Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומאו ג'וליה - איך היא נוסעת? [ובהמשך, כמה מוכרת]


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2188 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ואולי בכלל זה "הקטע" של אלפא...

לחיות על הקצה, עם בעיות תזרים, שרידות, חרב הסגירה מעל הראש...

אולי זה מה שמייחד אותה? ולמרות הכל היא שורדת....

 

:-):-):-)

 

אתה מתייחס לאלפא רומיאו כמו חברה, אבל היא לא חברה נפרדת, כמו פרארי, לדוגמא. היישות המשפטית עדיין קיימת, אבל אין לה מפעלים והיא לא מגייסת כסף עצמאית. זו חטיבה שיווקית/ארגונית, אבל לא יישות פיננסית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בשבוע שעבר רוברטו פדלי, המנהל הטכני של המותג אלפא, נתן ראיון/הצהרה מאוד נרחבת על עתיד המותג.

באם הבנתי נכון, יש בעיית רווחיות משמעותית עם הג'ולייטה והפתרון (העדיף על נטישת הסגמנט) הוא הצגת רכב חדש לגמרי שיתבסס על הפלטפורמה של הג'וליה שמוצגת כיותר רווחית (למען האמת הסטלביו היא הרווחית).

 

https://www.ilfattoquotidiano.it/2018/01/02/alfa-romeo-fedeli-parla-da-numero-uno-avremo-un-suv-grande-ma-anche-una-segmento-c-e-una-sportiva/4069541/

https://www.clubalfa.it/32091-alfa-romeo-giulietta-roberto-fedeli.html

http://www.autoexpress.co.uk/alfa-romeo/102150/new-alfa-4c-sports-car-and-giulietta-hatchback-in-the-pipeline

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וגם תזכורת לרוחות ה Ghost והשדים מהעבר הקרוב. (וחבל, נראה כי אני יותר ויותר צודק)

בעניין: סטטיסטיקה רישוי רכבים ינואר-אוקטובר 2017

בעניין: אלפא רומאו ג'וליה - איך היא נוסעת (ובהמשך כמה מוכרת)?

הטעות שלך הייתה בזה שטענת שהג׳וליה מתחרה בסופרב, ואני תיקנתי אותך שהג׳וליה מתחרה בסדרה 3 ודומותיה (כמו אאודי A4, מרצדס C-Class, לקסוס IS300 וכו') ולא לרכב ממותג עממי (כמו סופרב).

אתה משום מה המשכת לטעון שהם כן מתחרות בגלל שהם עולות סכום דומה.

זה הופך אותם לברות השוואה עבור אדם שמתכנן לרכוש רכב בסכום הזה, אבל זה עדיין לא הופך אותם למתחרות.

 

להבדיל בין סגמנטים זאת הבנה בסיסית של תחום הרכב.

 

מעולם לא טענתי שהמכירות של הג׳וליה יצליחו לדגדג למישהו מהיצרנים הגרמנים, אתה מוזמן לחפש ולשים ציטוט שלי אם תמצא.

 

ובזה אני גם חותם איתך את הדיון בשרשור הנוכחי, כדי לא להרוס את השרשור של איתי.

אתה מוזמן לפתוח שרשור ייעודי לנושא הזה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטענה שלי הייתה - הלקוחות לא טיפשים - הם יבדקו ולפי מיצוב הג'וליה, יעברו ליצרנים אחרים.. וחבל.

 

- מדוע כרכב ראשון של אלפא בפלח הנ"ל - הם לא לומדים את הצלחת הסופרב - ומאבזרים

ומתמחרים בהתאם - מאחר והלקוחות - עם האהבה והרצון לאלפא, לאחר בדיקת השוק יעברו לשכנים.

 

וכך עשה איתי, וכך אני .. (חלק מהלקוחות במסעדה עדיין חושבים כי הבימרית היפה - היא אלפא)

רק לאחר סיבוב וראית הסמל :lol: הם מחזיקים את הראש בצחוק, איך עשיתה זאת.

