Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3777 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני 1.90 ,יש גם אישה ותינוק, נוס בעיר באמצע שבוע וסופש טיולים פה ושם .

אני מחפש רכב - שיהיה מרווח- הכוונה -גם הרבה מקום לרגליים וגם שם אני רוצה להגביה את הכסא אז שהשמשה תהיה רחבה-מקווה שהבנתם

אקדים קודם שעד לפני שבוע חשבתי ללכת על דייהטסו טריוס מהסיבות שציינתי ,לאחר שראיתי שהרכבים האלו במצב גרוע וגם לא מרוווח בקושי סוחב ,החלטתי לרדת ממנו .

 

מנוע 1600 לפחות

שיהיה חסכוני לאחזקה/טיפולים דלק

5 דלתות

עדיפות ליפניות

בוא נגיד שאם הרכב יהיה קצת פחות חסכוני ויותר מרווח אז סבבה..

האם יש פרייווט כזה?

תודה מראש

פורסם

היום קניתי קרוז 12, צריכלת דלק אומרים 1:14 בטח יעשה 1:12 , טיפולים סבירים, אני גם גבוהה 1.87 ובקושי הוזזתי תכיסא תבדוק את האופציה

פורסם

קיה פורטה יכולה להיות בחירה טובה בתקציב הזה, קשה לי להאמין שתקבל את הדגם עם 6 הילוכים אבל שווה בדיקה.

עוד אופציה היא יונדאי i30CW או קיה סיד סטיישן, לדעתי סטיישן יותר פרקטי מסדאן.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני שוקל ללכת לכיוון רכב היברידי , האם בשנתון הזה - 2009 לדוגמה יש הונדה אינסייט ,ב40000 זה כדאי?

או טיוטה פריוס

האם האחזקה גבוהה ?

הנסיעות שלי - 10000 בשנה גג

בשבוע - עירוני ,וסופש טיולים

השאלה אם ה משתלם גם למי שלא נוסע הרבה ...

תודה

פורסם

עם היברידי אתה חוסך מהקילומטר הראשון. האם משתלם? תעשה את החישובים שלך, קח בחשבון מחיר הרכב וירידת ערך.

הונדה אינסייט זה לא בדיוק רכב מרווח במיוחד.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

לשימוש עירוני היברידי זה מצויין. אם תמצא אחת שמורה עם קילומטרזז' סביר, גם תחסוך דלק וגם הרכב יהיה פחות מזהם (אם זה חשוב לך). צפוף או נוח זה אינדיוידואלי, כדאי לך לבדוק את הרכב כדי לדעת אם המרווח יתאים לך.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
קיה פורטה יכולה להיות בחירה טובה בתקציב הזה, קשה לי להאמין שתקבל את הדגם עם 6 הילוכים אבל שווה בדיקה.

עוד אופציה היא יונדאי i30CW או קיה סיד סטיישן, לדעתי סטיישן יותר פרקטי מסדאן.

 

הקיה פורטה יפה ,השאלה מבחינת עלויות אחזקה -תחזוקה ,דלק ,אמינות ונוחות ..מי עדיפה?

תודה

פורסם

ראיתי עכשיו לגביי יונדאי i10 וסוזוקי אלטו ,שהן חסכוניות , השאלה אם יהיה מרווח ל1.90 גובה ,

לגביי ההיברידי נראה לי שארד מזה קראתי גם פה,לגביי הסוללה הולכת האחריות אחרי 5 שנים זה השנתון שאני שוקל -2010

פורסם

יש לי חבר 2.01 שהסתדר בפיקנטו שכורה, אבל בתכל'ס זה לא היה הכי נוח. לא ממליץ על רכב מיני.

סופר מיני ומעלה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

×
×
  • תוכן חדש...