Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה רומז שאני בטבלה?

די נו, אתה אומר את זה כאילו זה דבר רע. יש שם חבר'ה טובים. לכאורה. כך נאמר. עפ"י מקורות זרים.

Ford Focus estate ; Subaru XV

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני נמנע ממבצעים כאלה. לא בגלל שהאנשים שם לא טובים, אלא בגלל שכשמשהו זול מדי אז קשה מאוד לדרוש שיבוצע בצורה מושלמת.

 

הנזק הכי גדול לרכב נגרם במוסך. ברגים שנפתחים ברשלנות תוך כדי שריטת גוף הרכב, ברגים שלא נסגרים עם מפתח מומנט ועוד כהנה וכהנה. אני מעדיף ללכת למקום בו אשלם מחיר הוגן ובתמורה לכספי אוכל לפקח על העבודה ולוודא שהיא נעשית בצורה שנחשבת בעיני סבירה, כלומר מה שבעיני אחרים נחשב לעבודה מעולה.

 

אני לא מכיר דרך לקבל את זה כשהעבודה עולה 19 ש"ח.

 

כמובן, מי שמעוניין ומתאים לו - שילך על זה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

רכשתי, הלכתי.

בוצעו כל הבדיקות: בולמים, בלמים, פרונט, איזון, מצבר.

קיבלתי זוג מגבי פלקס של הורייזון.

שורה תחתונה, שווה.

הרכב עבר את כל הבדיקות ולכן לא הוצע לי לרכוש כלום. הם כנראה בונים על רכבים ישנים יותר, במכירה של כל מה שנבדק.

פורסם

לא הולך לשם יותר.

הלכתי לשם צ'קאפ בגלל רעידות/חוסר יציבות וחשד לג'אנט עקום.

הלכתי אליהם, עשו בדיקה איזנו אמרו לי שיש גאנט עקום ניסו להפחיד קצת. רצו להחליף לי רביעיית מגנזיום באלפייה.

הלכתי למשה ליס ברעננה, אמר שהגאנטים טיפה עקומים אבל זה שטויות ואמר לי ללכת לבדוק פרונט.

פורסם

לספקנים - לא פעם ראשונה ולא שנייה שהם עושים מבצע כזה

 

אני אצטט הודעה של באגירה משרשור מקביל מ2012:

אתם יודעים מה אתם?

 

אתם כולכם חארות לכלכנים!!!

 

הייתי השבוע כ 45 דקות בצק אפ פולג, ללא הקופון המחיר הנ"ל הוא 29 ש"ח ובזמן שהמתנתי נכנסו לא מעט רכבים, יצאו עם וישרים חדשים, חנקן בצמיגים, עברו בדיקה כוללת של מה שצויין שם (בלמים, בולמים וכו') ומאחר ומרבית הרכבים היו חדישים, שוחררו עם "הרכב במצב תקין, 29 ש"ח בבקשה".

 

מי שלא היה לו תקין, צריך להגיד תודה שתיקנו לו תקלה בטיחותית חמורה ולא צריך ליילל על "הלכתי להחליף וישרים ב 9 ש"ח והשחילו לי רפידות ברקס".

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נראה תמוה שכל הבדיקות האלה מוצעות ב19 ש"ח, מאחר ושעת עבודה של מוסך ממוצע היא בסביבות 200-150 ש"ח. זה הכל.

כשזה נשמע too good to be true החשד מתעורר באופן טבעי, במיוחד במדינת הקומבינה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מן הסתם זה מבצע להביא לקוחות לחנות ולהכיר אותם לרשת, כמו מבצעי הBLACK FRIDAY ברשתות השונות עם מוצרים ב₪5 שקלים, אין שם שום רווח, אפילו ההפך

 

כמובן התקווה שלהם היא שיגיעו לקוחות עם דברים שצריך להחליף, או אולי ירכשו אביזרים בחנות (ויש להם המון..)

