Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מונית מרצדס כרכב פרטי ראשון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3879 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה דניאל

 Big Fan of Heavy Cars with High Torque

(My 1st Owned - Mercedes C200 2009 (CDI

 (My 2nd Owned - Suzuki Swift 2013 (Manual

(My 3rd Owned - Honda Accord 2003 (2.0L I-Vtec

פורסם

עוד דבר קטן,

קשה מאוד להחליף את נורות החניה, ולרוב בהחלפה גורמים נזק לבית נורה (פנס עצמו). החלפה טובה דורשת הוצאת הפנס החוצה.

פורסם
אין מה לעשות חברים, אל תבהלו מהקילומטרז' - זהו רכב עבודה.

במכונית שמורה ומטופלת למספר הזה אין משמעות רצינית. כמובן שבלאי תמיד קיים.

אני עדיין חושב שצריך להיות מאוד אמיץ כדי לקנות רכב יוקרה שעבר חצי מיליון קילומטר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לדעתי צריך יותר אומץ כדי לצאת מהתפיסה של פעם.

המנועים האלה מיועדים לעבודה ולקילומטרז' לא מועט. המחסום הפסיכולוגי הוא זה שצריך לעבור.

 

שלי 2006 עם 405 אלף ק"מ...

פורסם
אני מכיר את מה ש"אומרים", אבל אני נתקל לאחרונה בהרבה רכבים שטרם עברו את ה 200K ק"מ ועברו החלפות מנוע ( יפניות, אירופאיות ודיזלים )

 

גם אני מכיר, יש ויש. אין 100% בדברים האלו ואני מודע לזה.

עשיתי את הבדיקות שלי וקיבלתי החלטה. אני באופן אישי מפסוט, ומקווה שאמשיך להיות מפסוט.

 Big Fan of Heavy Cars with High Torque

(My 1st Owned - Mercedes C200 2009 (CDI

 (My 2nd Owned - Suzuki Swift 2013 (Manual

(My 3rd Owned - Honda Accord 2003 (2.0L I-Vtec

פורסם

ואני מכיר רכבים שהחליפו להם מנוע ב20~30K. האם זה אומר שאני צריך דחוף להחליף את הרכב כי היגעתי כבר ל30K?

 

מנוע שמתקלקל בקילומטרז' כמו 200K, זה או רכב שטחנו לו את הצורה ולא טיפלו או רכב עם פגם ייצור, או רכב עם פגם תכנון.

מנוע נורמאלי שטופל נכון ולא עבר טראומות יחזיק ללא בעייה בתנאים טיפוסיים 300K (נכון למנוע בנזין אטמוספרי, לגבי מנועי טורבו קטני נפח החדשים עם 3 בוכנות אני לא יודע). מנוע דיזל יחזיק אפילו יותר מזה. מנועי דיזל של מרצדס לאומת זאת - זה ליגה אחרת מבחינת אמינות.

 

מנועים של מרצדס מאוד מוצלחים ואמינים אם מטפלים בהם נכון, להגיע ל700K ולמיליון זה לא בעיה.

 

פותח השרשור - תתחדש!

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

תודה צבי!

דרך אגב אם אני לא טועה ההמלצה על מוסך פלאנט בחיפה היה שלך.

התרשמתי ממש לטובה, הם מקצועיים ומביני עניין. אחלה של המלצה.

 Big Fan of Heavy Cars with High Torque

(My 1st Owned - Mercedes C200 2009 (CDI

 (My 2nd Owned - Suzuki Swift 2013 (Manual

(My 3rd Owned - Honda Accord 2003 (2.0L I-Vtec

פורסם

מבט קטן בלוחות המכירה יראה שהרבה מהרכבים שעברו את ה 200k עברו החלפת מנוע. עוד לא קיבלתי החלטה מה דעתי על זה, אבל אני די בטוח שאשתדל לקנות רכב עם קמ נמוך ככל שאוכל.

ככל שעולים בקמ כך הסיכון גובר - ולכן המחיר זול יותר. כל אחד עושה את השיקול שלו.

פורסם

תתחדש על הרכב, נראה מדהים, גם מבפנים וגם מבחוץ.

ובאמת, ללא הרישום קלומטרז' אי אפשר היה לדעת שהיא עשתה כ"כ הרבה ק"מ.

 

המחסום הפסיכולוגי לקנות רכב עם מנוע שעבר כ"כ הרבה הוא גדול, למרות שמרצדס בנוי להגיע גם למיליון קילומטר.

בחברה הקודמת שעבדתי בה - גם למנכ"ל, גם ליו"ר וגם ל-CTO שלי היו מרצדסים, באותו בניין יש גם חברה קבלנית (האחים אוזן) וגם להם לכולם יש מרצדסים.

