Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3773 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים שלום ברשותי פורד פוקוס 2008

יש לי בעיה עם תאורה תא המטען ,כאשר אני פותח את תא המטען האור לא נדלק

בחוב הפעמים לאחר שהתא פתוח בארך 2 דקות +- האור נדלק

אני חושב שיש בעיה במפסק שגורם לאור להידלק

אשמח להכוונה ממכם איפה נמצא המפסק או איזה דברים נוספים כדי לבדוק

פורסם

ברכבים מודרנים הפיקוד לתאורה מתקבל ממחשב נוחות או מודול בקרה אשר מקבל אות חשמלי ממיקרוסוויץ' אשר הינו חלק אינטגרלי ממנגנון הנעילה של תא המטען לכן בתור התחלה הייתי מבצע איבחון ממוחשב לרכב.


איזה כייף לי :)

פורסם

אני יבדוק את זה

אבל אולי לפני זה יש איזה בעיה מגע באחד החוטים

כי עם התא פתוח אז אני כן מקבל הודעה במסך הודעות ברכב שהתא פתוח אז בגלל זה אני חושב שזה משהו יותר בעינן של מגע של אחד החוטים

אשמח לדעת מאיפה להתחיל לבדוק בעיות מגע לפני בדיקה ממוחשבת

פורסם

זה לא משהו קבוע

יש פעמים שהאור נדלק ברגע שאני פותח את

תא המטען ויש פעמים שהוא נדלק רק אחרי כמה דקות ויש פעמים גם שהוא בכלל לא נדלק

פורסם

אין פה שום מחשוב ושום טכנולוגיה גבוהה .

יש מיקרוסוויטץ פשוט שלפעמים עובד ולפעמים לא .

גם לי יש פוקוס 2008 עם אותה בעייה ואני מכיר עוד שניים עם אותה בעייה .

כשהאור לא נדלק אני סוגר ופותח את דלת תא המטען ואז הוא כן דולק .

פורסם

אל תנסה לקבוע דרך מסך המחשב חד משמעית שאין שום מחשב וטכנולוגיה.

 

תעלה שרטוט חשמלי של מערכת הנעילה של הרכב ואני הוכיח לך שחור על גבי לבן שאתה טועה ומטעה.

איזה כייף לי :)

פורסם
פרק את חיפוי דלת תא המטען בעזרת פרוק הפינים מפלסטיק .

תראה גם לחצן הפתיחה וגם את המנעול .

אם יש לך סבלנות , תתעסק עם זה .

[ATTACH=CONFIG]451913[/ATTACH]

מה יש להתעסק עם המיקרוסוויץ' אשר נמכר כמכלול לפי התמונה אשר צירפת ?

איזה כייף לי :)

פורסם

יש מה להתעסק, לפרק את הכיסוי פלסטיק ולבדוק אולי זה רק חיבור לקוי או תקלת חווט ואולי גם ספריי מגעים לקונקטים של המיקרוסוייץ׳ יעזור.

פורסם

ספריי מגעים לא יעזור במקרה הזה מכיוון שהמיקרוסוויצ'ים המותקנים במנעולים של הדלתות בדרך כלל הם אטומים ברמה מסויימת לאבק ונוזלים.

 

להמחשה בלבד (מיקרוסוויץ' עבור גולף).

s-l400.jpg

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...