ובזמן שדאגתה להסביר לי כי אני טועה - עוד אחת עלתה לכביש כחודשיים אח"כ.

 

בקיצור - היכן שהכסף והכייף מדברים, הלקוחות.. On the face / :wink: כמו הטבעה בכדורסל.

אומרים נחמד אלפא.. אנו פחות אהבלים משחשבתם.

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, ב.מ.וו האלה כל כך גרועים ולא מוכרים כלום.

 

הסדרה 3 מכרה השנה רק 634 יחידות בעוד שהסופרב מכרה 2,700 יחידות.

 

למה ב.מ.וו לא לומדים מהצלחת הסופרב ומאבזרים ומתמחרים בהתאם? עם כל הרצון והאהבה ל-ב.מ.וו, לאחר בדיקת השוק יעברו לשכנים.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לא הג'ולייה - איתי רשם.. בודקים ביחס לאחרים ועוברים, במקום לחפש לנגח - כדאי ללמוד.

שם הדיון - מסעותיי בארץ הקודש בחיפוש הספורטיבית הבאה.

אפילו בבריטניה הגדולה :wink: חזו בהומור נחמד בשנת 2017 - כי אנו נעבור ל.. 2.

לא, כי התשובה תהיה ברורה, היא נמכרת רע.

ברמה האישית של החיבה למותג זה טיפה מפריע לי, עדיין כולם היט רוצים סדרה 105 בחנייה לסופש,,,

או במוו מסדרה אפס שתיים (לא באמת כתבתי את זה נכון :)).

הדיון הוא לא כנגד - הוא בעד שיתעוררו באלפא, וכאשר תומכים במדיניות תאוריית המיצוב של סמל"ת!

- עוזרים להם להיכשל - אני מחזיק גם בג'ולייטה ונהנה מאוד, ורוצה בהצלחת המותג אלפא

ראשית תודה על המידע, כל אחד שיחליט לעצמו - אלפא רומיאו עם 329 יחידות.

ביחס הפוך לכמות המילים שעפה כאן בפורום, כנראה שהעם מנותק מהפורום ומהמביינים שלו.

לא מאוחר לשנות דעה, לקלוע לדרישת הלקוחות ולמכור זה העיקר - וזו המציאות.

אפשר לשחק עם הנתונים ולחפש סיבות - ואפשר לרגע לעצור, לבדוק ולהבין את המצב האמיתי בשטח.

לכן כדאי ל אלפא, לעניין גם את לקוחות ה סופרב , בתמחור ותוספות לעבור לג'וליה

הרי זו בדיוק הדרך של BMW - תמחרו את ה 2-3 יפה, ומשכו לקוחות אשר התענינו בג'וליה.

ראשית, אם הג'וליה תציג איכות בניה וחומרים של פאסאט,

זו תהיה מחמאה לא קטנה לאיטלקים.

שנית, כפי שאתה קורא בלא מעט כתבות, אינני בדעת מיעוט. על מנת להתחרות, למכור ולהותיר חותם בשוק

הפרימיום, על הג'וליה להיות זולה יותר. לשון אחר, להתחרות ב-A4 במחיר של פאסאט.(וגם הסופרב)

,,,,

מאמין בשוק חופשי? בוא נראה כיצד השוק יתנהג לאור התמחור של אלפא רומיאו, לכשיתפרסם.

לכן רשמתי בצער בשנה האחרונה..

בעניין: רשמים מנסיעת מבחן באלפא רומיאו ג'וליה (או: מי הזיז את הב.מ.וו שלי)

כאשר מנתחים רצונות בשוק כלכלי, לא מציבים את הרצונות שלנו ועוד שני אנשים.

פוזלים למכנה המשותף הגדול ביותר, ומודעים למוצר שיש לנו, ולמוצרים האחרים בשוק

ואז בודקים היכן אנו נמצאים בשוק הכלכלי.,,,,



הרי ברור כי הקנייה היא גם רגשית וגם הגיונית, תמרנו בתחום ההיגיון.

והרגש יביא את הקונים הנוספים.

