Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומאו ג'וליה - איך היא נוסעת? [ובהמשך, כמה מוכרת]


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2188 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחלה שאתה חושב ככה, אבל היא לא מתוכננת להימכר במחירי סוף שנה, זה אוטו פרימיום ונמכר במחיר פרימיום. אם לא בא לך, קנה במוו, בדיוק כמו שיש כאלה שלא ישלמו פרמיה על לקסוס כי זה טויוטה, או אודי כי זה פולקסווגן, זה זכותם. אבל עובדה שהם מוציאים מספיק לקוחות, בייחוד אודי, שזה יצרן רציני רק 30 שנה,עם מנועים וגיר משותף לרכבים זולים בהרבה ועדיין משלמים עליו פרמיה, באלפא, הכל מתוכנן רק לאוטו הזה, ולא משותף לאלף מכוני אחרות.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ועדיין אלפא נחשב בעיני רוב הציבור לרכב נחות ביחס לאודי.

 

לאלפא לא עוזרת האקסקלוסיביות וטוהר הגזע הבעייתי לא פוגע באודי.

 

אתה יכול להסביר למה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה שאתה חושב ככה, אבל היא לא מתוכננת להימכר במחירי סוף שנה, זה אוטו פרימיום ונמכר במחיר פרימיום.

אז זהו, זה אוטו פרימיום, במחיר פרימיום, שלא נמכר.

 

עם כל הצער שבדבר, כנראה שהמותג "אלפא" לא מספיק "פרימיום" כמו המתחרים. ולצערינו, בהרבה מקרים והמותג הוא שיקול לא קטן ברכישה.

 

נניח שעל הג'וליה מאחורה היה כתוב סובארו, והיא היתה טובה כמו המתחרות. האם גם אז זה היה מוזר שאנשים לא קונים סובארו במחיר של מרצדס?

 

אם אתה בא עם מותג חלש יותר, יהיה לך קשה מאוד להתחרות במותגים חזקים עם מוצרים דומים במחיר דומה. זה בכלל לא משנה מה עלויות הייצור או הפיתוח שלך, אם אין לך יתרונות מוחשיים על המתחרים (מחיר זה אחד מהם), רוב הלקוחות יעדיפו מותג חזק.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בארץ אתה צודק בארה"ב, לדעתי, לא. ושם אתה לוקח את האוטו בליס, לא איכפת לך מפחת ועלויות תחזוקה. אתה מקבל אוטו ספורט, מה איכפת לו לגוון?

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז זהו, זה אוטו פרימיום, במחיר פרימיום, שלא נמכר.

 

עם כל הצער שבדבר, כנראה שהמותג "אלפא" לא מספיק "פרימיום" כמו המתחרים. ולצערינו, בהרבה מקרים והמותג הוא שיקול לא קטן ברכישה.

 

נניח שעל הג'וליה מאחורה היה כתוב סובארו, והיא היתה טובה כמו המתחרות. האם גם אז זה היה מוזר שאנשים לא קונים סובארו במחיר של מרצדס?

 

אם אתה בא עם מותג חלש יותר, יהיה לך קשה מאוד להתחרות במותגים חזקים עם מוצרים דומים במחיר דומה. זה בכלל לא משנה מה עלויות הייצור או הפיתוח שלך, אם אין לך יתרונות מוחשיים על המתחרים (מחיר זה אחד מהם), רוב הלקוחות יעדיפו מותג חזק.

נכון, הוא נמכר פחות בגלל שהערך המותג שלו נמוך יותר. לדעתי עם עבודת קידום מכירות יותר חזקה היא תצליח, לדעתי סטלויו יצליח הרבה יותר.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מכיר את השוק האמריקאי ואת ההעדפות של הקונים שם.

 

ועדיין, אם לכאורה הפחת ועלויות התחזוקה של הג'וליה גבוהים מהמתחרים, גם מחיר הליסינג יהיה גבוה יותר - כאן אתה כבר מקבל מוצר דומה, ממותג חלש יותר, במחיר גבוה יותר, וזו כבר עסקה ממש לא משתלמת.

