Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומאו ג'וליה - איך היא נוסעת? [ובהמשך, כמה מוכרת]


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2188 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא אמרתי 220 אמרתי "כמעט 220" כלומר קצת מעל אבל לא בצורה משמעותית.

 

גם לא הגיוני. או שאתה מתבלבל עם 318, או שאתה לא מדבר על 320 חדשה אלא על רכב הדגמה/0 ק"מ (ועדיין זה קצת נמוך אבל קצת יותר הגיוני).

 

הוא צודק.. וכתבתי על-כך מספר פעמים - ואת הבימר שלי קבלתי לפני כ חצי שנה.

רציתי אלפא.. ולבסוף, קניתי את הבווארית.

באלפא שיחקו בנדמה לי - וב BMW הכל מסביב היה יותר רציני. (כולל שדרוג אחריות)

נראה כי ערכו שם שעורי בית, ונערכו בהתאם.

כך כי יש + גדול לטובת הג'וליה, היא כן גרמה לתמחור ותנאים יותר נוחים.. אצל המתחרים.

 

רציתי (פחות או יותר) את הג'וליה ובדקתי, ויש בחניה גם את האלפא ג'ולייטה שאנו נהנים ממנה מאוד.

אבל - יש גבול לכל תעלול...:wink: אוהב, אוהב את אלפא.. עוזב עוזב.

 

 

וכך כתבתי בשנה האחרונה..



 

אולי הלקוחות לא דבילים.

הטעות של אלפא הם מכוונים לגרמניות, במקום לכוון להצלחה במקום הנכון.

כדוגמה 1000 הקונים בשנה סקודה סופרב..האם זה לא מעניין אף-אחד באלפא - איך סקודה מצליחים.

אולי.. החוכמה בתחילה - להלחם היכן שיש לך סיכוי להצליח, ולא היכן שאתה רוצה להצליח.

ואח"כ אולי תצליח יותר - יותר רכבים בכביש, יותר לקוחות זו התדמית הראלית המכירות והכסף.

 

ברמת המחיר הזו, לפני העמדת 250 או רבע מיליון, בלשון העם.

אני מאוד דוחה את תחושת הבטן, ומפעיל את החישוב הריאלי וההיגיון.

ולגבי תחושת הבטן.. יש לפעמים כאשר יש..:grin:בעיות עיכול

 

מדוע חכמי אלפא.. במקום להביט על הגרמניות..יתמחרו ברמה דומה לסופרב

והלקוח יקבל ברמת הכניסה של הרכב אחריות מלאה ל 3 שנים, עם אפשרות להוספת אחריות בתשלום -

ואבזור המתאים לתדמית - לא לתמחר גרסה לעניים אשר מאבדת את הזהות של אלפא -

הלקוח לא אהבאל.

 

האמינות הריאלית, במציאות כיום - רכבי אלפא די אמינים ביחס לרכבים המקבילים.

בין אם ביחס ל VAG עם שלל הבעיות, ו BMW , עם בעיות המנועים.

 

,,, יצרן ויבואן חכם יבצעו גידור בתחומים שיש בהם חולשה תדמיתית.

אחריות מורחבת - המראה כי אתה מאמין במוצר..

והוספת ערך מוסף - מבחינת תמחור יותר סביר, לרכב חדש ולא מוכר עדיין בשוק

התדמית - מרמת הכניסה, רכב מעוצב ואיכותי עם סממני ספורטיביות, אשר מייצג את ליבת המותג.

 

ואסכם בדברי farkash7

זה לא קשור לפרימיום ולא קשור להבדלים בין הרכבים. זה קשור לשכל ישר וניהול סיכונים,,,

 

הבעיה היא לא אצל האנשים הקונים והבעיה לא אצל הג׳וליה, שדווקא נשמעת כמו אחלה רכב.

הבעיה היא אצל אלפא - אלפא תימחרו את הרכב, אלפא מיצבו את הרכב.

 

הקונים היו שם לפני הג׳וליה ואחרי הג׳וליה (אלפא צריכה לכוון אליהם) ,,,

ומה לעשות שרוב האנשים הם נורמליים ושפויים.

 

אם אתה נכנס לקרב כזה אתה צריך להעמיד מאחוריך חתיכת קופת מזומנים

כי עד שתשכנע את ההמון להאמין במותג שלך, יעבור הרבה זמן ותשרוף הרבה כסף.

אם אין לך זמן וכסף - בחר אסטרטגיה אחרת, תמחר את המוצר שלך אחרת

ותמצב אותו מול מתחרות אחרות.

