Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3715 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן! אני שוקל לקנות את המיצובישי לנסר החדשה מנוע 1.8 שנת 2010 האם יש משהו שאני צריך לדעת על הרכב לפני רכישה? והאם יש לכם המלצות יותר טובות למשפחתיות בסביבות ה 40k? תודה לעוזרים!

פורסם

במחיר הזה, לשנת דגם 2010, זאת אחת הבחירות הטובות שאתה יכול לעשות.

תחפש בפורום הכללי, יש שרשור מהתקופה האחרונה על קניית רכב כזה - חיובי מאוד.

תהיה סבלני בחיפושים, לא מדובר ברכב נפוץ כמו רכבי ליסינג לשעבר - שלא תמצא את עצמך מתפשר על היסטוריית הרכב.

 

אהיה מנתח אופי בגרוש לשנייה ואניח שאתה מחפש רכב בעל תדמית אמינה (יפני כנראה), אז האפשרויות הנוספות שלך די טובות (אבל לא בהכרח יותר טובות),

למשל, הפורום מלא בהמלצות לקוריאניות i30,Ceed ולא סתם.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם (נערך)
במחיר הזה, לשנת דגם 2010, זאת אחת הבחירות הטובות שאתה יכול לעשות.

תחפש בפורום הכללי, יש שרשור מהתקופה האחרונה על קניית רכב כזה - חיובי מאוד.

תהיה סבלני בחיפושים, לא מדובר ברכב נפוץ כמו רכבי ליסינג לשעבר - שלא תמצא את עצמך מתפשר על היסטוריית הרכב.

 

אהיה מנתח אופי בגרוש לשנייה ואניח שאתה מחפש רכב בעל תדמית אמינה (יפני כנראה), אז האפשרויות הנוספות שלך די טובות (אבל לא בהכרח יותר טובות),

למשל, הפורום מלא בהמלצות לקוריאניות i30,Ceed ולא סתם.

 

תודה רבה על התשובה! וכן קלעת בול למה שאני מחפש.

רציתי לדעת אולי אתה גם יודע אם יש בעיות ספציפיות לדגם הזה? (בעיות גיר נפוצות או דברים בסגנון)

 

בקשר ל i30 ו ceedאני מחפש רכבים עם "תחת" אבל מה לגבי ה i25 רכב מומלץ?

עריכה אחרונה על ידי Oran Levy
פורסם

I25 רכב יותר קטן ופחות נוח.

אתה יכול לחפש קיה פורטה - מתחרה ראוייה ללנסר.

בקשר למיצובישי - ישנו טיפול יקר אשר כולל החלפת פלגים ( יקרים ) ושמן גיר רציף ( כ 1000 שקלים רק עלות השמן ) . לדגם 2010 או שכבר עשו את זה או שרוצים להפיל על הקונה ( זה תלוי גם בקילומטראז' ולא רק בגיל הרכב ). קח את זה בחשבון.

גם בידוד רעשים לא מהטובים ועצלות בתחילת הנסיעה, למרות המנוע 1.8.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
I25 רכב יותר קטן ופחות נוח.

אתה יכול לחפש קיה פורטה - מתחרה ראוייה ללנסר.

בקשר למיצובישי - ישנו טיפול יקר אשר כולל החלפת פלגים ( יקרים ) ושמן גיר רציף ( כ 1000 שקלים רק עלות השמן ) . לדגם 2010 או שכבר עשו את זה או שרוצים להפיל על הקונה ( זה תלוי גם בקילומטראז' ולא רק בגיל הרכב ). קח את זה בחשבון.

גם בידוד רעשים לא מהטובים ועצלות בתחילת הנסיעה, למרות המנוע 1.8.

 

תודה רבה! טוב לדעת בקשר לטיפול הזה.. לפני קניית הרכב המכון בדיקה יוכל לזהות אם צריך לעשות את הטיפול או שהוא כבר עבר טיפול כזה?

פורסם

זה טיפול מתוכנן ע"י יצרן הרכב , לפי גיל הרכב או קילומטראז ( 6 שנים או 100 אלף קילומטרים ). מי שעשה אותו, צריך להראות קבלה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...