 

ועוד שתי השגות: אם לאלפא יש מוניטין אמינות בעייתי, זה מראש מרחיק חלק לא קטן מהקונים. גם כשאתה לא מתחזק את הרכב בעצמך, אתה לא רוצה להתקע איתו.

 

חוץ מזה, למותג ולערכים שלו יש כאמור ערך משמעותי בהחלטת הקניה. אם כשאתה קונה סדרה 3, c class או a4 אתה בעצם משדר שאתה לא רחוק מאלו שקונים סדרה 7, s class או a8, אז אתה נהנה מהערך ה"פרימיומי" של המותג. כשאתה קונה ג'וליה, איזה ערכים מעבר לספורטיביות יש למושג? אמינות בעייתית? פספוסים בהנדסת אנוש? איזו קרבה משפחתית יש לו? למיטו? לג'ולייטה?

 

המותגים המקבילים (כן, גם לקסוס, אינפיניטי ובאופן חלקי אפילו וולוו) מייצרים מוצרים יקרים ואיכותיים משמעותית. הג'וליה (פרט לאקזוטיקות כמו 4c ו-8c) היא (היתה, עד הסטלביו) הקצה העליון של אלפא. מראש יש פה בעיית מיתוג לא פשוטה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין למה אתה חושב שאלפא צריכה להיות זולה יותר? הוא אוטו מצויין ותחרותי בסגמנט שלו, והוא עולה כמו רכבים אחרים בסגמנט שלו.

 

 

והוא לא נמכר. והמפעל נסגר יום בשבוע, בגלל זה.

 

ושמוצר לא נמכר, צריך להוריד לו את המחיר או להעלות את התמורה.

 

נכון, הוא נמכר פחות בגלל שהערך המותג שלו נמוך יותר. לדעתי עם עבודת קידום מכירות יותר חזקה היא תצליח, לדעתי סטלויו יצליח הרבה יותר.

 

 

סליחה, אבל בחייאת... מה אתה מבין בקידום מכירות בשוק הרכב, שיש לך דעה?

מה זה בכלל "עבודה חזקה"?

 

אתה מזכיר לי את הבוס בקומיקס של דילברט, שמנהל בקלישאות...

 

096fa7909fc4012f2fe600163e41dd5b

 

ת'כלס, הג'וליה לא עומדת ביעדים (אפילו לא של האנליסטים).

הסטלבטיו נמכרת במספרים דומים.

 

אולי זה הכי טוב שיש...

אישית, אני חושב שזה חתיכת הישג, לייצר מכונית סדאן בלי שום בסיס, ולהגיע לאיכות כזו במכה ראשונה. אבל זה כנראה לא מספיק.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אישית, אני חושב שזה חתיכת הישג, לייצר מכונית סדאן בלי שום בסיס, ולהגיע לאיכות כזו במכה ראשונה. אבל זה כנראה לא מספיק.

לקסוס עשו את זה כבר לפני 28 שנה, ומול המרצדס S שנחשבה בשעתו למכונית פאר מהשורה הראשונה.

ובכל זאת, זה הישג מכובד מאד לאלפא, רק חבל שהוא לא מתורגם להצלחה מסחרית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון אבל ללקסוס תמיד היו ערכים שבהם היא הצטיינה, מחיר, אבזור, אמינות ועמידות.

 

האלפא מנסה להיות סדרה 3 נוספת, במחיר של סדרה 3 עם לוגו בעייתי משהו.

 

לכן לקסוס הצליחו ואלפא לא

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקסוס הצליחו בגלל שיווק, הם נתנו שירות vip ללקוחות שלהם כמו אוטו חלופי, איסוף האוטו למוסך וממנו, מנוע v8 מודרני במחיר in line 6של מרצדס ובמוו, ומחיר של סידרה 5. אלה היו הסיבות להצלחה, לאלפא אין את זה, אבל יש לה יכולת דינמית והיסטוריה, כנראה שזה לא מספיק,

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקסוס הצטיינו במה שחשוב ברכבי יוקרה - נסיעה שקטה ונעימה, ושוב שקטה.... ה LS שקטה ונעימה יותר מה S CLASS. בזה הם מצטיינים וזה משהו שחשוב מאוד ללקוחות.

