Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3813 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

אל תגזים:oops::mm_blush: כולה בלנדר ( מתי שתרצה שלח לי ה"פ ואני אשלח אותו ).

אגב, יש שיטה לבצע שימוש חוזר בטפלון ששמים סביב הברגות?

עריכה אחרונה על ידי locomotive

Gn'f'R

פורסם

טוב, מכיוון שלאחרונה רכשנו אחד חדש במקום ההוא שהתפגר אז,

כל הבלנדרים עם מוט מפלסטיק לא רצוי להכניס אותם לסיר חם עקב הפרשות של הפלסטיק (למרות שהוא ממשיך להראות נורמלי),

מולינקס יקר מאוד ומעולה,

אני קניתי סאוטר מתכת במבצע 130 במקום 220 בגרופון.

פורסם

יד ברזל? :-)

 

אצלי המכשירים משמשים רק כדי לטחון ירקות מרק אחרי הבישול, ומשימות דומות. ראיתי שיש בלנדרים שמגיעים עם מתקן לקיצוץ ירקות, אבל צריך לדעת גם איזה ירקות מתאימים לקיצוץ כאשר הם טריים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אך ורק bamix. הראשו החזיק 30 שנה, השני סוגר 15. אז מה אם עולה בסביבות 500.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

רכשתי לפני כחודש את זה

בהנחות של הבלאק פריידי, ועם טעות קטנה שלהם (שפיצו אותי בעיקבותיה)

יצא ששילמתי 350 ש"ח.

ממבט ראשון וקצת שני עושה רושם של מכשיר מעולה.

ועל הדרך גם נפרגן להם על השירות.

פורסם

בראון נחשב לאבי בלנדר המוט, ראיתי פעם שמוצג אפילו במוזיאונים לעיצוב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תודות לכולם על העזרה והנכונות.

ננעלתי על באמיקס.

אני פשוט מעדיף מכשיר עם מוט קבוע, עשוי מתכת.

עכשיו, עזרתכם מבוקשת לגבי המלצה איזה לרכוש. מדובר בכלי מאד יקר, אבל כזה שאמור להחזיק שנים על גבי שנים, נהנה אחריות ארוכה ויש שפע חלפים ברשת.

אין לי זמן לנסוע עד מקום התצוגה של היבואן בלוד, ולכן אבקש ממי שיש לו באמיקס, שייתן קצת מידע על המכשיר ומדוע רכש דווקא את זה.

המכשיר שאני ארכוש לא יכתוש קרח, אבל בהחלט יערבב מרק חם, ירסק ירקות וכו'.

תודה עבור כל מידע.

פורסם

45 שנים במצטבר ל-2 מכשירים זה לא טיעון מספיק טוב? הכלי הזה יותר זול מהמתחרים בשקלול הסופי.

 

לקרח הוא לא מתאים, לחומוס הוא מושלם, לפסטו הוא פנטסטי, ולכתישה של כל דבר חם.

בהשוואה לבלנדר (יש לי אחד גיבור, אמריקני כלשהו בן 40 פלוס) - יותר נוח לניקוי, לא מוגבל בגודל המיכל/סיר.

 

לא חייבים להרחיק ללוד, כל מיני חנויות בארץ מחזיקות אותו.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

האנס, לא אמרתי שהטיעון לא מספיק טוב.

להיפך. אמרתי שאני די סגור שאני רוצה לרכוש באמיקס.

הבעיה היא שיש מיגוון גדול ולא הבנתי איזה אני בעצם צריך לבחור.

שיחה עם היבואן כמובן הובילה לדגם הכי חזק ומן הסתם הכי יקר.

אני לא מחפש אביזרים שיתאימו. אני צריך להב אחד קבוע, ושידע להתמודד עם חומוס, פסטו ושאר עשבים (פטרוזיליה וכו') ובכלל ירקות.

כמו כן שלא יעשה הצגות כשאכניס אותו לתוך מרק.

פורסם

תשמע... זו נשמע כמו דילמה רצינית.

בלנדר מוט הוא הבסיס לכל משפחה יציבה.

אני הייתי לוקח איתי סיר מרק ומנסה בלייב.

מקסימום, פותח בחניה ,מנסה, ומקסימום מחזיר.

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:


×
×
  • תוכן חדש...