Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3743 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

או.קיי. יש הצעה...

המחיר המבוקש עבור התיקון והצביעה, 1000 ש"ח.

אשמח, על פי בקשתך, לתת לך את הפרטים שלו בפרטי, רק כדי שתפרסמו בפומבי, אחרי התיקון כמובן, לשביעות רצונך המלאה...

עריכה אחרונה על ידי erez59

ארז רונן

פורסם

לא יודע לגבי PDR, DPR או אותיות אחרות בא'-ב' האנגלי. מאחר ויש כאן קרע בפח, יש לדעתי צורך בפתרון אחר, אך בעל המקצוע יראה, ישקול ויחליט, איך בעלות הנמוכה של 1000 ש"ח, הוא יכול לתת את הפתרון הטוב ביותר עבור בעל הרכב.

ארז רונן

פורסם
תיקון כזה לא הייתי מערב את הביטוח. עלות של צביעה של הכנף 350/450 ש"ח

פוליש? גרושים (צריך? אתן לך) תיקון DPR

במידה ואני מצליח לראות שאין פגיעה בצבע? 450/700 ש"ח - ככה שלא תגיע להשתתפות עצמית.





שוב זה הערכה לפי התמונה. רק אתה יכול להגיד אם יש פגיעה בצבע הרכב? או רק שטחי?

אין תמונה בזווית לכן קשה לקבוע.

 

 

 

 

 

בא נתחיל מהטעות הראשונה לא DPR אלה PDR



PDR לא ניתן לעשות במצב הזה כי יש פה צורך להלחים את הכנף ודורש צבע מלא

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

חברים אז הפגיעה תוקנה בעזרתו של עבד, שארז הפנה אותי אליו. לא רק שהוא עשה עבודה מקצועית יותר מכל מקום שראיתי לפני ( וראיתי המון ), אלא הוא גם אדם נחמד ומתחשב.

 

בנוגע לעבודה - עלתה 1000 שח ( יותר זול מכל מקום אחר שראיתי ). הוא התאים את הצבע לפי קוד היצרן באמצעות תוכנה. הצבע יצא כמו מהמפעל. בלי מרקם תפוזי ובלי הבדלי גוונים.

 

ממליץ בחום -

0507439641

×
×
  • תוכן חדש...