 

אז למרות שיצא לי לראות כ"כ הרבה דגמים ולדעת באופן אישי שהם רכבים שהמנוע יכול לסחוב הרבה מאוד, עדיין קיים חסם פסיכולוגי.

 

בהצלחה עם הרכב ותסע לדרכים טובות.

פורסם
תודה רבה!

בנוגע לאינג׳קטורים והטורבו מכיר, גם המדחס מזגן יקר. לקחתי את אלו בחשבון, אני מקווה שיהיה בסדר.

בנוגע לשסתום EGR המליץ לי המוסך שלי (פלאנט סטאר מוביל) לא לגעת, ולכן לא אגע עד שתידלק נורה או משהו.

מה זה חיישן MAF?

 

לגבי חובה ומקיף זה בערך 5.5k , מעל גיל 24 וללא תביעות וכדומה..

 

 

היי, אני מתפלל לתורת המנוע שלא תצטרך להחליף\לשפץ אותם, זה יהיה כואב.

מניח שלמוסך שאתה הולך אליו אתה גם סומך עליו, אז אני מכבד את הנסיון שלו.

אבל בכל מקרה, אני פדנט עם שריטה עמוקה אני אוהב לנקות כפעולת מנע ולא לחכות שתידלק נורה שככה''נ

תתריע לך על:

EGR VALVE STUCK OPEN, לא זוכר את הקוד תקלה, זה לפחות מה שניתקלתי בעיקר בצרפתיות במנועי HDI.

בדרך כלל זה גם מלווה בגמגומים בעמידה, כי במצב הזה בדיזלים ה- EGR סגור.

הנה תמונה מהיום שטיפלתי, אתה סה''כ צריך: ראצ'ט, מאריך ובוקסה E10 אאל''ט, ככה זה אצלך:

תמונה.jpg

אתה צריך לפתוח את ארבעת הברגים שבתמונה, (אחד שבור).

 

חיישן MAF, זה ראשי תיבות של MASS AIR FLOW, הנה הסברים

+ מדריך של איתמר:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?545999-%D7%9E%D7%A6%D7%95%D7%9C%D7%9D-%D7%A0%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%99-%D7%97%D7%99%D7%99%D7%A9%D7%9F-MAF-%D7%98%D7%95%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94-%D7%99%D7%90%D7%A8%D7%99%D7%A1-T-Sport-2006

 

עוד תמונה מהנקיון של היום, ככה זה אצלך:

תמונה(1).jpg

סה''כ צריך מברג שטוח וספריי מיועד לניקוי של החיישנים האלו, MASS AIR FLOW SENSOR CLEANER, בדרך

כלל תמצא של BG, עולה בסביבות 40-50 ש''ח.

אצלך הוא פשוט התחלק לשני חיישנים, אחד IAT, מודד טמפ' אוויר, והשני את מסת האוויר.

צריך לפרק אצלך את הפילטר אוויר ולהתיז מהפילטר גס שמחפה על החיישנים.

 

הרכב כיפי לטיפול, ומאוד היה לי נוח לנסיעה, גם כן מונית לשעבר.

שוב, תתחדש!

רועי

פורסם (נערך)

רועי, אין מה להתפלל, כואב זה לא.

ניתן לשפץ מזרק בפחות מאלף ש״ח ליחידה. גם שיפוץ טורבו לא קטלני. מה שכן, אם אני לא טועה המזרקים בדגם הזה הם לא מתוצרת בוש כמו שהיה בדגמים הקודמים.

 

מנועי הבלו אפישנסי שהתחילו לצוץ בדגם עם מתיחת הפנים, היו מורכבים יותר ויקרים יותר לאחזקה (הם גם חסכוניים יותר, ופעולתם משמעותית חלקה)

עריכה אחרונה על ידי GOLF
פורסם (נערך)

אמר לי מזרקים של בילשטיין אם אני לא טועה.. לאור כך (אין לי מושג מה הקשר) המליץ לי לא לשים תוספי סולר למיניהם.

כמו כן המליצו גם לי לא לשחק עם תוכנת ניהול המנוע.. היות ועליה במומנט תגרום לירידה באמינות - עובדה זו די מובנת אני מניח.. לכל דבר יש השלכות.

עריכה אחרונה על ידי N_I_V

 Big Fan of Heavy Cars with High Torque

(My 1st Owned - Mercedes C200 2009 (CDI

 (My 2nd Owned - Suzuki Swift 2013 (Manual

(My 3rd Owned - Honda Accord 2003 (2.0L I-Vtec


×
×
  • תוכן חדש...