Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לילה טוב.

 

ההורים מעוניינים לרשת את הבית במצלמות, בעיקר לכיוון החניה (החלונות והמרפסת פונים לכיוון החניות שלנו כך שאין בעיה), ואולי גם במרפסת עצמה.

למישהו יש המלצה לבעל מקצוע או לדגם מסוים של מצלמות?

חשוב שהמצלמות יהיו כמה שפחות בולטות (כי הן יישבו במרפסת או על אדן החלון) ושיהיו עמידות בפני מזג אוויר וכמובן שתהיה להן איכות סבירה בצילום לילה, ככל הניתן.

 

תודה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

יש מלא קיטים באיביי באיכות שונה, החל ממערכות אנלוגיות מבוססות DVR, מערכות דיגיטאליות עם NVR, ומצלמות שמקליטות ישירות לכרטיס זיכרון. למערכות NVR/DVR בדרך כלל יש חיבור לרשת (זה קופסא שצריך לקנות דיסק קשיח, היא מקליטה את המצלמות). בהתאם לסוג, יש מצלמות HD, יש מצלמות SD.

זה יכול להסתכם החל מכמה מאות שקלים, עד לאלפים, תלוי מי יעשה את העבודה ומאיפה תזמין ציוד.

 

אם אתה יכול לעשות את העבודה לבד, אז אפשר להזמין מאיביי ויצא לך יחסית זול. אם אתה מזמין בעל מקצוע, זה סכומים אחרים לחלוטין, אבל אז יש אחריות על העבודה והציוד.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

צביפר, תודה.

יש דגמים מומלצים?

כמה זמן הקלטה ניתן לבצע על כרטיס זכרון? האם ניתן לחבר למחשב? (יש מחשב פנוי בבית שלא אכפת לי שזה יהיה הייעוד שלו).

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

אני משתמש בDVR עם דיסק 500GB, ממצלמה אחת הקלטה לפי תנועה מספיק זמן למספר שבועות באיכות הכי גבוהה. ניתן להתחבר עם מחשב ולהוריד את הוידיאו (דרך הרשת) או להתחבר ישירות עם USB למכשיר ולהוריד דרכו.

בNVR אותו רעיון, רק מצלמות רשת במקום אנלוגיות. יש גם אפשרות להרשם באתר סיני כלשהו ולהתחבר לDNR/NVR מאינטרנט.

 

אני מאמין שבלי בעיה תוכל להקליט שבוע ממספר מצלמות אם אין תנועה ערה באותו מקום. אם יש הרבה תנועה, תתקין דיסק יותר גדול. לWD יש דיסקים מיוחדים למערכות DVR/NVR (הסדרת התכלת), אני משתמש בסדרה הירוקה ובכל זאת אין לי בעיות. רצוי להשתמש בדיסקים שלא מתחממים הרבה כי אין אוורור בתוך הקופסא.

 

יש לי ניסיון טוב עם DVR הזה (לא מכיר את המוכר, הזמנתי ממישהו אחר לפני הרבה זמן, אבל המכשיר הזה ניראה זהה) : http://www.ebay.com/itm/4-CH-AHD-Channel-H-264-Home-Mini-CCTV-DVR-Security-Video-Recorder-MC-/162010701627?hash=item25b8971f3b:g:coQAAOSwr7ZW6-Uq

 

אני משתמש במצלמות פנימיות שמסתכלות דרך החלון, בדרך כלל מצלמה שבאה בתור קופסא ואפשר להחליף לה עדשות היא יותר איכותית ויותר רגישה לאור. מצלמות עם לדים לרוב פחות איכותיות, אבל יש אטומות למזג אויר. ניתן להתקין מצלמה כזאת בחוץ בתוך מארז מיוחד. אם יש מעט תאור, יש גם פרוז'טורים עם לדים אינפרא אדום ללילה (לא רואים את האור).

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

ההרדיסק הוא 3.5" או 2.5"?

המחיר על פניו לא יקר, השאלה איזה מצלמות מומלצות וכמה כדאי לשים? איזה עוד ציוד אני צריך? (כבלים למשל?)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

אם אתה הולך על המוצר שהראיתי לך, אתה צריך מצלמות אנלוגיות. לכל מצלמה אתה צריך ספק או ספק אחד לכל המצלמות. כמו כן מומלץ לארגן מסך כדי לחבר לקופסא, מסך מחשב ישן יעשה את העבודה.

במצלמות אנלוגיות אין כמעט הגדרות, אתה רק צריך לחבר אותן וקופסא, לחשמל (לרוב 12V) וזהו. אחרי זה רק נשאר לך להגדיר עבור כל מצלמה שטח רגיש לתנועה, זמני הקלטה וIP כדי להתחבר מהרשת לקופסא.

