Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומאו ג'וליה - איך היא נוסעת? [ובהמשך, כמה מוכרת]


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2199 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אלפא צריכה לתת הנחות במחיר לא לקבל הנחות...

הג'ולייטה מכרה לא רע יחסית כי אין לה מתחרה ישירה מבית במוו. היא גם זולה מהאלטרנטיבות הגרמניות.

הג'וליה ניסתה להתחרות ראש בראש בסגמנט הכי חזק של במוו. "מכונת הנהיגה המושלמת", הכוונה היתה בראש ובראשונה לסדרה-3 (עוד לפני שיצאה 4 DORKI :-) ).

בכדי להתחרות שם באותה רמת מחיר היא הייתה חייבת להציג רכב טוב יותר וזה היה כמעט בלתי אפשרי.

כדי להתחרות עם רכב שהוא "צדי צרפתי" (זה כמעט, זה ליד, זה מתקרב...) אלפא היו חייבים לשלוף את קלף המחיר והם לא עשו זאת. כמובן שהמכורים למותג קנו ראשונים ועוד יקנו אלו המכורים שכרגע ידם אינה משגת. אבל להתחרות במובילת הקטגוריה ולנגוס ממנה נתח שוק משמעותי שתואם את צפי המכירות, זה לא יקרה ברמת המחירים הזאת ועם הג'וליה הנוכחית על מעלותיה ומגרעותיה כאחת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 15 שנה, אחרי שרנו השתלטו על ניסן, הם גילו את אינפיניטי, הם לקחו יצרן מדבקה לשוק האמריקאי, ליצרן נחשק, את g35, הם שיווקו בהצלחה בתור תחרות לbmw, עם התנהגות מצויינת, ומנוע חזק במחיר של מנוע קטן, ואת FX בתור רכב קונספט שירד לכביש, והמכירות המריאו, חבל שה q היא נסיגה qx70 היא בגיל של שמעון פרס...

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Bmw תוקפת את השוק בתנועת מלחציים עם 3 מכוניות שונות. אלפא לא יכולה, גם מרצדס לא מציעה 3 c class, אודי מציעה 2,a4,a5,אלפא לא צריכה הנחות כי אף אחד לא יתן לה.

 

המזראטי בסמלון שלך?

 

אם כן, אתה בטח מכיר שכל מיני נערים עומדים איתך ברמזור עם מזדה 323 שבורה ומעשנת, קורעים הן את המנוע והן את הקלאצ' איך שנהיה ירוק וטסים קדימה בזמן שאתה באופן מנומנם מכניס לראשון ומתחיל בתנועה אדישה.

 

כל מי שהיה אי פעם בעלים של רכב ספורטיבי/ספורט מכיר את זה.

 

אז בדיוק באותה צורה, אתה רואה את ב.מ.וו "תוקפת את השוק בתנועת מלחציים".

 

לא תוקפת, לא מלחציים, ב.מ.וו בקצב שלה, מייצרת, מוכרת, וואללה, החיים יפים.

 

צריך להיות הנער מהדוגמא (מרקיונה) בשביל לחשוב שאתה מזנב בב.מ.וו או שאתה לא מוכר כמו ב.מ.וו כי במוו "תוקפת" ו"מאגפת".

 

 

ולא, אני לא חושב שאלפא היא 323 שבורה, זה רק למען הדוגמא ולהמחשה.

אני בכלל מדבר על מוניטין, תמחור, איבזור, מכירות, לא על ביצועים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאלפא יש ערך מותג גבוה, הרבה יותר ממה שהיה ל אינפיניטי לפני עשר שנים, ולמרות זאת, הם סימנו שהם רוצים להתחרות בבמוו, והצליחו, והם לא נתנו הנחה, פשוט נתנו אוטו טוב, ומנוע חזק יותר, ועיצובים מיוחדים, אח"כ הם נפלו, אבל זה בגלל שלא השקיעו בהם כסף.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המזרטי מהסמלון זה mc12, במקום את הפלטפורמה של קרייזלר 300,לקחו את האנזו כדי להוריד עלויות. בשני המקרים המזרטי נופלת מהמקור

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. בשורה האחרונה איבדתי אותך.

על איזו תקופה אתה מדבר?

 

2. איך מזראטי יכולה להיות גרועה מקרייזלר 300? :shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שהם יצרו את ה g35 ואתfx בתחילת שנות האלפיים, המטרה הייתה bmw, והם הצליחו מאוד, ותראה אותם היום, הqx70 בן עשר, q50בת חמש, ולא מוצלחת במיוחד, והשאר יותר עצוב, ניסן בתחפושת..

 

 

 

או מרצדס בעיצוב אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשיתי נסיעת מבחן על ה G37 אי שם ב 2010 כשתחילו לשווק אותה בארץ.

