Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומאו ג'וליה - איך היא נוסעת? [ובהמשך, כמה מוכרת]


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2188 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אל תשכחו שמתוך 230 היחידות שהג'וליה מכרה בשנה הראשונה בארץ, 150 בערך נמכרו לחובבי המותג, לקוחות שבויים שחיכו לה.

נראה מה יהיה השנה בהנחה שלא ישנו את התמחור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התמחור האבזור והאחריות.

ללא אחריות נרחבת - יש עדיין חשש מהתדמית בשוק .(היא לא נכונה כיום, אבל קיימת)

 

* את זה כותב בעל אלפא בת 5 שנים - במצב מעולה וללא בעיות אשר נהנה ממנה מאוד

מאחר ואני - כן שומע את הדעות ומדבר עם הלקוחות בפלח הנ"ל.

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דוגמא הפוכה היא סובארו. הם הציעו 5 שנות אחריות אבל זה לא עזר להם למכירות. גם ככה אנשים יודעים שסובארו לא מתקלקלת את אין להצעה הזאת ערך אמיתי :-)

 

אגב, אאודי מציעים 3 שנים לא שנתיים. הם ח-י-י-ב-י-ם ליישר קו עם במוו.

מרצדס, אתה צודק שנתיים, לי זה היה מפריע...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תשכחו שמתוך 230 היחידות שהג'וליה מכרה בשנה הראשונה בארץ, 150 בערך נמכרו לחובבי המותג, לקוחות שבויים שחיכו לה.

נראה מה יהיה השנה בהנחה שלא ישנו את התמחור.

א. אפשר לדעת איפה הנתון פורסם?

ב. לקוחות שבויים? שבויים של מי? בסופו של דבר כולם אנשים בוגרים שעשו את הבחירה שלהם.

צודק ! שנתיים אחריות רק מעמיק את החשש מהמותג. 3 זה המינימום לרכבי פרימיום.
נראה שלמרצדס וולוו זה לא מפריע למכור יפה מאוד. ב.מ.וו העולמית גם נותנת רק שנתיים אחריות.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק ! שנתיים אחריות רק מעמיק את החשש מהמותג. 3 זה המינימום לרכבי פרימיום.
באלפא רומאו ניתן לרכוש הרחבת אחריות לשנה נוספת בעלות לא גדולה, ואם מתעקשים גם לשנה רביעית (אבל זה כבר בעלות שכבר לא בטוח שכדאי).

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זוכרים את הפעולה הראשונה אשר עשה היבואן החדש של קיה.. לאחר שלקחו מסמל"ת את הזיכיון.

רמז.. להחזיר את אמון הלקוחות במוצר, אשר מכר חלש תחת סמל"ת.

 

זוכרים לאחר מעבר הזיכיון, והפעלת האחריות המורחבת - כמה רכבים התחילה קיה למכור.

ומאז.. קצת נתונים..

סמל"ת - מכירות קאיה - 2006-7 (2062 1487)

טלקאר - מכירות קיה 2008-9 (4214 3146) - עלייה של כ 100%

http://www.car-importers.org.il/assets/files/61431470037861.pdf

.http://www.car-importers.org.il/assets/files/49231470037893.pdf

 

ולאלפא ג'וליה , הייתי בהתחלה נותן גם אחריות של 4 שנים, אפשר עם התניות מסוימות/תשלום

- כך יראו היצרן והיבואן, כי הם מאמינים באמינות הרכב, ויורידו את חשש הלקוחות.

 

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כאן שתי מכוניות שנמצאות (לדעתי) במקום לא טבעי עבורן - ה-S60 וה-Q50. ה-S60 מוכרת יותר ממה שהיא אמורה, פונקציה של מחירים נמוכים של דגם מיושן (הגם שאני אישית מאד אוהב אותה). ה-Q50 מוכרת מעט מדי בשביל מותג פאר יפני, לדעתי. גם אם הג'וליה צריכה (והיא צריכה) למכור יותר, אין סיכוי שהיא תמכור יותר מהשלישיה הגרמנית וה-IS300. המצב שלה לא כזה נורא.

 

ה-Q50 תתעורר השנה ותמסור יותר ב-2018.

ל-s60 יש לפחות עוד שנה וחצי להיות איתנו (ד״א נמסרו 370 רכבים ולא 351). גם כשהיא היתה לא מיושנת, המסירות היו גבוהות, יחסית למתחרות.

דווקא בארץ, הג׳וליה מוסרת כמות סבירה ביחס לקטגוריה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-Q50 תתעורר השנה ותמסור יותר ב-2018.