 

במצלמות IP צריך לקנפג כתובות ולחבר את הNVR למצלמות דרך הרשת (לתת כתובות של המצלמות עם סיסמא ויוזר).

 

מצלמות צריך לבחור בהתאם לשימוש, כדי שתיהיה איכות ושדה ראיה מתאימים (לרוב מצלמות שבאות בקיט עם DVR לא איכותיות, אני ממליץ לקנות מצלמות וDVR/NVR בנפרד).

 

מעבר לזה, אתה צריך כבלים לפי האורך של התקנות שלך, וזהו. באיביי כל זה לא יקר.

 

מערכת בסיסית עם 3 מצלמות אתה יכול לבנות לדעתי בכ500ש"ח + מחיר דיסק קשיח שכדאי לקנות בארץ בגלל האחריות (אתה תצטרך אחריות כי הדיסקים לא חיים הרבה זמן בדרך כלל בDVRים), הדיסק 3.5".

 

אתה יכול לחבר עד 4 מצלמות לDVR שהראיתי. כמה לשים? לפי הצרכים שלך. יש DVRים שאפשר לחבר 8 מצלמות ויותר.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

במצלמות אנלוגיות יש קשר לרזולוציה? או שזה לא קשור?

בעקרון אני צריך 2-3 מצלמות שיהיו מחוברות, אולי אפילו 2 יספיקו. צריך משהו לא בולט מדי שיישב במרפסת. החוטים לא צריכים להיות ארוכים מדי. השאלה אילו מצלמות לא בולטות מדי אך יש להן איכות צילום טובה ויעמדו במזג האוויר?

האם אפשר שהמצלמה תקליט כל הזמן ולא רק בזיהוי תנועה?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אם מתקינים כמה מצלמות רשת, עדיף לשים אותן על רשת נפרדת כדי ששאר המשתמשים לא יחנקו?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם (נערך)

דור, במצלמות אנלוגיות יש קשר לרזולוציה, אבל המצלמות האלו מוציאות פלט רזולוציה של 250 קו בלי קשר לרזולוציה שמוצגת במפרט שלהן כי זה מה שניתן להעביר דרך חיבור BNC. הקשר לרזולוציה הוא באיכות הקלטה, D1 שהטוב שהולף היום במקליטים. מה שיותר חשוב זה תאורה מינימאלית בLUX, במצלמות אנלוגיות CCD זה יותר טוב מאנלוגיות CMOS. חשוב לדעת מה הרגישות בלי לדים, כי לדים יעילים למספר מטרים, 15 מטר זה כבר הרבה (בחושך מוחלט בדרך כלל דרושים פרוז'קטורים אינפרא אדום חיצוניים, אבל יש מצלמות עם לדים חזקים וגדולים). בשביל לעבוד טוב בתאורת רחוב בלילה, כדאי שתיהיה רגישות כמה שיותר גבוהה.

 

אתה יכול בהתחלה לקנות מצלמה או שתיים, ואחרי זה להוסיף לפי הצורך. כמו במצלמות הרגילות פקטור של אורך מוקד חשוב, יש מצלמות בעלות זוית ראיה רחבה וצרה, יש גם זום בחלק (לדעתי די מיותר לשלם את תוספת הכסף, כי פעם אחת מכיילים את הזום וזהו, אבל מפתח צמצם עם זום פחות טוב בדרך כלל).

 

אני מניח שאתה צריך מצלמות אטומות למזג אויר, כדאי שהחיישן יהיה SONY.

מניח משהו כזה יעשה את העבודה (אין לי מצלמה מסוג דומה, לכן לא יודע איזו איכות מקבלים בפועל) : http://www.ebay.com/itm/HD-1300TVL-Sony-CMOS-CCTV-Security-Camera-waterproof-36IR-3-6mm-Leds-day-night-/201225838500?hash=item2ed9fe9fa4:g:QKsAAOSwnDxUcvvY

 

או כזאת למשל עם לדים חזקים (לא יודע של מי החיישן, אבל זה CMOS ולא ברור מה הרגישות ללא לדים, לא יודע אם הלדים בוהקים בלילה או לא, זה פקטור שכדאי לך לבדוק לפני רכישת מצלמות כי אתה לא רוצה שיראו אותה בלילה) :

http://www.ebay.com/itm/Cctvex-Outdoor-Cmos-Color-1300Tvl-8m-Cctv-Security-Camera-Surveillance-Day-Night-/121162542147?hash=item1c35d9ac43:g:XCUAAOSwjVVV1T56

 

 

nitch, כדאי רשת נפרדת מטעמי אבטחה, אבל זה לא כל כך קל לעשות כי בטח תרצה גישה לNVR שלך מהרשת הרגילה שלך. אם אתה שם מחשב במקום NVR, אז זה קל - לשים שני כרטיסי רשת, אם זה קופסט סינית, בדרך כלל אין אפשרות כזאת, למרות שראיתי כבר קופסאות עם חיבורי רשת עבור מצלמות וחיבור רשת לגישה. אם יש לך מתג נורמאלי, שאר המשתמשים לא ירגישו בטראפיק בין המצלמה לNVR (כי מתג זה דבר חכם והוא ינצל את הטארפיק בצורה נכונה, אלא אם כן יש לך HUB, אבל אני חושב HUBים כבר עברו מן העולם).

