Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומאו ג'וליה - איך היא נוסעת? [ובהמשך, כמה מוכרת]


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2200 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא, היא לא היתה עוד "ורייאציה של הטיפו", היא לא היתה דומה לטיפו בכלום, עוד פחות ממה משהפיאט קופה היתה דומה לטיפו (ולא היית חושב שיש ביניהן קשר, אם היית נוהג בשתיהן). במקרה היתה לנו גם טיפו. לא דומה בכלל, לא בחוץ, לא בפנים ולא באיך שנוסעת. הייתה להן אותה רצפה. זהו. לא אותם מתלים, לא אותו מנוע... אוטו אחר לגמרי, עם תכנון מתלים מתקדם בהרבה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אלפא צריכה לתת הנחות במחיר לא לקבל הנחות...

הג'ולייטה מכרה לא רע יחסית כי אין לה מתחרה ישירה מבית במוו. היא גם זולה מהאלטרנטיבות הגרמניות.

 

במוו סדרה 1 היא בדיוק המתחרה הישירה של הג'ולייטה.

לא בדיוק יותר זולה מהאלטרנטיבות הגרמניות אלא שבאותו מחיר היא פשוט מביאה יותר (למשל גרסת ה-170 מול A קלאס 122 כ"ס או מול אאודי A3 1.4)

(סקירה לאחר קניה) Alfa Romeo Giulietta 170 2014 Manual

Honda Civic 2006 Manual - Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ורצפה זה אחד החלקים הכי יקרים לתכנון ברכב. ולראיה כל משפחת mqb וכו. ברור שאלפא שונה לגמרי, אבל מתחת לחצאית, יש הרבה cost cutting שבג'וליה לא עשו.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב לגבי המחיר, הוא תקף רק על הנייר.

לפני כ7-8 חודשים שחיפשתי רכב התכנון היה סגנון של סדרה 3, Q50, ATS וכו...

בגלל כל מיני שיקולים כאלה ואחרים כל הסגמנט אומנם נפל אבל לא לפני שקיבלתי הצעות מחיר ונסיעות מבחן על רוב המתחרים הרלוונטים ביניהם הייתה גם הג'וליה.

ומה שזכור לי הכי הרבה הוא המחיר, בסוכנות בתל-אביב של אלפה בכלל לא רצו לדבר איתי על המחיר, מחירון וזה מה יש ובכלל היחס היה ממש גרוע והוריד לי ממש את החשק.

הכרחתי את עצמי לתת לאלפה צ'אנס נוסף וביקרתי בסוכנות ברעננה, שם היו יותר נחמדים, את הבסיסית הציעו ב 240 ואת ה LE קרוב ל 290.

ה LE היתה יותר מאובזרת אך בעלת אותו מנוע ויקרה משמעותית ללא סיבה נראית לעין.

ה LE נבחנה אצלי מול ה 320I שלא היתה פחות באובזרת ומבחינת מנוע לדעתי לפחות לא נופלת ממנה (רושם שקיבלתי אחרי נסיעות מבחן), מה שכן מחיר הסגירה של ה 320I (הייתי ממש קרוב לסגור מה שבזמנו מנע ממני זה מחירי ביטוח בעיקר) היה נמוך יותר מגרסת ה כניסה של הג'וליה שנופלת ממנה כמעט בכל אספקט.

וזה לעניות דעתי ממחיש בצורה הטובה ביותר למה הג'וליה נכשלה לפחות בארץ.

במחיר של הג'וליה הבסיסית אפשר להוציא 320I ולהישאר עם עודף משמעותי, כאשר אתה מקבל רכב ממותג הרבה יותר מבוסס ומוצלח שפחות או יותר מכתיב את איך שצריך להיות רכב בסגמנט הזה.

עריכה אחרונה על ידי Jeka.E

2017 Type R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצחיק. הנסיון שלי בסוכנויות היה בדיוק ההיפך. אפתיות בסניף ברעננה, ויחס אישי מאוד בסוכנות התל אביבית, כולל הצעה לקחת אותה לסטוץ overnight שקיבלתי בשמחה.

לגבי המחירים, הבעיה של הLE היתה (ועודנה מבחינתי) ה330e.

