Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3788 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

אשתי התחילה להתלונן שהרכב שלה(קאיה פרייד 99) התחיל לגמגם.

היום ירדתי לבדוק וכשהנעתי,המנוע ממש רועד ושמעתי ניצוצות.

פתחתי את המכסה מנוע וראיתי ניצוצות באופן קבוע מאזור הקויל לכבל הנעה(נדמה לי שזה הקויל).

בתמונה ממש ניתן לראות את הניצוץ.

המנוע ממש רועד.

 

יכול להיות שזה הכבל?

תודה ושבת שלום

רועי

cohel.jpg

עריכה אחרונה על ידי royban
פורסם (נערך)

נסה לשלוף את כבל ההצתה ולנקות שם את האזור, ולוודא שהוא יושב טוב בשקע שלו ומוכנס עד הסוף. בדוק שהגומי שלו תקין.

 

בכל מקרה אם תוכל לנתק את הכבל ולצלם גם אותו וגם את היציאה מהקויל.

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

פורסם
איפה אפשר לקנות כזה כבל בשבת באזור רמלה/לוד/יפו?

ביפו, בתחילת רחוב סלמה (רחוב מתחיל משדרות ירושליים) בכיוון נסיעה מזרחה יש שתי חנויות חלפים שפתוחות בשבת.

 

 

פורסם
וואו,כמה זמן לא ראיתי רכב עם כבלי הצתה,קרוב לוודאי שלא יהיה קל למצוא חלק כזה,אבל זאת כנראה באמת הבעיה.

יש עד היום אצל חלק מהיצרנים כבלי הצתה, לא כולם עברו לסלילי הצתה שיושבים על הפלגים.

 

 

פורסם

בעצת חבר הפורום

יצרתי בידוד(זמני) עם איזולירבנד בין הסליל לחיבור של הכבל,והניצוצות הפסיקו.

מחפש עכשיו פתרון יצירתי לבידוד קבוע.

רעיונות?

 

33.jpg

פורסם
יש עד היום אצל חלק מהיצרנים כבלי הצתה, לא כולם עברו לסלילי הצתה שיושבים על הפלגים.

 

בוקי,סתם מתוך עניין,אתה יכול לציין באיזה רכבים?,אני מהמר על משהו קוריאני או אמריקאי.

פורסם
בוקי,סתם מתוך עניין,אתה יכול לציין באיזה רכבים?,אני מהמר על משהו קוריאני או אמריקאי.

הדור הראשון של מנועי TSI 1.2 היו עם חוטי הצתה.. לדעתי נמכרו עד 2012 או משהו כזה

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...