לא להתבסס על הקונים ברגש, כי שוב הפניה תהיה לקהילה קטנה, ואנו צריכים פלח שוק רחב



לדעתי ליבואן אלפא יש מחלה קלה, או ששגדון גדלות, או אי רצון .. למכור.

,,, ואז רוכשי הרכב יגחכו במבוכה, באמת זה המחיר.

ואז היבואן יסביר זה דגם מיוחד עם זרמי אוויר בישבן.. אבל עד-אז זה מאוחר והם מפספסים.

את התיזמון וההשקה והרצון ההתענינות והסקרנות של הרוכשים.

בקיצור רוצה למכור ולאכול.. מכור ברמת הסופרב.

רוצה לתפלסף על תדמית ולאסוף נגזרות תדמית בצומת.. תמחר בהגזמה ותן תוספות של מחזיק מפתחות.

אחרי החדרה לשוק, המוצר מדבר בעד עצמו - במידה והוא טוב הביקוש יעלה את מחירו לבד

בעניין: אלפא רומיאו ג'וליה - המחירים הרשמיים

רכב חדש הנכנס לנישה הנ"ל, צריך לשדר משהו ולהביא קהל חדש - הוא לא יעביר אליו הרבה מהשבויים.

לקסוס ואינפיניטי משדרות דבר חדש ואמינות, וחבילת תוספות.

וכדי להתגבר על הרתיעה של הקונים מרכב חדש בשוק, צריך לשדר אמונה במוצר עם אחריות טובה.

הג'וליה במידה ותצליח בתת הפלח הנ"ל, זה יהיה השג יפה.

צריך לבנות חבילת כניסה שהקונה יגיד, יש פה את הדברים הנכונים

אני חושב שאתה קצת פסימי עם 10 יחידות, אבל סבבה.,,,,

זה בסך הכל כמה חודשים, שעם עבודה טובה של נציגי המכירות והיבואן

זה יכול לעבוד מאוד יפה!

זה לא עבד ולא עובד - והם עכשיו יורידו מחירים וישלחו רכבים למגרשים בצפון.. ולתקן את הנזקים.

יעלה להם הרבה יותר מאשר , להשקיע 10 דקות ולקרוא בפורום, חן אייל יניב עופר ישה ועוד' רשמו.

:brickwall: .. המלך עירום, וכאשר קר.. גם חליפת טרנינג ממותגת, מחממת.

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל היקר, מי שצריך ללמוד פה זה אתה, צר לי.

את ניסיוני במכירת רכבי יוקרה רכשתי במכירת רכבים של BMW במשך מעל 4 שנים, תאמין לי שאני מכיר את הדברים, כנראה שהרבה יותר טוב ממך.

מכיר את המתחרים, מכיר את הלקוחות, מכיר את דרך החשיבה של הלקוחות, מכיר את הלבטים, מכיר את ההשוואות, מכיר הכל.

 

לשם ההבהרה, אני לא טוען שהמכירות של הג'וליה טובות, להיפך, הם גרועות, ביחס לסגמנט שרלוונטי לג'וליה.

לכן רשמתי שאם תשווה את מכירות הסדרה 3 לסופרב, תגלה שה3 גם נכשלת במכירות. אבל את ההשוואה הזאת לא עושים, כי כאמור הם לא מתחרות אחת בשנייה.

 

גם אני בעד שיתעוררו באלפא, וכתבתי בעבר פה בפורום שכאשר רוצים לחדור לסגמנט שלא היית בו מספר שנים טובות (או לא היית בו בכלל, כמו במקרה של הסטלביו), זה צריך להיות באחת משתי דרכים:

1. אבזור גבוה יותר אבל באותו מחיר מול המתחרות.

2. אותו אבזור כמו במתחרות, אבל במחיר נמוך יותר.

כל זה כמובן צריך להיות מלווה בקמפיין שיווק אגרסיבי ומתמשך,

 

באלפא לא עושים אף אחד מהם, ובשילוב המוניטין של המותג בארץ ישראל, זה כאמור לא תורם למכירות.

