Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומאו ג'וליה - איך היא נוסעת? [ובהמשך, כמה מוכרת]


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2200 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לדעתי זו בעיית מיתוג. מישהו לא עשה שיעורי בית כמו שצריך.

 

אתה לא באמת יכול לקחת מותג כמו אלפא, שעם כל הכבוד (ויש כבוד) למסורת שלו, הוא מוכר סופר מיני עתיקה וקומפקטית קצת פחות עתיקה, ששתיהן לא יותר מסבירות, למתוח אותו קטגוריה אחת למעלה, ולתמחר מול מותגי פרימיום שעד לפני כמה שנים זו היתה נקודת הכניסה אליהם.

 

איך שלא מסתכלים על זה, כל המתחרים בקטגוריה באים עם מותג חזק משמעותית. זה חייב להתבטא באיזה סט יתרונות מהותי של הג'וליה עליהם, ובמקרה שאין כאלו, במחיר. מעט מאוד אנשים יקנו באותו כסף מוצר פחות או יותר זהה עם מותג חלש יותר. זה פשוט לא הגיוני מבחינתם, ובצדק.

 

גם הקטגוריה עצמה לא פשוטה - גם כי היא מצטמצמת במהירות, גם כי רוב הרוכשים בכלל לא מתעניינים ביכולות ספורטיביות, וגם כי אלו שכן עדיין יחפשו עוד דברים. מעט מאוד מהרוכשים בקטגוריה הזו יהיו מוכנים לפשרות מהותיות בתמורה להתנהגות עדיפה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

היא לא מיושנת מבפנים, אבל היא לא עשויה טוב.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

רוברט, תראה את העיצוב וההשקעה של טאטא בריינג רובר, ואח"כ ביגואר, ותראה איפה מרוחה החמאה.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חן, חולק עליך חלקית.

 

לאלפא תג מחיר של הגדולות, אז מה תרצה - שיתעלמו מכל הבאגים שציינת?

 

במחיר אחר, שמתאים לרכב הזה הבאגים האלה נעלמים מהעין כלא היו ונשארת הדינמיות הנהדרת של הרכב.

 

אבל אם אתה משחק במגרש של הגדולות, אז אין מקום לחיפופים האלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה באלפא זה לא הגודל של המסך, אלא זה שהוא קופא, וכדי להעיר אותו צריך להדליק את הרכב מחדש, שוב אני חושב שהשווק המרכזי של האוטו זה ארה"ב, ושם זה רק מחירי הליסינג. אני חושב שאם המחיר הליסינג על האלפא ובמוו 330 זהים, אני לוקח את האלפא בלי לחשוב פעמיים, רק צריך לזכור שבעבר הקרוב, סרגיו מרקיונה ניסה את התרגיל הזה עם מזרטי גיבלי, קנה מזרטי במחיר במוו סידרה 5, הרבה ממי שקנה התאכזב, במקרה ההוא האוטו היה קרייזלר 300 עם איפור קרבי, אבל מי שנכווה פעם אחת...

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו יודע לומר מה ירידת הערך בשנה הראשונה של האלפא לעומת המתחרות (במספרים) ?

האם באמת האלפא ספגה יותר ?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

 

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה באלפא זה לא הגודל של המסך, אלא זה שהוא קופא, וכדי להעיר אותו צריך להדליק את הרכב מחדש,

גם אם לא אכפת לך מהגודל, בגלל הצורה בה שילבו את המסך בדשבורד, המסך הקטן נראה מצחיק, אבל זו החלטה שלהם פה להביא אפילו את הדגם הכי מאובזר כך, במקום את המסך הגדול.

אבל עזוב גודל ועזוב את זה שהוא קופא, הגרפיקה נראית כאילו עוצבה ע״י מישהו בגן של הבן שלי, והגלגל פיקוד מרגיש שיתפרק לך ביד כל פעם שאתה משחק איתו.

פאולים שאני מניח ומקווה שישפרו במתיחת פנים מתישהו, כמו גם עוד כמה (פעולת הגיר הלא רהוטה לדוגמא...).

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה גם מה שאני חושב, הם יצרו מכוניות נהיגה מעולה, אבל מכונית מנהלתית די מעצבנת, אבל שוב, השוק המרכזי הוא ארה"ב, ושם רק מחירי ליס יקבעו, ולדעתי, יש לאוטו סיכוי טוב לגנוב מכירות משלושת הגרמניות. ואיך הם שחררו אוטו שלא כל האלקטרוניקה הבידורית עובדת כמו שצריך.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בארה"ב הרגישות לניג'וזי איכות מהרכב נמוכה עוד יותר, והמכירות מראות שאין לג'וליה סיכוי לגנוב מכירות.

 

לגבי איכות הייצור, אני לא חושב שהיה לפיאט-קרייזלר סיכוי קלוש לייצר רכב במחיר של גרמניות ועם איכות של הגרמניות, משתי סיבות:

 

1. הם לא יודעים לעשות את זה. הם למעשה מעולם לא עשו זאת, עם שום רכב.

