Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מונית מרצדס כרכב פרטי ראשון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תתחדש על הרכישה.

אגב, עד היום לא הבנתי למה האגזוזים של המוניות C קלאס בולטים כלפי חוץ ונראים כאילו הגיעו מאיזה סדנת אפטרמרקט מהכפרים.

 

שמתי לב לזה גם. למישהו יש הסבר?

 

זה רק במוניות ורק ב-C class.

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תא הנוסעים נראה שמור מאוד, להבדיל מרוב המרצדסים שראיתי שבהן לא מעט מהכפתורים מתקלפים, אצלך הכול שמור ויפה.

גם הניקיון בפנים מאוד מוצלח למעט השטיח שליד הנהג שנראה מלוכלך ואני מאמין שעם קצת עבודה גם יראה טוב.

 

הכי חשוב - תתחדש ותהנה!

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

שמע.. פשוט וואו! הרכב נראה מעולה וכמו שאמרו לפניי הקילומטראז׳ לא נראה על הרכב.. תתחדש וברוך הבא לעולם הפינוקים של מרצדס :wink: אני רכשתי את שלי לא מזמן חדשה (cla) ואני יכול להגיד לך שאני מבין את ההתרגשות והכיף ואני מאחל לך את זה כל בוקר שאתה יוצא אל הרכב! סע בדרכים טובות ושמור על עצמך!

Tesla Model 3 AWD stealth Performance

Lexus GX460 Luxury

פורסם
תתחדש על הרכישה.

אגב, עד היום לא הבנתי למה האגזוזים של המוניות C קלאס בולטים כלפי חוץ ונראים כאילו הגיעו מאיזה סדנת אפטרמרקט מהכפרים.

אני חושב שיש לזה איזשהו קשר לפרשת הדיזלגייט שאירעה לאחרונה (מנוע שאמור לזהם פחות ובפועל מזהם יותר).

 

אבל זאת רק דעתי האישית.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

הרכב מלכתחילה היה נראה יפה אבל כאמור היו כמה דברים לעשות חוץ מישור קו מכאני.

את העור מסביב לידית ההילוכים אני עשיתי, כמו גם את החלק התחתון של מושב הנהג (נפרם התפר באמצע).

המחיר של הרכב היה באזור ה35k והמכס היה בערך 12k. יחד עם עבודת הרפדות זה יצא 48k.

הרכב עבר יישור קו מכאני לא גדול שכל בעיקר החלפת בולמי זעזועים קדמיים, צלחות, רפידות ובוקסות.

חוץ מזה, עשיתי עוד כמה דברים שלא בהכרח היו דחופים, אבל אם כבר אז כבר. יישור הקו יצא באיזור ה7k כולל הכל.

אפשר לומר שאני מושקע ברכב 55k , שזה אם תבדקו פחות או יותר המחיר של קורולה מאותה שנה.

 

מנוע וגיר מקוריים.

 Big Fan of Heavy Cars with High Torque

(My 1st Owned - Mercedes C200 2009 (CDI

 (My 2nd Owned - Suzuki Swift 2013 (Manual

(My 3rd Owned - Honda Accord 2003 (2.0L I-Vtec

פורסם (נערך)

תתחדש, היא נראת מדהימה!

אני מאוד מאוד אוהב את הצורה הזאת, באמת תתחדש, הלוואי עלי גם בעתיד.

 

הערה קטנה, המנוע והגיר יכולים להחזיק הרבה קילומטרים אבל מה שמקייר ובדרך כלל מת יותר מוקדם

הם המזרקים, המשאבת הזרקת לחץ גבוה, וטורבו.

הם הוחלפו כבר?

מקווה בשבילך שלא תצטרך, באמת רכב שמאוד אהבתי..

 

עריכה, שכחתי להוסיף עכשיו התעוררתי:

הרכב כיפי לטיפול עד כמה שזכור לי, תבדוק אם ניקו ואם לא ניקו אז תנקה כפעולת מנע

שסתום EGR, ולבדוק את מצב האיגיאנה של של חיישן MAF.

היום אני נוסע לטפל באחת כזאת, אם יהיו לך שאלות, אשמח לענות לך

במסגרת הידע שלי.

עריכה אחרונה על ידי רועי עוזרי

רועי

פורסם (נערך)

האמת שאתה הראשון שחושב שמרצדס 2009 בפחות מ-50k זה קצת יקר.

אתה לא יכול לתאר את הרכב כמרצדס 2009 בפחות מ50k וזהו.

מדובר במונית לשעבר שנסעה קרוב לחצי מליון קילומטר... :-)

 

בכל אופן היא לא נראית כך (לא בתמונות לפחות) - תתחדש ותהנה!

עריכה אחרונה על ידי robertf
פורסם

ממש מדהים. סחטיין על היוזמה ותעוזה.

אגב, מה סדר גודל של ביטוח מקיף לכזה רכב?

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

אין מה לעשות חברים, אל תבהלו מהקילומטרז' - זהו רכב עבודה.

במכונית שמורה ומטופלת למספר הזה אין משמעות רצינית. כמובן שבלאי תמיד קיים.

פורסם (נערך)
תתחדש, היא נראת מדהימה!

אני מאוד מאוד אוהב את הצורה הזאת, באמת תתחדש, הלוואי עלי גם בעתיד.

 

הערה קטנה, המנוע והגיר יכולים להחזיק הרבה קילומטרים אבל מה שמקייר ובדרך כלל מת יותר מוקדם

הם המזרקים, המשאבת הזרקת לחץ גבוה, וטורבו.

הם הוחלפו כבר?

מקווה בשבילך שלא תצטרך, באמת רכב שמאוד אהבתי..

 

עריכה, שכחתי להוסיף עכשיו התעוררתי:

הרכב כיפי לטיפול עד כמה שזכור לי, תבדוק אם ניקו ואם לא ניקו אז תנקה כפעולת מנע

שסתום EGR, ולבדוק את מצב האיגיאנה של של חיישן MAF.

היום אני נוסע לטפל באחת כזאת, אם יהיו לך שאלות, אשמח לענות לך

במסגרת הידע שלי.

 

תודה רבה!

בנוגע לאינג׳קטורים והטורבו מכיר, גם המדחס מזגן יקר. לקחתי את אלו בחשבון, אני מקווה שיהיה בסדר.

בנוגע לשסתום EGR המליץ לי המוסך שלי (פלאנט סטאר מוביל) לא לגעת, ולכן לא אגע עד שתידלק נורה או משהו.

מה זה חיישן MAF?

 

לגבי חובה ומקיף זה בערך 5.5k , מעל גיל 24 וללא תביעות וכדומה..

עריכה אחרונה על ידי N_I_V

 Big Fan of Heavy Cars with High Torque

(My 1st Owned - Mercedes C200 2009 (CDI

 (My 2nd Owned - Suzuki Swift 2013 (Manual

(My 3rd Owned - Honda Accord 2003 (2.0L I-Vtec


×
×
  • תוכן חדש...