 

 

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זה שהאלפא טיפה יותר מהירה על הנייר לא נותן מספיק. רוב הסדרה-3 שמוכרים בארץ הן 320 ורחמנא לצלן 316 עם קצת יותר מ 130 כ"ס. לפחות בארץ המותג יותר חשוב מהביצועים בסגמנט הזה.

שימו לב שה ומעלה320 בא עם שם הדגם מאחור וה 316 (או שזה נקרא 318) בא בלי....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת הציבור אלפא היא טיסו ובטח שלא רולקס.

הם מצמידים לרכב תג מחיר של רולקס, אבל הקונים לא משתכנעים.

הציבור הוא מינוח אמורפי, ודאי במקרה כזה בו אתה מצמיד לו את מערכת ההתייחסויות הפרטית שלך והופך אותה לסוג של עובדה. היא לא, לפחות להבנה המוגבלת שלי. לפי זו האחרונה מרבית הקונים הם פשוט שמרניים, במיוחד כשמדובר בהשקעה כספית יחסית מסיבית כמו רכב ומעדיפים ללכת "על בטוח". מבחינה זו ב.מ.וו ומרצדס, גם אודי הם מותגים בטוחים עם מסורת ארוכה של איכות ומוניטין נתפסים, קניה של אלפא רומיאו שמתחרה בהם, היא כמעט סוג של הרפתקה עם עתיד לא ברור.

ההשוואה אגב לשעונים חוטאת באופן מובהק, טיסו הוא שעון זול לייצור שמשתמש ברכיבים אוניברסליים שנמצאים בעשרות אם לא מאות מותגים אחרים חסרי ייחוד, רולקס משתמש ברכיבים שכולם מיוצרים בבית פנימה ברמה עליונה של איכות חומרים והקפדה על ייצור, מבחינה זו הבדלי התפיסה ביחס לאיכותם בהחלט מבוססת, שלא כמו בנמשל עליו אנחנו כותבים כאן, באלפא כמות נכבדה של חומרים מאוד יקרים כמו קרבון פייבר. לא באמת יודע, אבל עולה הרושם שבכדי להחדיר את האוטו הזה לשוק, לא חסכו על כלום, למרות המסקנה של מרבית החברים כאן שזה אוטו זול במראה ובגימור יחסית למתחרות הגרמניות. לא הצליח להם לאיטלקים, חבל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב הסדרה-3 שמוכרים בארץ הן 320 ורחמנא לצלן 316 עם קצת יותר מ 130 כ"ס..

318i ו330e הכי נמכרות בהפרש משמעותי יחסית מה320i, אבל כן, באופן כללי אתה צודק.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת היא, שאהבתי את הג'וליה (בלי הגג ולמעט תופסני החגורות מאחור - שבאמת שזו התלונה היחידה לי אליה שזכורה לי כמעצבנת), אבל התמחור של גרסת הבסיס (כיום כוללת גם פלאפים ועוד משהו) פשוט שלח אותי להסתכל על המחירים והרכבים של במוו. אני יכול להגיד בוודאות שבמחירי סופרב לא הייתי מתלבט. נכון, לא אותו דבר. ובהשוואה לשעונים כנראה שהסופרב היא TISSOT, והג'וליה היא TAG HEUER כי היא ספורטיבית כזו ולא ROLEX. אבל התמחור שלה בארץ מוגזם.

אגב, אולי הם מוכרים מספיק מהרכב, כי לא ממש ניסו לשכנע אותי לרכוש, ואני הרי כמעט לקוח שבוי שלהם מבחינת זה שיש לי עכשיו ג'ולייטה שלישית וגם הרכב השני בבית הוא מבית סמלת.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההשוואה אגב לשעונים חוטאת באופן מובהק, טיסו הוא שעון זול לייצור שמשתמש ברכיבים אוניברסליים שנמצאים בעשרות אם לא מאות מותגים אחרים חסרי ייחוד, רולקס משתמש ברכיבים שכולם מיוצרים בבית פנימה ברמה עליונה של איכות חומרים והקפדה על ייצור, מבחינה זו הבדלי התפיסה ביחס לאיכותם בהחלט מבוססת, שלא כמו בנמשל עליו אנחנו כותבים כאן, באלפא כמות נכבדה של חומרים מאוד יקרים כמו קרבון פייבר. לא באמת יודע, אבל עולה הרושם שבכדי להחדיר את האוטו הזה לשוק, לא חסכו על כלום, למרות המסקנה של מרבית החברים כאן שזה אוטו זול במראה ובגימור יחסית למתחרות הגרמניות. לא הצליח להם לאיטלקים, חבל.