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

המצלמות שלי אלחוטיות אז הנושא קריטי יותר.

בכל מקרה, התכנון היה לחבר אותן למתג/ראוטר שמשותף להן ולNVR, ואת המתג הזה לחבר לרשת הכללית כדי שתהיה גישה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

במקרה כזה באמת כדאי להפריד ולשים על ראוטר אחר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מה בדבר התקנת 2-3 מצלמות כאלה?

http://ksp.co.il/?uin=26365

השאלה אם מחשב אחד יספיק כדי להקליט את שלושתן במקביל. (מחשב די בסיסי, דואל קור עם 8GB RAM)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

האמת, המצלמה די יקרה והיא 720P ולא 1080P. מניח שבאיביי אפשר לקנות בפחות כסף מצלמה 1080P. מצד השני המוצר הזה נותן לך אחריות בארץ והחברה די ידועה בארץ בתחום מצלמות אבטחה.

 

לא יצא לי לנסות הקלטה ברזולוציה כזאת על מחשב. אלא יש לי ניסיון עם מחשב רק על מצלמות אנלוגיות, מחשב חלש בסגנון המפרט שלך ללא בעיה התמודד עם כ6~8 מצלמות אנלוגיות. לא חושב שתיהיה בעיה להתמודד עם 2 מצלמות 720P.

 

אם מה שהם כתבו במפרט נכון שהSNR הוא 39DB ולא 59DB, אז האיכות תיהיה ממש גרועה.

מבחינת רגישות, המצלמה גם לא מי יודע מה רגישה, 0.3 LUX זה בסדר, אבל זה לא וואו. יש מצלמות עם 0.05 ויותר.

 

עריכה:

לדוגמא לי יש מצלמה בסגנון כזה:

http://www.ebay.com/itm/HD-Sony-700TVL-6-60mm-Varifocal-ZOOM-Focal-lens-Security-CCTV-Box-camera-673-672-/121774046410?hash=item1c5a4c7cca:g:o~QAAOxyRhBS3otk

מצלמה כזאת לא מיועדת להתקנה בחוץ ללא מארז מיוחד

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

יש מצלמות IP אחרות מומלצות במחיר סביר? (רצוי בארץ)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לצערי לא יכול להמליץ על משהו בארץ כי אני מזמן קונה דברים כאלה רק בחו"ל (בגלל הפרש במחיר).

 

לפני שאתה בוחר מצלמה, אני ממליץ לך להגדיר במדוייק את הדרישות לפי התנאים. באיזה תאורה זה אמור לעבוד, באיזה מרחק, מה האילוצים להתקנה. לפי זה יהיה לך יותר קל לבחור את המצלמה שתתאים עבורך.

 

למשל מצלמה להתקנה חיצונית עם זום, די יקרה אבל 1080P ויכולת שליטה על צידוד, זום (PTZ). למצלמה יש מעבד טוב, חיישן סוני:

http://www.ebay.com/itm/CCTV-1080P-2MP-10x-Zoom-POE-IR80M-IR-IP66-Mini-Outdoor-PTZ-Camera-Free-Shipping-/172127045857?hash=item28139248e1:g:qfoAAOSwWTRWxoHw

 

יש לא מעט אופציות זולות יותר, ללא זום וPTZ, למשל 720P כזאת:

http://www.ebay.com/itm/WIRELESS-720P-IP-CAMERA-CCTV-WIFI-OUTDOOR-Bullet-Camera-IR-NIGHT-VISION-NETWORK-/221765489057?hash=item33a240d1a1:g:0G8AAOSw6BtVSexk

 

טיפה פחות רגישה מKSP, אבל עולה פי 4 פחות. יש מלא אופציות, מומלץ שתדפדף קצת באיביי כדי לקבל מושג על מחירים ונתונים.

 

ממליץ לך לעשות עבודת מחקר קטנה ולקרוא על הבדלים בין מצלמות, איזה סוגים יש. זה יאפשר לך לבחור את האופטימלית ואולי אפילו לחסוך קצת כסף.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

×
×
  • תוכן חדש...