Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3727 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד כמה אפשר להיות חזיר ולהתלונן אחרי זה שלא קונים בארץ?

הרי אפשר לעשות הזמנה ישירה דרך היצרן או איביי וגם עם מיסים ומשלוח זה עדיין ייצא הרבה אבל הרבה יותר זול.

עד מתי יחשבו הסוחרים של הארץ שאפשר לעבוד על אנשים?

8)
פורסם

כל עוד יש מי שמוכן לקנות, יהיה מי שמוכן למכור.

אבל למה להתעצבן על הבוקר? לא חבל?

שתה איזה קפה ותזמין מאיפה שבא לך בנחת, הכוח בידיך.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
כל עוד יש מי שמוכן לקנות, יהיה מי שמוכן למכור.

אבל למה להתעצבן על הבוקר? לא חבל?

שתה איזה קפה ותזמין מאיפה שבא לך בנחת, הכוח בידיך.

הבעיה היא שאני צריך את זה עכשיו ;)

נסיעה קטנה ולא מתוכננת לאילת והולנטין שלי נמצא בשוודיה כרגע אז אני מרגיש חשוף ולא מוגן.

8)
פורסם

בקלות..

כפול 1.7 + מעמ

 

במאמר מוסגר, באמת שווה לבזבז כאלה סכומים בשביל עוד כמה קמ"שים בקו ישר?

אף פעם לא הבנתי את זה..

יום טוב גם לך

פורסם

אם גילית מכרה זהב, בוא תייבא כמה ארגזים (ותקבל הנחה מ $400 ליחידה) ותמכור אותם ב-$50 פחות מהמחיר בארץ, ותעשה רווח אדיר!

אם אתה כ"כ בטוח שהיבואנים חזירים, בוא תהייה אתה קצת פחות חזיר מהם, ותתעשר.

אה, לא? שכחנו שאתה צריך לשלם מכס, להחזיק חנות (גם אם וירטואלית), לשלם מסים, לממן מראש את המלאי, שאולי ימכר מאוחר יותר, לקחת סיכונים, ...

:turn-l:
פורסם

סליחה? ממתי אתה משלם מיסים פעמיים? גם בארץ המוצא וגם בארץ הייבוא? אם אני קונה רכב בגרמניה ומביא אותו לארץ אז אני מקבל חזרה את המס ששילמתי על הרכב בגרמניה. כנל לגבי המוצרים שאנחנו קונים אישית בחו"ל ומקבלים TAX FREE עליהם.

(כמובן הכוונה למוצרים חדשים)

8)
פורסם
בקלות..

כפול 1.7 + מעמ

 

במאמר מוסגר, באמת שווה לבזבז כאלה סכומים בשביל עוד כמה קמ"שים בקו ישר?

אף פעם לא הבנתי את זה..

 

ממש לא משתמש לזה לשטויות של ילדים, הכוונה היא פשוטה של לא להיתפס סתם במקרה. לדוגמה 70 בכביש של 50.

8)
פורסם

Uzi אשמח לקישור בפרטי למקום שאפשר להזמין ממנו במחיר שציינת (ברצינות, לא בציניות)

והאם אותו ולנטיין שאתה מדבר עליו רלוונטי למדינה שלנו?

 

פורסם (נערך)
Uzi אשמח לקישור בפרטי למקום שאפשר להזמין ממנו במחיר שציינת (ברצינות, לא בציניות)

והאם אותו ולנטיין שאתה מדבר עליו רלוונטי למדינה שלנו?

 

בבקשה:

https://store.valentine1.com/store/

 

אגב לא חסר גם באיביי!

http://www.ebay.com/itm/Valentine-One-V1-Radar-Detector-WITH-CASE-CONCEALED-DISPLAY-/252345550141?hash=item3ac0f7853d:g:5RsAAOSwiylXBH4z

עריכה אחרונה על ידי Uzi4u2
8)
פורסם

מי יפעיל עליך דבורה בעיר.

גם על 70 לא יעצרו אותך [למרות שבעיר לנסוע מהר זה טמטום ובאמת מסוכן].

נסיעה לאילת? סע עד 110. בספק אם מישהו יטרח לעצור אותך. קרוז קונטרול ומוסיקה טובה.

או שסע דרך מצפה רמון שם אכיפה הרבה פחות נפוצה. גם כביש יפה יותר.

או שקנה כרטיס טיסה וטוס.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
מי יפעיל עליך דבורה בעיר.

גם על 70 לא יעצרו אותך [למרות שבעיר לנסוע מהר זה טמטום ובאמת מסוכן].

נסיעה לאילת? סע עד 110. בספק אם מישהו יטרח לעצור אותך. קרוז קונטרול ומוסיקה טובה.

או שסע דרך מצפה רמון שם אכיפה הרבה פחות נפוצה. גם כביש יפה יותר.

או שקנה כרטיס טיסה וטוס.

 

לא יכול לטוס. באים חברים משוודיה הם רוצים לראות את הארץ לאורכה ולרוחבה אז אני מעדיף שלא לחטוף איזה דוח בגלל שאני נוסע באיזור שאני לא מכיר בו את המארבים.

8)
פורסם

חיפשת יד 2? אולי מכר שילווה לך לכמה ימים?

זה הדבר האחרון שאני יכול לחשוב עליו כפתרון יעיל [חוץ ממה שכבר כתבתי ומערנות שמצילה מכל מלכודת חוץ מדבורה].

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
חיפשת יד 2? אולי מכר שילווה לך לכמה ימים?

זה הדבר האחרון שאני יכול לחשוב עליו כפתרון יעיל [חוץ ממה שכבר כתבתי ומערנות שמצילה מכל מלכודת חוץ מדבורה].

 

אני מודה לך על העזרה ובאמת שעזרת!

אני כנראה אסתדר בלי המכשיר ואסתמך על עיני הנץ של השוודים כדי להזהיר אותי.

8)
פורסם

אם לא היית כזה דמגוג פופוליסט הייתי בכיף משאיל לך וולנטיין. אבל אני פשוט נגעל מאנשים כאלה. לא טוב לך - לך תעשה יותר טוב ותרוויח. אין דין מוצר בודד ביבוא אישי כדין מוצר בייבוא מסחרי. תתחיל בלקבל אישור מכון התקנים ותמשיך משם למכס, שכירת מחסנים, עלות מלאי, הוצאות מכירה, מס הכנסה, וגם תנסה להרוויח בלי להתחזר. סתם להרוויח. נראה אותך מוכר בפחות .

×
×
  • תוכן חדש...