Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3731 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נגעל מאנשים? גם אני נגעל מאנשים שמגנים על החזירות הקיימת ונותנים תירוצים למה המצב הקיים הוא מעולה ולא ניתן לשפר אותו לטובה(מזכיר טיפה את ביבי האפס). על מחסני היבואן בבני ברק שמעת? גם הוא אמר בדיוק את אותם דברים שאני טוען שגוזלים מאיתנו מחירים מופקעים עבור מותגים. הלך ופתח חנות ועכשיו מפוצץ אצלו. לצערי אין לי את הזמן לפתוח עסק כי אני מרויח יפה מהמקצוע הנוכחי שלי.

אילו לא הייתי אז בכיף הייתי עובד על לשבור את הגניבות של המדינה.

8)
פורסם

בניגוד אליך אני הלכתי ושמתי חצי מיליון כדי לשבור מונופול. אחרי חצי שנה שעבדתי חזר אלי פחות. ביבי אולי אפס, אולי גם אני אפס. אבל אתה מינוס דמגוגי. לא היית שם, לא יודע כלום, אבל העיקר לצעוק שכולם חזירים. בוא תשים כסף ונראה אותך מתפרנס בכבוד מייבוא של 10 מכשירים בשנה. אני אהיה לארג' איתך. 30. זה כל השוק בארץ.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם
בניגוד אליך אני הלכתי ושמתי חצי מיליון כדי לשבור מונופול. אחרי חצי שנה שעבדתי חזר אלי פחות. ביבי אולי אפס, אולי גם אני אפס. אבל אתה מינוס דמגוגי. לא היית שם, לא יודע כלום, אבל העיקר לצעוק שכולם חזירים. בוא תשים כסף ונראה אותך מתפרנס בכבוד מייבוא של 10 מכשירים בשנה. אני אהיה לארג' איתך. 30. זה כל השוק בארץ.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

 

אני מצטער לשמוע שלא הלך לך העסק ואני משוכנע שזה כאב במיוחד ובמיוחד כשאתה משקיע את כל ליבך.

אני אישית לא הייתי במצב הזה בארץ אבל המשפחה שלי, כן. ספציפית בשוודיה בה אנחנו מיבאים מוצרי ניקוי שיניים. לצורך הנושא דווקא כן שברנו את השוק המקומי כי מאז שהתחלנו לייבא המחירים של המוצרים שאנחנו מביאים צנחו ביותר מ-20%.

אז אולי השוק בארץ שונה הן מבחינת גודל ומיקומו אבל יש המון שומן שגוזרים עלינו גם בארץ ואין שום הצדקה לרווח של מעל 50% על מוצרים (קטנים וגדולים כאחד).

8)
×
×
  • תוכן חדש...