו, אפשר לקרוא את הדוחות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שאלפא כזה כישלון, אני חושב שהסגמנט הזה קשה, אנשים עוברים לsuv, ומי שנשאר זה כאלה שרגילים כבר אז הם קונים מה שכבר קנו, או כאלה שרוצים חווית נהיגה, וקונים כל פעם משהו שמוצא חן בעיניהם, אני מאמין שאם הם יפתחו את הליין של suv שלהם הם יצליחו יותר,

בקשר לקרייזלר, לפני עשור וחצי מרצדס ניסתה, היא הפסידה כ"כ הרבה כסף שזרקה את קרייזלר בלי למצוא קונה, רק לבחור, לפחות יצא לקרייזלר כמה מכוניות טובות כמו ה300 והגראנד צ'ירוקי שמשתמשים בחלקים של מרצדס, בנתיים כל ניסיון להשתמש בפיאט נגמר בכישלון מוחלט, הדארט שהיא אלפא ג' ולייטה הייתה פלופ רציני שיצא מהשוק אחרי שנתיים,

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום ראיתי לראשונה ג'וליה עוברת בשכונה שלנו. הצבע הכחול יושב עליה מהמם. אבל בשכונה שבגזרת היוקרה יש בה וולבו, אאודי, במוו, מרצדס - כמה מכל יצרן, זו הג'וליה הראשונה שאני רואה, וזה לדעתי מספר את כל הסיפור.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2188 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...