הויכוח בינינו אינו על רמת המכירות, אלא נטו על עצם ההשוואה לרכב שאינו רלוונטי לסגמנט - סקודה סופרב.

 

אין מה להשוות בין שני הרכבים, מלבד דבר אחד - המחיר. לכן, הן ברות השוואה כאשר לקוח מתלבט איזה רכב לקנות במחיר של רבע מיליון ש"ח, אבל הם לא מתחרות אחת בשנייה.

במשך יותר מארבע שנים פגשתי לקוחות שבאו לרכוש ב.מ.וו חדשה מהסוכנות, וחלקם השוו את הסדרה 3 לסופרב.

כולם, ללא יוצא מן הכלל, אבל באמת ללא יוצא מן הכלל, הבינו שההשוואה הינה רלוונטית בגלל ה-VFM הגבוה יותר של הסופרב, אבל הם גם הבינו שהסקודה אינה מתחרה ב-ב.מ.וו. כולם הבינו שבסופרב אתה מקבל רכב גדול ומאובזר ובסדרה 3 אתה מקבל רכב קטן יותר ופחות מאובזר, אבל מקבל רכב מהנה לנהיגה עם הנעה אחורית וסמל של רכב פרימיום.

כאמור, ההשוואה היחידה שאפשר לבצע בין השתיים זה המחיר, שכפועל יוצא מכך מוביל לעובדה שה-VFM בסופרב גבוה יותר.

 

גם בין הסדרה 2 לבין סדרה 3 אין קשר, כמו שאין קשר לג'וליה, פשוט כי הם לא מתחרות באותו סגמנט.

 

לגבי שליחת רכבים למגרשים בצפון, זה לא חדש. כל היבואנים מוכרים רכבים למגרשים, ללא יוצא מן הכלל.

מרצדס, אאודי, ב.מ.וו, כולם. גם עם לקוחות שהתלבטו בין רכישת סדרה 3 מ-0 ק"מ לבין אחת חדשה מהסוכנות הייתי צריך להתמודד.

 

על מנת שתבין את זה יותר טוב, אכתוב זאת שוב, בגדול, בכתב מודגש ועם קו תחתון, כדי שאולי אצליח להעביר את המסר:

 

אין לנו מחלוקת על רמת המכירות של הג'וליה, יש לנו מחלוקת בנוגע למי המתחרות של הג'וליה.

ברגע שתבין שאלפא הוא מותג פרימיום (לגבי ההצלחה שלו, או חוסר ההצלחה, כמותג פרימיום, אין ויכוח), ולכן צריך להשוות אותו לסגמנט הפרימיום, ולא ליצרן עממי שמייצר רכבים עממיים ולא רכבי פרימיום, הויכוח בינינו יסתיים.

 

ולגבי הציטוט הזה שלי:

אני חושב שאתה קצת פסימי עם 10 יחידות, אבל סבבה.

 

בכל אופן, כרגע ימכרו את הגרסה הזאת, ובמקביל הנציגים גם ישמרו לעצמם רשימה של אנשים שהביעו עניין בדגם חלש יותר/זול יותר וידאגו לעדכן אותם לאורך הזמן עד להגעת הגרסה הזולה יותר.

מדובר על הרבעון האחרון של השנה, זה בסך הכל כמה חודשים, שעם עבודה טובה של נציגי המכירות והיבואן זה יכול לעבוד מאוד יפה!

אז יפה לך, אהבתי את הדמגוגיה. לקחת משהו שרשמתי על הסטלביו, וגרמת לזה להיראות כאילו זה על הג'וליה.

מלבד זאת, גם הסטלביו מכר 70 יחידות השנה, וגם זה לא בשנת שיווק מלאה.

עריכה אחרונה על ידי GhostBuster

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסדרה 2 מכרה בשנת 2017 בסך הכל 181 יחידות!

 

בתוך זה הכנסתי את כל הדגמים של ה-2, כולל ה218 שלא נמכרת ללקוחות פרטיים אלא רק להשכרה/ליסינג/0 ק"מ, כולל ה-M2, ואפילו כולל ה2 גרנד טורר (מיניוואן 7 מקומות).

