Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3513 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

ברשותי מרצדס סי קלאס 200 , דיזל , אוטומט , שנת 2006 - שהיתה קודם לכן מונית, ועכשיו בשימוש "אזרחי". כרבים מהרכבים האלו , היא נסעה לא מעט , והיום מד-הקילומטרז' מצביע על 470,000 ק"מ.

 

בזמן האחרון , בנסיעה , במיוחד כשהמנוע עדיין קר , אני מרגיש שבהילוך הנמוך ( נגיד שווה ערך לבין שני לשלישי בגיר רגיל ) הנסיעה לא חלקה , וכאילו שיש "אי רציפות" בכח שעובר מהמנוע לגלגלים - מרגישים מעיין "נדנודים" שמגיעים מהחלק האחורי של הרכב. זה גם המצב בעליות ארוכות או כשרוצים לתת לאוטו "למשוך" , אבל בלי ללחוץ על הגז עד הסוף....

בטיפול האחרון במוסך ציינתי את הבעיה, המוסכניק עשה סיבוב עם הרכב - כשאני איתו - ואמר שהבעיה היא בטורק וצריך לבצע שיפוץ לטורק שזה אומר כמובן פירוק של הגיר, יומיים במוסך וגם פרידה מסכום לא מבוטל לטובת העניין.

 

השאלות למביני דבר :

1) האם הדיאגנוזה של המוסכניק שלי נשמעת סבירה ?

2) בהנחה שכן , האם יש המלצה - מבעלי נסיון שעשו את זה - על מוסך טוב ובעלי מקצוע טובים שאפשר לסמוך עליהם בעניין - בוא נגיד שבטווח שבין "חדרה לגדרה" ....

3) כמה צריך לעלות התענוג ?

 

 

תודה מראש לכל המשיבים וחנוכה שמח !

 

ארז.

 

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...