Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3867 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

קיבלתי סוף סוף את הפולו שהזמנתי.

בסוכנות הביאו לי את הרכב כאשר האנטנה מפורקת (מוברגת החוצה),

וגם המליצו לי שכדאי לי להשאיר אותה במצב הזה כי גונבים וחבל.

האמת היא שבאמת הקליטה מצוינת גם בלי חיבור האנטנה וגם מבחינת מראה זה נראה יותר טוב.

השאלה שלי היא,

האם קיימת סכנה כלשהי מבחינת הגשמים להשאיר את אזור ההברגה חשוף? חלודה?

האם יש לכם רעיון למכסה כלשהו שלא יפגע בקליטה? (בדומה למכסה לונטיל).

 

מצורפת תמונה להמחשה.

 

5PCS-LOT-UNIVERSAL-ROOF-CAR-WHIP-AERIAL-font-b-ANTENNA-b-font-font-b-BASE-b.jpg

 

בן

פורסם

שקלתי את העניין, אבל מחפש משהו קצת יותר אסטטי, תהיתי אם קיים משהו יעודי מגומי, פלסטיק.

 

השאלה האם משהו בסגנון של בורג יפגע בקליטה?

פורסם
שקלתי את העניין, אבל מחפש משהו קצת יותר אסטטי, תהיתי אם קיים משהו יעודי מגומי, פלסטיק.

 

השאלה האם משהו בסגנון של בורג יפגע בקליטה?

אין שום סיבה שמשהו יפגע בקליטה. בטח ובטח שלא בורג (הרי הוא עשוי מתכת. זה כמו להשתמש באנטנה עצמה).

פורסם

לא המליצו גם בסוכנות להעמיד את הרכב על בלוקים? ג'אנטים גונבים.. חבל..

בכל אופן.. כדי להמנע ככל האפשר מחלודה אתה יכול להשתמש בבורג פלסטיק כזה.

אם כבר במקומך, הייתי מתקין משהו כזה.

פורסם

תודה רבה נתת לי שני אופציות מעולות, כמו שאמרתי גם אהבתי איך שזה נראה בלי, אני רואה שהאנטת כריש שפרסמת מותקנת על ידי הדבקה, אני צריך לחשוש מסימנים שהיא תשאיר על הצבע?

פורסם

קל מאוד להוריד אותה עם קצת אציטון והכל, אבל הבעיה היא שזה אזור שמוגן מפני השמש, ואז שתוריד אותה תראה כמו פס שיזוף של הצבע, אולי בגלל שהרכב שלך חדש לא יראו את זה כלכך, אצלי זה בולט יחסית.

×
×
  • תוכן חדש...