Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אכן אתר מוצלח מאוד - אני אומנם לא מסכים עם כ-ל מה שכתוב שם, וצריך לזכור שלא הכל מתאים לכבישים הישראליים, אבל אכן דובר על אתר מומלץ.

 

 

חלק קטן מהמאמרים, אגב, תורגם לעיברית (עם רשותו של המחבר), ופורסם במאגר המאמרים של פורום האופנועים של תפוז, בסוף שנת 2001 ובמהלך 2002, כשניהלתי שם את הפורום.

כמעט כל המאמרים שתורגמו לעיברית מהאתר הנ"ל, תורגמו על ידי הגולש אנא RF (מלבד אחד, למיטב זכרוני, שתורגם על ידי הגולש "מיפלנצת").

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
אכן אתר מוצלח מאוד - אני אומנם לא מסכים עם כ-ל מה שכתוב שם, וצריך לזכור שלא הכל מתאים לכבישים הישראליים, אבל אכן דובר על אתר מומלץ.

 

 

חלק קטן מהמאמרים, אגב, תורגם לעיברית (עם רשותו של המחבר), ופורסם במאגר המאמרים של פורום האופנועים של תפוז, בסוף שנת 2001 ובמהלך 2002, כשניהלתי שם את הפורום.

כמעט כל המאמרים שתורגמו לעיברית מהאתר הנ"ל, תורגמו על ידי הגולש אנא RF (מלבד אחד, למיטב זכרוני, שתורגם על ידי הגולש "מיפלנצת").

הם מלמדים גם לשחות בהתכתבות ?

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
הם מלמדים גם לשחות בהתכתבות ?
שלא כמו שחייה, בניסוי וטעייה ברכיבה סכנת החיים לא כלכך מיידית...

אלא אם כן אתה תעשה ברכיבה את הדבר הבא: תקפוץ לים בנק' שאין לך איך לחזור ממנה חוץ משחייה(כשאתה לא יודע לשחות)... ואז - או שתמות, או שתמות, או שתמות, או שתמות, או שתטבע ויתמזל מזלך ומישהו יציל אותך.או עדיף, מישהי. :)

פורסם

אולי הם מלמדים איך ...

 

ואז הם מלמדים שהחסידה מביאה לעולם ילדים ....

 

 

פחחחחחחחחחחח.............:)

:twisted::shock::-Pמהיר בטירוףףףףףףףףףףףףףף:twisted::lol::twisted:

×
×
  • תוכן חדש...