Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

בתחנת דלק אתה לא יכול לרסס עד שיצאו המים אלא אם תתקע בפיה של המכשיר איזה משהו ואז אתה מסתכן בגרימת נזק.

מדובר ברכב פרטי ולא בrover שטס למאדים. לא צריך להיות פנאטיים ברמות כאלה. כמה מילילטר מים בצמיג לא יגרמו לשום דבר. ברכב בן 23 לא ראיתי חלודה בכלל בג'אנטים המקוריים מהמפעל כתוצאה ממים בצמיג. חלודה נוצרת בד"כ בחלק החשוף של הג'אנט.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יתרה מזאת, החלפתי צמיגים ברכב לא פעם ולא פעמיים, מעולם - אבל מעולם - לא הבחנתי בסימני רטיבות בתוך הצמיג הישן שפורק.

פורסם

אין קשר בין המים שיוצאים ללחות שבאויר הדחוס.

 

כשהמדחס עובד הוא דוחס את האויר עם הלחות שבו והמים שאתה מוציא זה רק מה שהתעבה כבר בדוד. כדי לקבל אויר יבש תקפיד למלא אויר ממדחס שיש בו או במערכת שלו גם מייבש (מכשיר פשוט שמקרר את האויר מתחת ל 4 מעלות ואז כל הלחות מתעבה).

 

אם החישוק שלך מחליד מהלחות בצמיג אז הוא יחליד גם מהלחות והשלוליות בכביש ואם סיבי הפלדה בצמיג מחלידים סימן שהצמיג היה פסול עוד קודם כי סיבי הפלדה שלו לא חשופים לא בפנים ולא בחוץ.

 

לאויר גם אין פג תוקף ואין סיבה להחליפו. אם תחליף אותו אז פעולת השחרור מורידה את הטמפ' שלו, גורמת להתעבות הלחות שבו והשארת מים בצמיג ואז אתה ממלא אויר "חדש" עם לחות חדשה וחוזר חלילה.

 

לגבי חנקן ודליפה, אם אני ממלא רק אויר שכ 23% ממנו הוא חמצן והיתר חנקן והמחצן מפעפע יותר מהר מהצמיג אז בכל השלמה אני מעלה את אחוז החנקן בצמיג עד שאגיע כמעט לחנקן טהור (במילוי השני כבר ארד לסביבות 5.5% חמצן ובשני לפחות מאחוז וחצי).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

למען הסר ספק - כל הדברים הללו הם רעיונות ששמעתי בעבר.

 

אני אישית לא טורח עם אף אחד מהם כי כמו שכולם כבר אמרו - אלו לא הבדלים שמשנים משהו במכונית כביש.

 

בכל מקרה, להזיק זה לא יזיק, אז מי שזה חשוב לו יכול לנסות.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

אז בשביל מה אתה מצטט דברים בלי להבין ובלי לבדוק בכלל אם יש בהם היגיון?

 

המטרה היא להביא מידע בדוק ואמין או לחילופין ללמוד ממידע כזה. ולא לנסות להיראות בעל ידע שאין לך.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

לתת למים שהתעבו בדוד לצאת זה דבר הגיוני. נכון שזה לא כל הלחות שבאוויר, נכון שזה לא משנה (אני אישית לא מקפיד על כך, לא ראיתי שצמיגים יורדים מהרכב רטובים...) אבל זה בהחלט דבר הגיוני למי שפדנטי בדברים הללו.

 

לנפח 1-2PSIG יותר (יש כאלו שעושים את זה בלי קשר לאחוז החמצן בצמיג) כך שכשהלחץ בצמיג יורד לרמה המומלצת על ידי היצרן אחוז החנקן בו גדול יותר זה הגיוני. שוב, נטול משמעות מעשית, אבל יש אנשים שמשלמים על חנקן אז לך תבין...

 

לגבי החלפת האוויר שבצמיג - קיבלתי את התיקון.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
לנפח 1-2PSIG יותר (יש כאלו שעושים את זה בלי קשר לאחוז החמצן בצמיג) כך שכשהלחץ בצמיג יורד לרמה המומלצת על ידי היצרן אחוז החנקן בו גדול יותר זה הגיוני. שוב, נטול משמעות מעשית, אבל יש אנשים שמשלמים על חנקן אז לך תבין...

 

 

שוב? :shock:

 

אני מאלה שממלאים 2-3 PSI מעבר להמלצות היצרן, יודע למה?

כי כך הרכב מגיב טוב יותר לטעמי ונכנס לסיבוב בצורה טובה יותר, המחיר הוא כמובן ירידה בנוחות הנסיעה.

 

מה הקשר בין זה לבין שמירה על רזרבות לחץ בצמיג???

 

אגב - בעוונותיי אני ממלא כך אוויר בגלגל מבלי לבדוק את אחוז החמצן שבאוויר, שבמקרה שלי הוא גבוה יחסית בשל הקרבה אל היער...

פורסם

כשהצמיג (כל צמיג) מאבד לחץ באופן טבעי, הוא מאבד הרבה יותר חמצן מאשר חנקן, כמו ש-NightDriver כתב.

 

אז נוצר מצב שבו מ-78% חנקן באוויר האטמוספרי אתה עולה לנגיד 85% אם לא יותר, אבל עד אז הלחץ בצמיג יורד מתחת למה שהיצרן מגדיר.

 

מי שמנפח מעט מעל הגדרות היצרן יגיע למצב שבו יש בצמיג מעט מאוד חמצן למרות שהלחץ עדיין בגדר התקין.

 

אתה צודק שזה פשוט לא משנה ואם כבר עולים בלחץ האוויר זה בגלל קשיחות הפניה. אבל שוב, יש כאלו שמשלמים כסף על חנקן...

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

למען הסדר הטוב, אני לא שילמתי על מילוי חנקן, הגעתי עם הקופון ב₪19 (ולא ₪39) וכחלק מהתהליך פשוט עשו את זה בלי לשאול אותי יותר מדי

 

האם רצתי לרכב כדי לעצור אותם ממילוי חנקן שלא מגיע לי? ובכן, לא.

 

FYI, על אותו החנקן ראיתי כבר מחירים עד ₪200 בפנצ'ריות אחרות

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אמנם הרכב שלי מוכן ומזומן לחורף אבל עדיין הייתי רוצה שהם יעיפו מבט מקצועי(ממקום שעוד לא הייתי בו ).

 

שווה ללכת עם רכב ישן ? מה דעתכם?

 

כמובן שבעבר רציתי לקנות דרכם ג'אנטים אבל ירדתי מהנושא בכלל אבל הם עושים רושם שהם מאוד מקצוענים ושירותיים.

פורסם

זוג מגבים בתחנת דלק יעלו לך יותר מ₪19

 

פה עושים לך עוד מיליון דברים מסביב

 

מה יש לך להפסיד?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אנערף, בנתניה לא צריך

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

  • חודש מאוחר יותר...

×
×
  • תוכן חדש...