Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3704 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה לכולם שנית.

הרכב הבא שלי יהיה ידני ללא ספק.

רשמתי לעצמי על ה206 וה306.

אבדוק גם אותן כשאני מבקר מדי פעם בלוחות :)

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
רכב נוח ,

גיר בעייתי שלטפל בו זה יכול להיות סיפור יקר .

 

עברתי שני מכוניות כאלה ולא ניתקלתי בשום בעיה בגיר.

אני מציע לך ללכת לנסות בעצמך לפני שלילה טוטאלית

פורסם
עברתי שני מכוניות כאלה ולא ניתקלתי בשום בעיה בגיר.

אני מציע לך ללכת לנסות בעצמך לפני שלילה טוטאלית

 

 

היה לנו בבית 10 שנים פג'ו ,היה 307 והיה גם 406 . אני מכיר את הרכב טוב מאוד ....

גם את החלקים וגם את הטיפולים של פג'ו . גם את הנזק הכספי . מדובר ברכבים מאוד נוחים בטיחותיים ,

תקלות חשמל וגיר במיוחד . לפחות מה שאני נתקלתי ...

מבחינת נהיגה נהנתי איתם מאוד .האמת אני לא שולל , רק ציינתי עובדה .

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מקפיץ,

אשמח אם אנשים יחדדו מנסיונם אילו צרות חשמליות קורות ברכב, אדגיש שוב כמו שניקו הדגיש שההתמקדות היא ב 307 1.6 ידנית.

בגדול אני מעוניין לדעת אילו תקלות חשמל נפוצות ישנן. (משביתות או עניינים מעצבנים שאפשר לסדר מתי שנוח)

פורסם

ממשיך להמליץ על ה 206 1.6 3 דלתות XS ידני.

רכב מביא תמורה ממש טובה למחיר הבעיות שלו זה הסאן רוף שפשוט מת ומזגן בעייתי,(אצלי שניהם עובדים והרכב שנת 2006)

וזהו בגדול רכב קל מאוד וזריז עם מנוע אמין וחזק 110 סוסים באורווה, ממליץ בחום יש מלא כאלה ביד 2 צריך לדעת לחפש

PEUGEOT 206XS

פורסם
מקפיץ,

אשמח אם אנשים יחדדו מנסיונם אילו צרות חשמליות קורות ברכב, אדגיש שוב כמו שניקו הדגיש שההתמקדות היא ב 307 1.6 ידנית.

בגדול אני מעוניין לדעת אילו תקלות חשמל נפוצות ישנן. (משביתות או עניינים מעצבנים שאפשר לסדר מתי שנוח)

 

תבדוק טוב את ידית האיתות. מחלה נפוצה.

פורסם

האם למישהו יש ניסיון בפיג'ו 206 XT 1.6 ?

האם הגיר האוטומט מסרס את הרכב / את הכיף שהכללי שברכב ?

אני מודע לגמרי שידני ואוטומט הם שני דברים שונים, אבל המחירים של הXT בלוחות ממש אחלה ואני שוקל לפנות בכיוון הזה. (במידה והגיר יהיה תקין כמובן)

פורסם

יש 307 אוטומטית - אתייחס לבעיות שלא קשורות לגיר:

1. מידי פעם, הרכב נותן אינדיקציה על בעיה בטעינה ומכבה את המזגן. זה חזר על עצמו גם אחרי החלפת האלטרנטור. לעיתים נדירות יותר הרכב משתגע עקב הבעיה הזו ודורש התנעה בכבלים שלאחריה חוזר לעצמו.

2. לאחרונה נדלקה נורה של ההזרקה. לאחר יום כבתה ומאז לא נדלקה.

3. קירטועים בהאצה מתונה, באזור ה-2000 סל''ד (טרם בדקתי במה מדובר).

עם כל זאת - מדובר באחלה רכב, כיף ליסוע בו.

×
×
  • תוכן חדש...