Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3741 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב קצת מבאס חברים, הגיע זמני - וגם לי זה קרה. אשמח לדעת הערכת מחיר לנזק הנ"ל ואם מישהו מכיר פחח מקצועי ואיכותי באזור רעננה/הרצליה/כפר סבא. האם אולי בכלל יש טעם להפעיל ביטוח ( ירידת ערך ? )

 

 

IMG-20160301-WA0002.jpgIMG-20160301-WA0003.jpg

 

תודה

פורסם

ערב סביר, גם לי אתמול עשו נזק לרכב, לדעתי האישית כדי להפעיל ביטוח.

ישנה ירידת ערך.

מדובר בשני מקטעים כנף אחורית ימין ודלת ימין אחורית.

כן שהתיקון יצבוע על חלק גדול יותר.

לפחות השאירו פרטים?

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

פורסם

למראית עין (ממה שאני מצליח לראות מהתמונה) צריך לתקן רק את הכנף האחורי -תיקון מקומי (לא צובעים את כולו) את הדלת הייתי מנסה דבר ראשון להסיר עם פוליש. כי יכול להיות שאין פגיעה עמוקה רק שטחית. במידה וזה המצב? יישאר לך רק תיקון על ידי DPR (כיפוף קטן לפי מה שאני רואה) מעבר לצביעה מקומית של הכנף.

 

זה יהיה עדיף גם מבחינת ירידת ערך, וגם עלות כללית תהיה נמוכה יותר.

פורסם

תיקון כזה לא הייתי מערב את הביטוח. עלות של צביעה של הכנף 350/450 ש"ח

פוליש? גרושים (צריך? אתן לך) תיקון DPR

במידה ואני מצליח לראות שאין פגיעה בצבע? 450/700 ש"ח - ככה שלא תגיע להשתתפות עצמית.





שוב זה הערכה לפי התמונה. רק אתה יכול להגיד אם יש פגיעה בצבע הרכב? או רק שטחי?

אין תמונה בזווית לכן קשה לקבוע.

פורסם

בדלת מדובר במשהו שטחי ומעט כיפוף. האם יש מקום מומלץ לבצע את התיקון? חייב לציין שהתאכזבתי מאלעד שירותי רכב כשנכנסתי אליו עם ה 206xs.

פורסם

כפי ששערתי, בדלת לא לגעת עם צבע. כנף תיקון מקומי בלבד. החיסרון בתיקון מקומי זה

שבמבט מהצד רואים חוסר אחידות (לא בגוון) בגלל שכבת הלכה שיושבת אחת על השנייה.

 

לצערי לא מכיר פחחים באזור שלך.

פורסם (נערך)

יצא לי לראות תיקון של מקרה דומה ורחב יותר, מהפנס האחורי עד לדלת, אבל קרע היה רק באיזור פתח מיכל הדלק, שם תיקון מוסתר מהעין.

התיקון עלה 1200 ש"ח, הרכב היה גם כן לבן.

 

אני חושב שאצלך זה יעלה יותר בגלל המיקום, דורש עבודה וצביעה מדויקת יותר, וכנראה גם יותר הלחמות פח. גם נגישות זאת שאלה, נדמה לי שניתן לגשת לאיזור דרך בית הגלגל.

מצד שני לפחות הרכב שלך לבן וחדש אז יהיה סיכוי נמוך להפרשי צבע.

לדעתי, בערך 1500 ש"ח במקום שעושה עבודה איכותית.

אין לי מושג מה לגבי ירידת ערך.

 

אני בדיוק מתייעץ לגבי פגיעה ברכב שלי גם כן :roll:

עריכה אחרונה על ידי Ooga
פורסם
להחליף כנף? זה חלק מהשלדה... לפי מה שאני יודע - רק ריתוכים וחומר.

 

מיהרתי וזה מה שיצא (ערבבתי את המכה עם הדלת)

בכל אופן, כוונתי שתיקון שיש בו חור, מייקר את העסק.

תבחר פחח טוב שלא יהיו שם גלים לאחר הצביעה. (די נפוץ לצערי)

פורסם

חברי הפחח, חוזר מברצלונה בימים הקרובים. אם אתה מוכן לחכות עד אז, אני בטוח שתקבל מחיר הוגן ועבודה יוצאת מהכלל.

ארז רונן

×
×
  • תוכן חדש...