2. בהתחשב בכמויות הייצור שלהם, זה יעלה להם ה-רבה יותר יקר.

 

ואם אתה לא מתחרה באיכות, צריך אס אחר. איכות ניהוג זה אחלה, אבל האלפא, בגירסאות "הרגילות" היא לא מכונת נהיגה יוצאת דופן. דבר שני, זה כבר מזמן לא מוכר רכבים. מה שכן יכול להסיט תשומת לב בסיגמנט זה עיצוב, אבל הג'וליה פושרת מבחינה זו. האיטלקים כן יודעים לעצב, וכך שאתה מסתכל על רכב וחושב: "אני רוצה את זה", גם אם אתה לא מבין כלום במכוניות. הג'וליה לא מסובבת ראשים, ולכן גם לא פותחת ארנקים.

 

ככה שבסופו של דבר האנליסטים אולי הפריזו בתחזית המכירות קצת, אבל צדקו בגדול. קיצוצי הייצור במפעל מלמדים שגם בפיאט חשבו שיהיו עסוקים יותר. ועדיין אולי לא מאוחר להביא ג'ולייטה שתשחט את שוק ההאטצ', שעיצובית אין בו מכונית נחשקת אחת לרפואה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהפלטפורמה של אלפא-הג'יאורג'יו, היא מעולה, אפשר לראות שהסטלביו נמכר יותר טוב, לשם הולך מרכז הכובד של המכירות, הם צריכים למצוא נישות ולמכור שם.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו יודע לומר מה ירידת הערך בשנה הראשונה של האלפא לעומת המתחרות (במספרים) ?

האם באמת האלפא ספגה יותר ?

 

http://www.auto-deal.co.il/%D7%AA%D7%95%D7%A6%D7%90%D7%95%D7%AA%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A91/tabid/122/CarType/23/Maker/48/SortBy/None/SortIn/None/currentpage/1/Default.aspx?Model=%D7%92%27%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%94

 

נראה לי שלשתיים המשומשות הערך עלה... אבל אתה יכול לרכוש 10 יד ראשונה מליסינג.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו יודע לומר מה ירידת הערך בשנה הראשונה של האלפא לעומת המתחרות (במספרים) ?

האם באמת האלפא ספגה יותר ?

 

לדעתי במחקר קצר של כמה דקות תמצא במהירות את הנתונים האלה.

 

ראשית - גש למהדורה האחרונה של לוי ותראה איך הוא מתמחר את הרכב והאם ירידת הערך שלו סבירה.

 

שנית - כשאתה חמוש במידע הזה גש ללוח יד 2 וחפש שם ג'וליות למכירה, מוכרים ששוחטים את המחיר יאותתו שהשוק לא קונה את התמחור של לוי - ולהפך.

 

 

עריכה: אלפא מכרה רק 230 מכוניות מהדגם, חלקם הגיעו לסוחרים כיד ראשונה אפס ק"מ, כך שהאוטו לא באמת הגיע ללקוח קצה.

ריבוי יחסי של מודעות מכירה גם יאותת על סנטימט שלילי.

עריכה אחרונה על ידי dorki
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהפלטפורמה של אלפא-הג'יאורג'יו, היא מעולה, אפשר לראות שהסטלביו נמכר יותר טוב, לשם הולך מרכז הכובד של המכירות, הם צריכים למצוא נישות ולמכור שם.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

 

הסטלביו הוא לא מתחרה בנישה. הוא בסיגמנט מאוד פופלרי וצפוף.

ומכירות?!

כמו הג'וליה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור, אבל שם אנשים פחות מקובעים, ולדעתי כדי להגדיל מכירות, צריך למצוא נישות כי אם לא הצליחו עם הג'וליה, הם אף פעם לא יצליחו, תראה את bmw מה הם עושים סידרה 3,סידרה 3gt,סידרה 4, וכולם מתחרות על אותה נישה. אלפא לא יכולה להציע 3 מכוניות כמו הבימר.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלפא לא יכולה להציע 3 מכוניות כמו הבימר.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

 

אבל אלפא מנסה לחקות את הבימר, הג'וליה היא העתקה גסה של סדרה 3.

 

אם אתה רצה להיות בימר תשחק כמו גדול במגרש הזה ואל תבקש הנחות או שתבין שבימר כבר לא תהיה ומה שנשאר לך זה להיות אלפא לטוב ולרע (זולה יותר, איכותית פחות, מתנהגת ומעוצבת).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היא לא העתקה גסה ולא כלום, הוא אוטו הכי טוב שאלפא יכולה להציע. נקודה. Bmw תוקפת את השוק בתנועת מלחציים עם 3 מכוניות שונות. אלפא לא יכולה, גם מרצדס לא מציעה 3 c class, אודי מציעה 2,a4,a5,אלפא לא צריכה הנחות כי אף אחד לא יתן לה.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2200 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...