 

לאלפא יש בעיית אמינות או לפחות סטיגמה כזאת. אפשר לפתור אותה ב-5 שנות אחריות מלאה מפגוש לפגוש. עלויות האחזקה ברכבים האלו מאוד גבוהה ואחריות כזו שווה הרבה כסף ושקט נפשי. וכן, אני יודע שלסובארו זה לא תרם הרבה למכירות. לדעתי זה כי מצד אחד עלויות האחזקה של סובארו זולות מלכתחילה ובנוסף היא ממילא לא מתקלקלת אז אין ערך לאחריות המורחבת.

 

שאלה: מה נקודות החוזקה של הג'וליה מול סדרה 3?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקודות חוזקה זה איך שהיא נוסעת, הרבה יותר מתגמלת, זה שהיא שונה, החסרונות פחות מלוטשת. ובארץ אין דגם הייברדי מוזל.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאלפא אין את זה, אבל יש לה יכולת דינמית והיסטוריה, כנראה שזה לא מספיק,

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

 

כל מה שאתה מכנה 'היסטוריה' מתנקז ללוגו של היצרן ולחוזקו של המותג.

באלפא זה מספיק כדי שהמותג ימריא מעל המותגים העממים, אבל הוא רחוק ממותגי הפרימיום.

 

לגבי יכולת דינמית, אולי במסלול ניסוי סטרילי כנו הרינג תגלה שהאוטו מהיר יותר ממתחריו, אז מה? איזו משמעות יש לזה בחיי היום יום שלכל רכב מהקטגוריה יש יכולת גבוהה בהרבה ממה שמסוגל האדם שאוחז בהגה.

 

איך שלא תהפוך את זה, אלפא יכולה להצליח רק אם תייצר מכוניות דינמיות, בעיצוב מקורי ובמחיר נמוך מהמקובל בפרימיום.

 

גם אם נדמה לך שהצרכנים טועים, אתה לא יכול להחליף אותם ולהביא אחרים - אין צרכנים אחרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקסוס הצליחו בגלל שיווק, הם נתנו שירות vip ללקוחות שלהם כמו אוטו חלופי, איסוף האוטו למוסך וממנו, מנוע v8 מודרני במחיר in line 6של מרצדס ובמוו, ומחיר של סידרה 5. אלה היו הסיבות להצלחה, לאלפא אין את זה, אבל יש לה יכולת דינמית והיסטוריה, כנראה שזה לא מספיק,

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

 

זה לא שיווק, אלא תמורה טובה יותר למחיר.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקודות חוזקה זה איך שהיא נוסעת, הרבה יותר מתגמלת, זה שהיא שונה, החסרונות פחות מלוטשת. ובארץ אין דגם הייברדי מוזל.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

6 עמודים סחור סחור.

ביצועים כמעט ולא מוכרים בסגמנט הזה.

את מר ישראל ישראלי (ולא את ג'ון ג'ונסון) מעניינת איכות השלדה בסיבובים או התקשורת מההגה, לפחות לא בהשוואה לליטוף פלסטיקים, מסכים נחמדים, מותג חזק, איכות הרכבה וכדומה.

אלו הפרמטרים שמוכרים יותר. רוב האנשים שקונים את הרכבים האלו לא באמת יודעים לנצל את היכולות שלהם וגם אלו שכן (מתי המעט) לא עושים את זה 99% מהזמן.

הג'וליה ממחישה היטב את הפער בין PETROL HEADS לעולם האמתי.

האמת? חבל. בעיניי עשו עליה עבודה טובה, על אף הבעיות.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2188 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...