 

בין היתר באתר שלהם יש מבצע על מצבר VOLTA עד 65A ב₪399 - אני צריך להחליף כבר וזה נשמע לי כמו מבצע מעולה, אז מעבר לבדיקת חורף ומגבים ב₪19 ארכוש שם גם את המבצר, כי למה לא בעצם?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

ביקרתי היום בCheckUp, יצאתי מרוצה

 

בבוקר רכשתי את הקופון דרך "באליגם", ב12 הגעתי לצ'אק-אפ בלי שום תיאום מראש

לקחו ממני פרטים, הפנו אותי לעמדת המתנה (עם מכונת קפה חינמית, בין היתר!) והכניסו את הרכב לבדיקה

 

בדקו בלמים, כיוון גלגלים ובולמ"ז, אחרי כל זה רוקנו את הצמיגים ומילאו חנקן בלחץ 2PSI מעל המלצת יצרן במדבקה מאחר והגעתי עם צמיגים חמים

(בכמה פנצ'ריות ראיתם שבודקים המלצת יצרן? ברובן אם לא בכולן פשוט ממלאים 30 וזהו)

לאחר מכן הוחלפו המגבים לפי המידה של מה שמותקן כרגע (18+16) וקיבלתי פלט ממוחשב של התוצאות

 

הכל תקין (גם המצבר שרציתי להחליף יזום, אמרו לא צריך.. הכל בסדר) למעט הפרש של 40% בבולמים האחוריים בין השמאלי לימני

הם כמובן לא מטפלים בזה אבל המליצו לבדוק בהקדם כי זה בעיה בטיחותית.

המליצו לחזור אליהם לכיוון פרונט אחרי שאחליף את הבולמים לחדשים

 

עד כאן מה שאפשר לקבל ב₪19.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אמרתי לזה שעבד על האוטו שיש לי קצת משיכה שמאלה, אז תגובתו הייתה שאין טעם לעשות כיוונים כל עוד הבולמים לא 100% ובלאו הכי אני הולך להחליף אותם, אז אם אחרי ההחלפה המשיכה ... תמשיך (?) אני מוזמן לחזור לבדיקה/כיוון פרונט

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
לחזור לכיוון פרונט לאחר החלפת בולמ"ז אחוריים?! :shock:

 

מה הבעיה עם זה?

 

להבנתי הבעיה היחידה שיש פה זה הפירוש שנתנו למושג wheels alignment כי מהפירוש ניתן להבין שכיוון פרונט מתבצע רק על הסרן הקדמי כשבפועל צריך לבצע אותו על כל ארבעת הגלגלים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אפשר בכלל לכוון גלגלים בסרן אחורי חי כמו בג'ימני למשל?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

למיטב ידיעתי לא, אבל באופן כללי עידן צודק ויש מקום לדחות את ביצוע כיוון הגלגלים (ולא כיוון "פרונט") עד לאחר החלפת הבולמים והייתי מציע שגם אחרי שנסעו קצת על הבולמים החדשים.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

בנוסף, מספיק שבמהלך תקופת שירותו של הצמיג הוא יורד מעל החישוק פעם אחת (נגיד במהלך סבב גלגלים) ומעט הרטיבות שהצטברה בפנים יוצאת.

 

אפשר גם להקפיד למלא אוויר יבש (מרססים עם המפוח על הרצפה עד שמפסיקים לצאת מים), ומדי פעם גם להוציא את רוב האוויר הישן מהצמיג ולמלא מחדש, לנפח מדי פעם קצת יותר ולתת לחמצן לפעפע החוצה, וכדומה.

 

שמע, חשבתי ששמעתי הכול אבל אתה מדהים אותי כל פעם מחדש.

 

להחליף את האוויר הישן בצמיג בחדש אורגינל מבית החרושת?

לתת לחמצן לפעפע החוצה?

 

זה אמיתי?


×
×
  • תוכן חדש...