לגבי גרסת הבסיס, מאמין שהיום תוכל להוסיף אותה לחניה שלך בכ220 אלף ש״ח.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה האמיתית של כל יצרני היוקרה בארץ, זה העיוות שיתוקן בטח השנה, המיסוי על רכב ירוק, לא יכול להיות ש bmw 330e או כל דגם ירוק אחר, עם המון כ"ס, יימכר כמו גרסת הבסיס של אותו הדגם,בשל הטבות מס. אם יש הטבות מס ראוי שנתנו על אבזור בטיחותי, גרירה, רכבים זולים ולא על s500e, בטוח שיסגרו את הפינה הזו מהר, כמו שסגרו טנדרונים, ורכבי שטח.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצחיק. הנסיון שלי בסוכנויות היה בדיוק ההיפך. אפתיות בסניף ברעננה, ויחס אישי מאוד בסוכנות התל אביבית, כולל הצעה לקחת אותה לסטוץ overnight שקיבלתי בשמחה.

לגבי המחירים, הבעיה של הLE היתה (ועודנה מבחינתי) ה330e.

לגבי גרסת הבסיס, מאמין שהיום תוכל להוסיף אותה לחניה שלך בכ220 אלף ש״ח.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

מסכים איתך, ועדיין נניח לרגע שבאת תקבל אותה ב 220, ההצעה שבזמנו קיבלתי על ה 320I הייתה כמעט 220.

קשה לי מאוד לראות מי יעדיף גרסה ערומה של הגוליה על 320I.

אני בטוח לא הייתי בוחר בה.

2017 Type R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השוק הישראלי ממש לא יכול לשנות לג'וליה, לכאן או לכאן.

גם אם אלפא היו רוצים, הם לא יכולים להוזיל בצורה משמעותית את הג'וליה; בתמחור מכונית מביאים בחשבון את עלויות הפיתוח, שלא היו נמוכות מן הסתם, ואת עלויות הייצור.

ובפעם המי יודע כמה - הג'וליה, הב.מ.וו סדרה 3, האודי A4 והמרצדס C נמכרות באותו מטבע בדיוק, וכולן קשורות לאותה מערכת מוניטרית.

נגמרו הזמנים שממשלות אירופאיות יכולו לשחק בשערי המטבע שלהן על מנת לסייע ליצואנים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אמרתי 220 אמרתי "כמעט 220" כלומר קצת מעל אבל לא בצורה משמעותית.

גם לא הגיוני. או שאתה מתבלבל עם 318, או שאתה לא מדבר על 320 חדשה אלא על רכב הדגמה/0ק"מ (ועדיין זה קצת נמוך אבל קצת יותר הגיוני).

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין למה אתה חושב שאלפא צריכה להיות זולה יותר? הוא אוטו מצויין ותחרותי בסגמנט שלו, והוא עולה כמו רכבים אחרים בסגמנט שלו.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין למה אתה חושב שאלפא צריכה להיות זולה יותר? הוא אוטו מצויין ותחרותי בסגמנט שלו, והוא עולה כמו רכבים אחרים בסגמנט שלו.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

 

בטוח שאתה מבין ששעון טיסו לא עולה כמו אומגה, ואומגה לא עולה כמו רולקס.

 

אותה מדינה, אותו מוצר - תמחור שונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטוח שאתה מבין ששעון טיסו לא עולה כמו אומגה, ואומגה לא עולה כמו רולקס.

 

אותה מדינה, אותו מוצר - תמחור שונה.

דוגמא לא מוצלחת.

גם קסיו ב 500 ש"ח יעשה את אותה עבודה בדיוק - יראה את השעה.

שעון יוקרה קונים כי רוצים, לא כי צריכים.

יש בשעון יוקרה אותו הגיון שיש בטבעת יהלום - חתיכת מתכת עם זכוכית..

על פניו, האלפא לא צריכה להיות זולה יותר.

רק שאם היא לא תיהיה זולה יותר, היא פשוט לא תימכר.

וזה מה שקורה לה כרגע.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על פניו, האלפא לא צריכה להיות זולה יותר.

רק שאם היא לא תיהיה זולה יותר, היא פשוט לא תימכר.

וזה מה שקורה לה כרגע.

 

מבחינת הציבור אלפא היא טיסו ובטח שלא רולקס.

הם מצמידים לרכב תג מחיר של רולקס, אבל הקונים לא משתכנעים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2200 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...