 

אז גם הסדרה 2 מכרה פחות מהג'וליה! שומו שמיים!

 

אז אולי ב.מ.וו צריכים ללמוד מאלפא ולתמחזר ולאבזר אותה כמו את הג'וליה?

 

ממש כישלון ה-2 הזאת. זוועה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפחות על פי מה שקראתי באלפא פשוט לא מבינים את הלך הרוח של הקונה הממוצע, הם השקיעו במה שלא רואים, נדמה לי למשל שרק אצלם תמצאו גל הינע מקרבון פייבר, כמו גם חלקים נוספים מאותו חומר שלרוב משמש במכוניות על עם תגי מחיר של שבע ספרות ומעלה. אז מה הפלא שלא מוכרים, זה נחמד מאוד שהאוטו בנוי לתפארת מבחינה דינמית, אבל את הדברים החשובים באמת כמו איבזור עשיר וכפתורים מסיביים עם פעולה חלקה הם השאירו למתחרים. למען האמת לא מפתיע שמשווים את האוטו הזה לסופרב ועוד רואים באחרון אלטרנטיבה עדיפה, כי קילס ( כמטפורה, לא יודע איפה יש ואיפה אין ) זה מה שהולך היום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל היקר, מי שצריך ללמוד פה זה אתה, צר לי.

את ניסיוני במכירת רכבי יוקרה רכשתי במכירת רכבים של BMW במשך מעל 4 שנים, תאמין לי שאני מכיר את הדברים, כנראה שהרבה יותר טוב ממך.

מכיר את המתחרים, מכיר את הלקוחות, מכיר את דרך החשיבה של הלקוחות, מכיר את הלבטים, מכיר את ההשוואות, מכיר הכל.

 

...

 

אין מה להשוות בין שני הרכבים, מלבד דבר אחד - המחיר. לכן, הן ברות השוואה כאשר לקוח מתלבט איזה רכב לקנות במחיר של רבע מיליון ש"ח, אבל הם לא מתחרות אחת בשנייה.

במשך יותר מארבע שנים פגשתי לקוחות שבאו לרכוש ב.מ.וו חדשה מהסוכנות, וחלקם השוו את הסדרה 3 לסופרב.

כולם, ללא יוצא מן הכלל, אבל באמת ללא יוצא מן הכלל, הבינו שההשוואה הינה רלוונטית בגלל ה-VFM הגבוה יותר של הסופרב, אבל הם גם הבינו שהסקודה אינה מתחרה ב-ב.מ.וו. כולם הבינו שבסופרב אתה מקבל רכב גדול ומאובזר ובסדרה 3 אתה מקבל רכב קטן יותר ופחות מאובזר, אבל מקבל רכב מהנה לנהיגה עם הנעה אחורית וסמל של רכב פרימיום...

 

גם בין הסדרה 2 לבין סדרה 3 אין קשר, כמו שאין קשר לג'וליה, פשוט כי הם לא מתחרות באותו סגמנט.

 

על מנת שתבין את זה יותר טוב, אכתוב זאת שוב, בגדול, בכתב מודגש ועם קו תחתון, כדי שאולי אצליח להעביר את המסר:

 

אין לנו מחלוקת על רמת המכירות של הג'וליה, יש לנו מחלוקת בנוגע למי המתחרות של הג'וליה.

ברגע שתבין שאלפא הוא מותג פרימיום (לגבי ההצלחה שלו, או חוסר ההצלחה, כמותג פרימיום, אין ויכוח), ולכן צריך להשוות אותו לסגמנט הפרימיום, ולא ליצרן עממי שמייצר רכבים עממיים ולא רכבי פרימיום, הויכוח בינינו יסתיים.

 

עבדת 4 שנים במכירת רכבי פרמיום, ואני בטוח שלמדת הרבה ואתה מכיר את רוכשי הרכבים האלה טוב מאיתנו, אבל את השורה התחתונה אני חושב שלא הבנת.

