Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משיכת ההילוכים וקיק דאון...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה אתה מבלבל???

תתגלגל ב1000 סל"ד, תלחץ על הגז עד הסוף(בהילוך ראשון, לדוגמא) והמכונית תאיץ די מהר.

תלחץ לחיצה הדרגתית יותר, המכונית תאיץ לאט יותר.

אין פה משחקים.

שוב , הכל תלוי בהילוך המצוי ויחס ההעברה שלו , ברור שאם תנסה להאיץ בהילוך שיחס ההעברה שלו הוא 0.9 עזבו יחס סופי המנוע יצלצל ובקושי יגיב .

וברור שבהילוך ראשון תוכל להאיץ גם מ1000 סל"ד מכיוון שבמקרה ההילוך הזה הרבה יותר חזק .

ים long time no

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא יאהבו לשמוע את זה בפורום אספנות :roll:

 

חלק מהחיפושיות שם יוכלו לקחת את הרכב שלי שלך ושל עוד כמה פה ביחד.

 

אם אתה מגיע למפגשים, תעבור באזור של החיפושיות, תראה מה יש לחלק מהן מתחת למנוע (תבדוק מאחור).

 

זה מזכיר לי... לפני כמה שבועות נערים על סובארו סטיישן 70 ומשהו ניסו לעקוף אותי מימין בכביש בית דגן (בין משמר השבעה לאור יהודה).

 

אני הייתי על רבע\חצי גז ופתאום שמעתי צווחת מנוע כאילו טרקטור מנסה לעקוף אותי, ובאמת הסטיישן 70 ומשהו ניסתה לעקוף אותי.

 

נסענו זה לצד זה באותה מהירות כשהוא מנסה לעקוף, חייכתי אליו, קרצתי, הוא ראה אותי ואז נתתי 3\4 גז (המנוע בקושי התאמץ) והוא נעלם לו מאחור.

 

תפסתי כזה צחוק.... אמרתי לחבר שלי שישב לידי "עכשיו אני מרגיש איך זה להיות בעל הרכב היותר חדש שצוחק על הסובארו הישנה שמנסה לעקוף אותו".

 

 

 

יוסי.

פעם הבאה עדיף שפשוט תתן גז בלי לקרוץ ולחייך ממספר סיבות:

 

1. לא כדאי להוריד את העיניים (או אפילו חצי עין) מהכביש במהירות גבוהה בגלל שטות זאת...

 

2. הוא יכול היה להחשיב את זה להתנשאות ואז לרדוף אחריך ולדקור אותך...

 

3. הוא היה עלול לחשוב שאתה מציע לו לצאת...

פורסם

1.סל"ד לא תמיד שווה מהירות (הורדת הילוך להאצה )

2.המשוואה סל"ד מול כוח משתנה ועד סל"ד מסוים כל לחיצה תוסיף כח מסל"ד מסוים הכח לא עולה יותר ולפעמים גם יורד(אני לא יודע למה אבל זה ככה).

3.לדעתי לא תמיד כשבא רכב מימול צריך לתת גז ולסיים עקיפה (בעצם לרוב עדיף לחזור)

4.בחייאת תעקפו רק איפה שפנוי

לממהרים קבלו ניסוי

יצאנו שני רכבים מירושלים לכנרת, ידעתי שהנהג השני יעקוף בכל הזדמנות (וגם בינהם).אז החלטתי לעקוף

רק במצבים מאוד בטוחים (איפה שיכולתי נסעתי רגיל ...)

ההפרשי זמנים ביננו היו +- סיגריה או שתיים (רבע שעה )

עכשיו תגידו לי זה שווה ת'סיכון ?(בלי פרמטר הנאה)

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
ההפרשי זמנים ביננו היו +- סיגריה או שתיים (רבע שעה )

עכשיו תגידו לי זה שווה ת'סיכון ?(בלי פרמטר הנאה)

אם לא מגזימים, למה לא?



ומה עם פרמטר ערנות?

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

מה לגבי האטה עם ההילוכים?

 

ז"א כשאתה נמצא ב 80 -90 קמ"ש ורוצה להאט לפני פניה בשביל להגיע ל 30 קמ"ש בערך.

 

אם אתה מוריד להילוך שני לאט לאט, הרכב יגיע למהירות הזו בערך גם בלי נגיעה ( כמעט) בדוושת הברקס.

 

מה דעתכם?

(בלאי למנוע, שמירת בלאי בלמים וכדומה..)

וגם על הרעיון עצמו.... יש אנשים כאן שעשים את זה?

בשביל להתחיל לחיות, אתה חייב למות לפחות אין ספור פעמים.