ל-s60 יש לפחות עוד שנה וחצי להיות איתנו (ד״א נמסרו 370 רכבים ולא 351).

 

מה יגרום לQ50 להתעורר?

לגבי הוולוו, צודק, פספסתי 19 יחידות של הT6.

 

וולוו דוגמה מעולה לכך שעם שנתיים אחריות אפשר עדיין לזכות באמון הלקוחות ולהשאיר אותם בזכות מערך טרייד-אין איכותי, אבל זאת ההגדרה היותר מדויקת ללקוחות שבויים, כי בכל מקום אחר רכבי וולוו יקבלו הצעה הרבה פחות אטרקטיבית. רכישה אמוציונלית מתוך חיבה למותג (הרי המוצר עצמו טוב, ההתנגדות היא לתמחור) אינה הופכת את הלקוח לשבוי.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה דיון אבוד ואני מתנצל - כנראה אתם לא קוראים ומבינים את שאנו כותבים.

את כל בסיס התאוריות שלכם, למדתי לפני כ 25 שנה - הניהול בפועל אח"כ.

לימד אותי , כי נחמד שיש תאוריות - אבל צריך לתמרן בניהן כל-הזמן.

 

נראה כי מעולם לא עמדתם בדילמות הללו.

לבנות חבילת מוצרים, תמחור, ופנייה נכונה לקהל הלקוחות.

האם למכור הרבה בשולי רווח נמוכים לקהל לקוחות גדול, ואולי להישחק.

או למתג גבוהה, לקהל קטן ויעודי - ולהשקיע הרבה בבניית תדמית ומיתוג -

וכל שינוי אח"כ בשוק - משנה לכם את שולי הרווח, מאחר והקהל קטן .

 

איך לבצע קידום מכירות זמני, תוך שמירת המחיר הרגיל ושמירת הערך.

איך להכניס מוצר חדש - האם על-חשבון אחר, או כנישה נוספת.

איך להחדיר לתודעה - האם ע"י תליית :wink: שלט על הקיר.

או לתת כדוגמאות בחינם, בהנחה, או בחבילה עם מוצר אחר.

איזו אחריות לצרף למוצר - האם בתלונה הראשונה להחליף לתקן, להתנצל.

או :grin: להאשים את הלקוחות.

 

והעיקר - אתם הם, המשלמים על ההצלחה או ההפסד בהחלטות -

לכן אתם נצמדים לשאלות התם, ולא מבינים בכלל מה אנו אומרים.

עסק חברה צריכים למכור.. נקודה, ולא יעלמו מהשוק.

מותג זה נחמד - למכור ולהחזיק את העסק.. זו המהות.

ומכאן נכנסים שיקולי הניהול והמכירות - ואם אתם טובים, אתם כל-הזמן מבצעים התאמות.

נשארים עם יד על-הדופק של השוק והלקוחות, ומה עושים המתחרים.

לא נחים על זרי הדפנה, של ההצלחה לפני עשור וכו'.

 

 

אייל.

בהודעה הזאת שלך הלכת שוב למכירות באופן כללי ללא השוואה למותג/רכב אחר, ושוב אני מזכיר שעל זה אין לנו ויכוח. המכירות של הג'וליה צריכות להיות גבוהות יותר. את מי להאשים לא חסר, אבל זה לא העניין.

אתה סוטה מהנושא והולך למקומות אחרים על מנת לנסות לתמוך בטענה המקורית שלך (ג'וליה = סופרב) כאשר אין קשר בין הדברים.

 

הועלו פה נתונים אשר מראים שהמכירות של הג'וליה בארץ בסך הכל בסדר, אבל כמובן שיכלו להיות טובות יותר.

אני לא נכנס בכלל ללקוחות שבויים, מעריצי המותג, אחריות, מיתוג, שיווק ושאר מרעין בישין, את כל אלה צריכים לעשות בהנהלת היבואן על מנת למכור יותר יחידות, אבל כאמור זה לא העניין פה (מבחינתי).

 

כאשר משווים את מכירות הג'וליה לרכבים אשר באמת מתחרים בה, רואים שהמצב שלה בארץ לא כזה רע כמו שאוהבים לתאר.

כאשר משווים את מכירות הג'וליה לרכב שכלל לא קשור אליה, אז רואים (ומראים תוך שימוש בדמגוגיה) שהיא נכשלת.

 

אני יודע שקשה להודות בטעות, עשיתי את זה מספר פעמים בעבר, אבל לפעמים צריך.

 

שוב אני חוזר ואומר, צריך להבדיל בין מתחרות לבין ברות השוואה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2188 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...