 

אתה רואה מה זה? תכננו והשקיעו כמו ברולקס ויצא להם טיסו... :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלפא שיחקו בנדמה לי - וב BMW הכל מסביב היה יותר רציני. (כולל שדרוג אחריות)

נראה כי ערכו שם שעורי בית, ונערכו בהתאם.

כך כי יש + גדול לטובת הג'וליה, היא כן גרמה לתמחור ותנאים יותר נוחים.. אצל המתחרים.

אלפא ממש לא גרמה לזה אצל המתחרים.

שום דבר לא השתנה אצל המתחרים בעקבות הגעת הג׳וליה לארץ.

לא תמחור, לא תנאים, לא אבזור, לא הנחות, לא כלום.

 

ומה זה שדרוג אחריות ב-ב.מ.וו?

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גוסט,

אתה ממשיך לשלול דברים שהם עובדות בשטח.

עובדתית שאני הייתי במסע ומתן עם BMW לגבי ה 320 אחת הגורמים להנחה היו הג'וליה.

למעשה הכל הלך סביב הג'וליה ולפי מה שאני הרגשתי לפחות, זה נתן פוש לא קטן לגבוה ההנחה שהוצע בזמנו.

כמובן שהייתה הנחה נכבדת גם לפני שהזכרתי את הג'וליה, אחרי לאומת זאת המספרים השתנו לחלוטין (עשרות אלפים)

2017 Type R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול להגיד בוודאות שבמחירי סופרב לא הייתי מתלבט. נכון, לא אותו דבר. ובהשוואה לשעונים כנראה שהסופרב היא TISSOT, והג'וליה היא TAG HEUER כי היא ספורטיבית כזו ולא ROLEX. אבל התמחור שלה בארץ מוגזם.

.

המציאות בדיוק הפוכה!

במחירי ג'וליה, רוכשי הסופרב (ואני מדבר רק על דגם הקצה, ה 2 ליטר, 280 כ"ס, 4X4, L&K) בכלל לא מתלבטים.

 

גוליה מכל הדגמים מכרה 231 רכבים ב 2017.

סקודה סופרב אך ורק מהדגם 2 ליטר L&K כמעט 500 יחידות (485) ושים לב, היא יקרה מהדגם הבסיסי של הגוליה.

 

ולהגיד לך מה?

אחרי נהיגה בשתיהן, אני מבין בדיוק למה זה ככה.

בדיוק!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז הסקודה מוכרת יותר מאלפא מאודי ובמוו, זאת אומרת שהקהל בארץ לא מסתכל על המותג וקונה את הרכב שהכי מתאים לו, שזה מראה על בגרות.אבל לדעתי, אלה שני מכוניות שונות מאוד, שעונות על צרכים שונים, להושיב מבוגרים באלפא זה כיף קטן מאוד, בדיוק כמו שנהוג על הקצה בסקודה.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גוסט,

אתה ממשיך לשלול דברים שהם עובדות בשטח.

עובדתית שאני הייתי במסע ומתן עם BMW לגבי ה 320 אחת הגורמים להנחה היו הג'וליה.

למעשה הכל הלך סביב הג'וליה ולפי מה שאני הרגשתי לפחות, זה נתן פוש לא קטן לגבוה ההנחה שהוצע בזמנו.

כמובן שהייתה הנחה נכבדת גם לפני שהזכרתי את הג'וליה, אחרי לאומת זאת המספרים השתנו לחלוטין (עשרות אלפים)

אני לא שולל סתם. הגורם להנחה לא הייתה הג'וליה, אלא "רכב מתחרה". באותה מידה זה יכל להיות סי קלאס או A4 או IS300 והיה קורה בדיוק אותו דבר.

 

עבדתי במכירות של ב.מ.וו מעל 4 שנים (גם בתקופת ההשקה של הג'וליה, אני גם זוכר כמה גיחכנו לנוכח המחיר ורשימת האבזור שלה), תאמין לי שאני יודע על מה אני מדבר.

עריכה אחרונה על ידי GhostBuster

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז הסקודה מוכרת יותר מאלפא מאודי ובמוו, זאת אומרת שהקהל בארץ לא מסתכל על המותג וקונה את הרכב שהכי מתאים לו, שזה מראה על בגרות.אבל לדעתי, אלה שני מכוניות שונות מאוד, שעונות על צרכים שונים, להושיב מבוגרים באלפא זה כיף קטן מאוד, בדיוק כמו שנהוג על הקצה בסקודה.

