Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3776 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן, חשבתי על זה דווקא. אבל א'- אני לא רוצה סאב בבגאז', אני רוצה קודם לשמוע איך נשמע סאב בתוך הסלון.

ב'- אתה מוגבל בנפח התיבה ככה לא? גם בצורה שלה פחות או יותר.

 

השתעשעתי ברעיון של 2 סאבים, אחד קטן ואחד גדול עם חפיפה קלה בחיתוך. אבל אני מניח שזה יצור חוסר הרמוניה ובורות.

פורסם

דווקא לא - היה לי תקופה מסויימת סטאפ כזה באוונסיס - סאב 8 אינטש של DD בתיבת TL גדולה וסאב 8 אינטש 8W3 של JL מסדרת מיקרו-סאב בבאר הרגליים של כסא הנוסע.

 

השתלבו נהדר אחד עם השני למרות שהייתי מציע במקרה כזה לשים 8 אינטש מקדימה למוזיקה בה אתה לא רוצה שהרכב ירעד ואז לשים בתא המטען איזה 15 אינטש בשביל להפגיז כשאתה כן רוצה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בתור בעלים של 156 לשעבר, הרכב דיי צפוף בכל מה שקשור להתקנה מתחת למושב.

האופציה הכי טובה יכולה להיות לוותר על משענת היד במושב האחורי, ולבנות תיבה דקיקה, כך שהסאב (או סאבים - אם מדובר בזוג שמיניות) ינגן לתוך חלל הרכב (אבל כך תוכל להסיע רק 4 נוסעים).

גם ככה בדגם הזה המושב האחורי לא מתקפל, ואם תבנה תיבה דקה, אך עבה מספיק בשביל להכיל את המגנט של הסאב, אתה תקבל תיבה בעלת נפח גדול, שתתן תוצאה טובה של באס, ולא תגזול ממך יותר מדי מקום (לפחות לא בצורה מוחשית).

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב, אז אתה אכן צודק. מתחת למושבים אין מקום ויהי מה. בדקתי היום את נפח החלל של משענת היד במושב האחורי. אם אני רוצה תיבה כאשר משענת היד נשארת במצב פתוח יהיה לי 7.5 ליטר. אם אני מוותר עליה לגמרי יהיה לי בערך 15.3 ליטר. מדובר בתיבות עם טרפזיות קלה. אז זה החלל, נפח התיבה יהיה קטן יותר תלוי בחומר שאשתמש, פיברגלס או MDF, ישנה העדפה של חומר אחד על גבי האחר בהתחשב בצמצום הנפח שכל אחד נותן? בגלל שאני לא כ"כ מבין בסאבים ותיבות, האם ישנו סאב שיתאים לתיבות בנפחים האלו? אני מניח שיותר מ8" הוא לא יהיה, אך אם יהיה 6.5" כמה נמוך הוא יכול לנגן?

עכשיו כשאני חושב על זה גם, רוחב החלל במקום הגדול ביותר הוא 20 ס"מ אז 8" לא יכנס בחיים. אלא אם כן אתן לסאב לבלוט מעט מעבר למושבים אבל אז זה לא אסתטי. מה דעתכם?

פורסם

אהלן.

 

מה שהתכוונתי אליו, זה שהפתח של משענת היד ישמש כתעלה עבור הסאבים.

התיבה עצמה (דקיקה) תשב בתא במטען, עם הסאבים, ותבנה מעין תעלה כך שחלקם הקידמי של הסאבים יכוון כלפי אותו פתח, ולתוך חלל הרכב. כמובן שבכל מקרה אתה משבית את המקום הזה ולא תוכל להסיע 4 אנשים ברכב (ובנינו, לא תצליח להושיב במושב האחורי יותר משניים בנוחות). ואז אין שום בעיה שהסאבים יבלטו החוצה. תדאג לריפוד בד רשת בצבע תואם לריפוד המקורי, והסאבים אינם חשופים לעיני כל.

פורסם

הבנתי אותך עכשיו, הבעיה היא שכנראה זה יצריך חיתוך של הפלטה מאחורי המושבים ואני לא רוצה לעשות את זה.

אבל אני סקרן לגבי התיבה הדקיקה, על אילו מידות פחות או יותר חשבת?

פורסם

המושבים לא מתקפלים, אני חושב שיש פלטה מאחוריהם שהיא חלק מהמרכב של הרכב, כשיצא לי לפרק את המושבים אני אדע בדיוק מה יש שם.

×
×
  • תוכן חדש...