העובדה שאתה הצלחת לשכנע לקוחות שאין מה להשוות בין סדרה 3 לסופרב אומרת דבר אחד. לסדרה 3 יש ערך מוסף אצל אנשים. לסמל של BMW יש ערך מוסף אצל אנשים.

העובדה שהג'וליה לא מצליחה לשכנע שיש לה ערך מוסף אומרת דבר אחד על הג'וליה ועל הסמל של אלפה רומאו, נכון להיום אין לו ערך מוסף. אחדד את דברי נכון להיום הערך המוסף של הג'וליה ושל הסמל של אלפה רומאו הוא לא מספיק חזק כדי לשכנע אנשים שהיא עדיפה על הסופרב ושיש מה לשקול אותה מול תוצרת גרמניה. מי שכבר משתכנע לקנות רכב יקר יותר שנותן פחות בוחר בתוצרת גרמניה ברוב רובם של המקרים.

 

מכאן שלהגיד שהג'וליה לא מתחרה בסופרב זו קביעה לא מבוססת. מי קבע את זה אתה? איזה איטלקי הזוי? השאלה מה אומר מבחן המציאות ולא מה אתה או איטלקי הזוי אומרים.

מה שבטוח חד משמעי זה שהג'וליה והמותג אלפא רומאו לא מספיק חזקים כדי להתחרות בBMW ו1000 איטלקים יכולים למצב את הדגם והמותג מול BMW זה לא יעזור להם גם בעוד 100 שנה עם התמורה הנוכחית.

 

אישית אפסיק להגיב בנושא הג'וליה אני חוזר להיות ממוקד במותג עם הערך המוסף.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הג'וליה לא מתחרה בסופרב. נקודה, סוף פסוק. אתה יכול לחשוב מה שאתה רוצה, כמה שאתה רוצה, עד מחר וגם בעוד שנתיים.

 

אפשר להגיד שמבחינת איכות הרכבה הג'וליה ברמה של הסופרב, אפשר להגיד שמבחינת איכות חומרים הג'וליה מתחרה בסופרב, אפשר להגיד מה שאתה רוצה, ואתה תטעה, ובגדול. אין קשר לערך מוסף מבחינת מי המתחרה ומי לא, ערך מוסך זה מה שגורם לבן אדם לקנות משהו, אני לא מדבר על זה!!!

 

יש סגמנטים, יש פרימים, יש עממי.

 

כמו שכתבתי כבר, וכנראה שיש לך קושי בהבנת הנקרא, הג'וליה פרימיום וככזאת היא מתחרה בפרימיום. אם היא עושה את זה בהצלחה או לא, זה כבר דיון אחר.

 

תחשוב עד מחר וכמה שאתה רוצה שהסופרב היא מתחרה לג'וליה, היא לא.

 

ברור ששכנעתי אנשים לקנות ב.מ.וו, אבל כל המטרה זה להראות שגם הלקוחות יודעים שהרכבים לא מתחרים אחד בשני, אלא פשוט מתומחרים דומה.

 

אין מגזין אחד בעולם שבדק כמות מכירות של הג'וליה למול סופרב, אלא למול ב.מ.וו, אאודי מרצדס וכו'. גם הם לא יודעים כלום?

 

מי קבע שהם לא מתחרות? היצרן. אתה בטח לא יכול לקבוע שהם כן.

 

יאללה, תמשיכו לחיות בסרט ולחשוב שבגלל שהמחיר דומה, אז הם מתחרות. על אותו משקל אאודי A3 סדאן מתחרה במאזדה 6.

 

צאו מהסרט כבר.

 

איתי, סליחה, אבל אתה יודע, Someone is wrong on the internet וזה. Please dont kill me.

עריכה אחרונה על ידי GhostBuster

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל, גם אם תכתוב על הלוח כמו בארט סימפסון "סופרב וג'וליה מתחרות ישירות" זה לא יהפוך לנכון. יש לג'וליה מספיק צרות, עיקרן 330e ואודי A4. כמו שאמר ג'יי זי, I got 99 problems, but Superb ain't one.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2188 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...