Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מונית מרצדס כרכב פרטי ראשון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה עידן.. שיהיה שבוע טוב וקליל לכולנו.

 Big Fan of Heavy Cars with High Torque

(My 1st Owned - Mercedes C200 2009 (CDI

 (My 2nd Owned - Suzuki Swift 2013 (Manual

(My 3rd Owned - Honda Accord 2003 (2.0L I-Vtec

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
המלצה נכונה מאוד ובמיוחד כאשר מדובר ברכב ממותג יוקרה שבו כל חיישן עולה המון כסף.

אל תתפתה לכל מיני המלצות להתחיל לפרק חלקים ולנקות עם ספרי קרבורטורים או אחר, ההמלצות האלה ניתנות לך בחינם ומכוונה טובה אבל כאשר יגרם נזק כתוצאה מאחת ההמלצות האלה- אתה זה שתשלם עליהן ובמזומן.

 

כמובן מבלי לפגוע בחבר כזה או אחר.

 

אהלן, מה נשמע?

במידה ומבצעים הכל כשורה, עם מישהו שכבר עשה, מה הנזק יכול להיגרם?

במילא באיזשהו שלב יצטרכו להוציא ולנקות בגלל תקלה כלשהיא, אז למה להגיע למצב של תקלה?

מסכים שמי שלא ניקה יכול להרוס וזה מאוד יקר, אבל זה תקף לכל טיפול אחר ברכב.

רועי

פורסם

הבעיה היא שברכבי יוקרה יש המון מחשבים שמצליבים נתונים ופעולה לא נכונה עלולה לשבש את הקריאה שלהם.

 

הרכבים האלה יודעים להציג הודעות שגיאה מאוד ממוקדות לתקלות כך שעדיף לא לנסות לתקן בהם את מה שעובד תקין אחרת אתה פותח דלת להוצאה גדולה ומיותרת.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

מסכים איתך ב- 100% ומעלה.

אבל ספצפית ברכב הזה אני יודע שאין בעיות עם הניקויים האלו, גם ביוטיוב שלא מעט סרטונים על הניקויים האלו.

במידה וצריך לאפס משהו אחרי זה, תמיד אפשר לגשת למוסך לאפס.

אם כבר עסקינן במרצדס, יש לך המלצה לעעל תכנה למחשב שאפשר לאפס\לקדד וכו' למרצדס, גם לטלפון זה טוב?

רועי

פורסם

אבל ספצפית ברכב הזה אני יודע שאין בעיות עם הניקויים האלו, גם ביוטיוב שלא מעט סרטונים על הניקויים האלו.

במידה וצריך לאפס משהו אחרי זה, תמיד אפשר לגשת למוסך לאפס.

 

יכול להיות שבד״כ אין בעיות עם הניקויים האלו, אבל מספיק שתהיה פעם אחת בעיה והדבר משליך על הכלל.

 Big Fan of Heavy Cars with High Torque

(My 1st Owned - Mercedes C200 2009 (CDI

 (My 2nd Owned - Suzuki Swift 2013 (Manual

(My 3rd Owned - Honda Accord 2003 (2.0L I-Vtec

פורסם

באמת מעריך את הנסיון של עידן ושל המוסכניק.

אבל עוד לא ניתקלתי בבעיה עם ניקויי EGR אם מבצעים כמו שצריך.

ההפך רק זה יטיב עם ה EGR.

בכל מקרה, אם המוסכניק בדק ואמר שאין צורך, אז אין צורך.

אבל לי יש שריטה עמוקה, זה כבר סיפור אחר.

רועי

פורסם

מרצדס עושה שימוש בתוכהה שנקראת star, דרכה עושים דיאגנוסטיקה וניתן באמצעותה לשנות פרמטרים של מערכות שונות ברכב.

 

זו תוכנה מקצועית שמותקנת על מחשב נייד ולא להתקנה על סלולר.

 

ניתן לרכוש בארה"ב בטווח מחירים של 500$-1500$ תלוי בגירסה וכן חדש\משומש.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

זו רק תוכנה אבל כבעלים של מרצדס לא הייתי מעלה בדעתי לחבר את הרכב לתוכנה שאני לא יודע מה המקור שלה.

 

התוכנה עולה 500-1500$ כולל המחשב עליו היא מותקנת וכבל דיאגנוזה.

מחשב חדש עולה הרבה יותר...

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

שבת שלום לכולם!

 

אני מחפש חברים בעלי דגם דומה עם מנוע דיזל שיוכלו לעזור:

כמה הרכב אוכל לכם סולר בממוצע (בערך 50-50 עירוני בינעירוני)? נראה לי שהצריכת דלק שלי מעט גבוהה מידי..

 Big Fan of Heavy Cars with High Torque

(My 1st Owned - Mercedes C200 2009 (CDI

 (My 2nd Owned - Suzuki Swift 2013 (Manual

(My 3rd Owned - Honda Accord 2003 (2.0L I-Vtec

פורסם

אני יש לי מרצדס C220 דיזל 97 ויש לי תיקתוקים מהירים בהאצה האם זה אומר שיש בעיה במזרק?

ואיזה מזרק יש לדגם שלי?


×
×
  • תוכן חדש...