מנוע חזק: כן

ניהוג והתנהגות כביש: לא ! אבל זה לא מפריע לאמריקאים שגם ככה רוב המכוניות שלהם לא יודעות להתנהג על הכביש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור, אבל שם אנשים פחות מקובעים, ולדעתי כדי להגדיל מכירות, צריך למצוא נישות כי אם לא הצליחו עם הג'וליה, הם אף פעם לא יצליחו, תראה את bmw מה הם עושים סידרה 3,סידרה 3gt,סידרה 4, וכולם מתחרות על אותה נישה. אלפא לא יכולה להציע 3 מכוניות כמו הבימר.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

 

נכון, ולא נכון.

למצוא נישה שיווקית שמספיק רווחית - קשה.

להמציא אחת - עוד יותר קשה.

לדעת לייצר פלטפורמה מגוונת - צריך יידע וצריך תשתית. BMW יודעת לעשות ייצור מודולרי כבר לא מעט שנים, וזה לא נוצר מהיום להיום.

 

אני מדבר על נישה רעיונית או יכולת ייחודית. לדוגמא, פיאט הצליחו מאוד עם ה-500, שבעצם יושבת על הנישה של המיני, קטנות בסטייל, אבל יותר בזול. היא התבססה על החוזקה של פיאט - עיצוב. אם הג'וליה היתה מיוחדת כמו ה-156, היה לה את הקלף הזה, שגורם למישהו לרכוש רכישה משיקולים לא שימושיים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הג'וליה מיוחדת לא פחות מה 156 בשעתו.

אבל בניגוד לג'וליה, ל 156 היה קלף חשוב - מחיר אטרקטיבי.

בעידן היורו, זה כבר בלתי אפשרי עבור אלפא.

וזו גם הסיבה שה 164 נמכרה היטב בשעתו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הג'וליה הרבה יותר מיוחדת ועמוקה מה156, השילדה של האלפא היא ברמה הגבוהה ביותר, מבחינת ניהוג היא ברמה הגבוהה ביותר, ה156 הייתה פנים יפות והיגוי מהיר, אבל אי אפשר להשוות את ההשקעה של הקונצרן בין 2 הדגמים, לדעתי לא צריך להתחרות במחיר, כן צריך ב value, אם bmw נותן 4 צילינדר, תן 6,תן עוד ציוד, עוד כוח.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא הג'וליות המקבילות לבמוו במחיר נותנות, על הנייר לפחות, קצת יותר סוסים וקצת פחות זמן ל 100 קמ"ש. כנראה שזה לא מספיק.

או שזה רק על הנייר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הג'וליה מיוחדת לא פחות מה 156 בשעתו.

אבל בניגוד לג'וליה, ל 156 היה קלף חשוב - מחיר אטרקטיבי.

בעידן היורו, זה כבר בלתי אפשרי עבור אלפא.

וזו גם הסיבה שה 164 נמכרה היטב בשעתו.

 

הג'וליה נראית סטנדרטית לחלוטין לסיגמנט.

ה-156 היתה מכונית יוצאת דופן ומסובבת ראשים, עם עיצוב שעד היום נראה שונה ומיוחד (לא שאני מכיר מישהו שלא חושב שהיא יפהפיה).

גם ה-164 היתה מסובבת ראשים רצינית לזמנה, אבל בזמנה באמת לא היה כמעט שומדבר מיוחד בארץ...

 

הג'וליה הרבה יותר מיוחדת ועמוקה מה156,

 

"מיוחדת ועמוקה"... עברנו לשירה.

ת'כלס, לא אמרת כלום.

 

היה לי הכבוד לנהוג ב-BMW ובאלפא במקביל, כי היה לנו במשפחה גם וגם. ב-BMW אף אחד לא הסתכל לכיוון שלך, ולא חיפש אותך ברמזור. באלפא כן. מבחינת ניהוג, האלפא לא היתה ברמה של ה-BMW, מבחינת היגוי והפרוגרסיביות של המתלים, אבל היה לה "אופי", שהתבטא בהיגוי זריז וזנב שמייח. השמחה המשיכה בתא הנוסעים, עם העיצוב המיוחד (שבנוי לא רע לזמנו), ורעש מנוע נחמד. האלפא היתה כיפית. שונה וכיפית.

וכאמור, נראתה שונה מכל מכונית אחרת.

 

הג'וליה נראית כמו עוד מכונית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ידעתי איך לתרגם engineering excellence, האלפא הייתה יפה ומיוחדת, אבל היא הייתה עוד וריאציה של פיאט טיפו, נכון, הם שיפרו חיזקו קישטו, אבל בסוף היום היתה רכב זול לייצור ותכנון, בגוליה, הם לא חסכו, ועשו את האוטו הכי טוב שיכלו, זה הכוונה, וגם פה אני מאמין שתסכים איתי, להבדיל, מאזדה 323 f, בלי פנסים קופצים של תחילת שנות התשעים, הייתה מאוד יפה, והיא הוצגה במוזיאון לאומנות מודרנית באנגליה. אז מה בגלל שהסתכלו עליה ברמזור היא הייתה עדיפה על 323 לנטיס אחרת?

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2199 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...