 

מסתכל על המותג ועוד איך, אבל מסתכל גם על דברים אחרים.

 

הסופרב L&K 280 נותנת הרבה יותר מגרסאות הכניסה של מותגי הפרימיום, ונמכרת במחיר דומה. אם היא היתה נותנת מנועים ורמת אבזור זהה לזו של מותגי הפרימיום, אף אחד לא היה קונה אותה כי מה לעשות, המותג שלה חלש יותר.

 

כל כך פשוט - מותג חלש - או שתיתן תמורה גבוהה יותר, או שתבקש מחיר נמוך יותר.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה הבעיה באלפא, זה ימי הסוד ו33 שהיו מכוניות זולות, המזל של האודי, שבאותה תקופה מכרה את ה50, אף אחד לא זוכר, כי לא מכרה הרבה, שלא לדבר על סקודה, שבאה עם דף נקי אחרי נפילת מסך הברזל, אחרת אנשים היו זוכרים את הרפיד או פבוריט. או במוו שמכרה את האיזטה, ולא לשכוח שמי שהמציא את הקטגוריה היתה אלפא גוליה המקורית, שהיתה עדיפה בהרבה על הבימר, עד תחילת שנות התשעים, אלפא, לפחות בהתנהלות עלתה על הבימר,

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

כל כך פשוט - מותג חלש - או שתיתן תמורה גבוהה יותר, או שתבקש מחיר נמוך יותר.

 

מה שמוכיח הלכה למעשה שכשהתמורה לכסף טובה, לא משנה לאנשים לא מותג חלש ולא מוניטין עקום, קונים וקונים הרבה.

 

אלפא הייתה צריכה לראות את הנתונים האלה ומישהוא בישיבת צוות שייוק היה צריך לדפוק על השולחן "כזה ראה וקדש"!

 

"ככה אני רוצה".

 

אבל כשאתה בא עם אגו מנופח והרבה טקס בישבן של "אני מותג עתיר הישגים וגביעים" אבל לא נותן לאנשים את התמורה לכסף, אז אתה לא מוכר.

 

נקודה.

סימן קריאה!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא שולל סתם. הגורם להנחה לא הייתה הג'וליה, אלא "רכב מתחרה". באותה מידה זה יכל להיות סי קלאס או A4 או IS300 והיה קורה בדיוק אותו דבר.

 

עבדתי במכירות של ב.מ.וו מעל 4 שנים (גם בתקופת ההשקה של הג'וליה, אני גם זוכר כמה גיחכנו לנוכח המחיר ורשימת האבזור שלה), תאמין לי שאני יודע על מה אני מדבר.

לטענתי שג'וליה בפני עצמה זה הגורם אלה בדיוק כפי שאמרת, היא פשוט הייתה שם בתור מתחרה (גם עם לא מוצלח באופן כללי).

נכון מאוד שכל חברה ורכב אחר היה יכל לעשות בדיוק את אותו הדבר בכלל הנראה טוב יותר.

הכוונה שלי אגב הייתה יותר מבחינת התמחור ששללת למרות שלי באופן אישי אין שום אינטרס, אני בסופו של יום הלכתי על משהו שונה לגמרי וקניתי טייפ R.

 

מסתכל על המותג ועוד איך, אבל מסתכל גם על דברים אחרים.

 

הסופרב L&K 280 נותנת הרבה יותר מגרסאות הכניסה של מותגי הפרימיום, ונמכרת במחיר דומה. אם היא היתה נותנת מנועים ורמת אבזור זהה לזו של מותגי הפרימיום, אף אחד לא היה קונה אותה כי מה לעשות, המותג שלה חלש יותר.

 

כל כך פשוט - מותג חלש - או שתיתן תמורה גבוהה יותר, או שתבקש מחיר נמוך יותר.

 

נכון מאוד וזאת בדיוק הטענה שלי, חבילה טובה מאוד בפני עצמה אבלל בגלל מיתוג נמוך לא יכלה להתחרות במותגי הפרמיום ללא אבזור עדיף מנוע חזק יותר וכמובן אבזור עדיף או בקצרה יחס עלות תועלת גבוה הרבה יותר, גם אם המותג עצמו חלש יותר בהרבה ומוניטין עמינות עגום.

 

וזה בדיוק איפה שהג'וליה כשלה, עבזור לא עדיף, מנוע/כוח זהה פחות או יותר, ומחיר זהה עם לא גבוה יותר.

ולנוכח כך זה ברור שלא היה לה סיכוי.

2017 Type R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2188 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...