Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3753 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבט מאוד האם לרכוש את האיביזה fr 3 דלתות ב110k .

רציתי לדעת האם הרכב אמין , האם יש בעיות ידועות עם הרכב .

והאם יש אלטרנטיבות נחמדות שכדאי לי לשקול .

חשוב לי מאוד האיבזור , שהרכב יראה טוב , ולא פחות חשוב לי האמינות !

תודה מראש!

פורסם

מבחינת צורה, כנראה שהאיביזה והA1 הן הסופרמיני היחידות שנמכרות בארץ בתצורת 3 דלתות. (יש גם 208 GTI אבל לא רלוונטי).

מבחינת אבזור - הכי מאובזרות יהיו הפאביה- המאזדה 2

מבחינת אמינות גיר אוטומט או רציף עדיף, מבחינת כמות התקלות שהייתה בשנים האחרונות בגירים אלה (בעיקר של פורד ופולקסווגן) אבל לפחות בפוקלסווגן הן נהיות פחות נפוצות.

מראה זה סובייקטיבי.

אם אתה מחפש משהו ממש חסכוני אז יאריס היברידית זו אופציה מאוד חסכונית.

פורסם

חחח עכשיו הוספת לי את המאזדה 2 לתודעה .

כמעט רכשתי את האיביזה , אבל אני מפחד להיות פזיז ולרכוש משהו לא טוב .

אעשה גם נסיעה על המאזדה 2.

בכל מקרה הייתי אצל היבואן של סיאט הציעו לי ב 111 אלף את האיביזה fr 3 דלתות כולל אגרה וחיישני רוורס (ממש מעצבן אותי שזה לא כולל מצלמת רוורס)

האם אפשרי להוריד את המחיר ויש על מה להתמקח או שהמחיר סופי ?

ועוד שאלה מתי דגמי 2017 של סיאט אמורים להגיע לישראל +- ?

כי אולי אחכה כמה חודשים שיגיעו הדגמים החדשים .

×
×
  • תוכן חדש...