פורסם
פעם הבאה עדיף שפשוט תתן גז בלי לקרוץ ולחייך ממספר סיבות:

 

1. לא כדאי להוריד את העיניים (או אפילו חצי עין) מהכביש במהירות גבוהה בגלל שטות זאת...

 

2. הוא יכול היה להחשיב את זה להתנשאות ואז לרדוף אחריך ולדקור אותך...

 

3. הוא היה עלול לחשוב שאתה מציע לו לצאת...

 

1. אתה צודק.

 

2. הוא לא היה מגיע אליי, ואם כן הוא כבר היה חוטף....

 

3. אני לא בקטע :-P

 

 

כשעשיתי את כל זה, זה היה באווירה שמחה, לא הייתה עוינות באוויר.....אני לא מחפש לריב עם אנשים בשביל שטויות כאלה.

 

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
מה לגבי האטה עם ההילוכים?

 

ז"א כשאתה נמצא ב 80 -90 קמ"ש ורוצה להאט לפני פניה בשביל להגיע ל 30 קמ"ש בערך.

 

אם אתה מוריד להילוך שני לאט לאט, הרכב יגיע למהירות הזו בערך גם בלי נגיעה ( כמעט) בדוושת הברקס.

 

מה דעתכם?

(בלאי למנוע, שמירת בלאי בלמים וכדומה..)

וגם על הרעיון עצמו.... יש אנשים כאן שעשים את זה?

כמובן שכן אין דרך נכונה יותר להאט האטה מתוכננת,יש להקפיד לא לשלב הילוך לפני שהגעת למהירות מתאימה .

שיטה זו תשמור לך על הברקסים ואם תעשה אותה נכון היא לא תזיק למנוע ולגיר שלך

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
כמובן שכן אין דרך נכונה יותר להאט האטה מתוכננת,יש להקפיד לא לשלב הילוך לפני שהגעת למהירות מתאימה .

שיטה זו תשמור לך על הברקסים ואם תעשה אותה נכון היא לא תזיק למנוע ולגיר שלך

Engine braking is not the way to reduce speed from 90 to 30, in fact, it is really bad for your drivetrain

.You brake with the BRAKES, that's why cars have them in first place

 

Moti - Miata R

 

תודה על התגובות!

אבל אתם סותרים אחד את השני!!

אני מתכוון למשהו עדין, להוריד הילוכים בעדינות, לא לאט, שלא לשחוק את הקלאץ' אבל לא באגרסיביות.

זה די מסקרן אותי, גם מה ההשלכות מבחינת שמירה/בלאי על חלקי הרכב וגם מהי הדרך הנכונה.

(כמו שאומי הרחיב ותודה לו על כך)

בשביל להתחיל לחיות, אתה חייב למות לפחות אין ספור פעמים.

פורסם
מה לגבי האטה עם ההילוכים?

 

ז"א כשאתה נמצא ב 80 -90 קמ"ש ורוצה להאט לפני פניה בשביל להגיע ל 30 קמ"ש בערך.

 

אם אתה מוריד להילוך שני לאט לאט, הרכב יגיע למהירות הזו בערך גם בלי נגיעה ( כמעט) בדוושת הברקס.

 

מה דעתכם?

(בלאי למנוע, שמירת בלאי בלמים וכדומה..)

וגם על הרעיון עצמו.... יש אנשים כאן שעשים את זה?

זה די מבהיל להוריד ב90 להילוך שני...

במיוחד כשזה לא בכוונה...

דברי הבלים אינם מזיקים כאשר אין אוזניים לשמעם...

 

הדבר הכי מעצבן בעולם זה שאחותי הקטנה פורסת את הלחם עקום! צריך ללמד את זה בביה"ס!!

פורסם

אני מתנצל אם לא הבנתם אותי.

 

כוונתי לא היתה להוריד בפתאומיות הילוך ובצורה אגרסיבית.

 

טיעיתי שאמרתי ישר מ 80-90 ל 30 קמ"ש.

הייתי צריך להוסיף שאני מוריד גם להילוכים יותר נמוכים קודם.

ז"א אם הייתי ברביעי אז לאט לשלישי ואחכ לאט לשני וכך הלאה.

 

עכשיו, אני שוב מבקש שתענו לי מה דעתכם, במקום להגיד שמה שאני עושה זה לא נכון ודברים דומים.

 

תודה :-)

 

נ.ב

וכל הילוך שלא התכוונת אליו שאתה משלב יכול להבהיל ...לא?!

:wink:

בשביל להתחיל לחיות, אתה חייב למות לפחות אין ספור פעמים.


×
×
  • תוכן חדש...