Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מונית מרצדס כרכב פרטי ראשון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3879 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב ניב ו- GOLF.

אצלך המערכת הזרקה מסוג מסילה משותפת מה שנקרא COMMON RAIL, אני חושב שזה חלק מראשי התיבות של .CDI

המערכת הזאת יותר יקרה ועם בקרות חשמליות מאשר נניח ממערכת הזרקה במגאן DTI מתחילת 2000, שמה זה לא מסילה משותפת.

בהתאם לזאת כל חלק שיתקלקל שם יהיה יותר יקר לתיקון ולטיפול, קראתי כמה תגובות פה בפורום על שיפוצי מזרקים

וכמה אנשים ציינו ששיפוץ מזרקים לא מחזיר הרבה זמן בחלק מהמקרים וזה הסיכון בשיפוץ, גם 1000+- ליחידה

זה לא מעט כסף, לדעתי לפחות, מעניין כמה עולים חדשים.

מכיוון שאצלך זה מסילה משותפת יש שתי חברות שמייצרות את המערכת דלק אצלך.

BOSCH, ו - DELPHI.

חברת בוש, מייצרת את הקו הראשון של הדלק עד המשאבת הזרקה לחץ גבוה בערך, שזה כולל צינורות, פילטר דלק, משאבת

דלק עד 4.5 BAR , שהדלק ינוע ויגיע עד המשאבה, ואולי עוד שככחתי.

מהמשאבה ועד המזרקים כולל זה של חברת דלפי, המשאבת הזרקה לחץ גבוה מגיעה עד 1600 BAR.

 

לצערי לא התעסקתי יותר מדי עם מרצדס לכן לא יכול להעריך כמה יעלה ויחזיק זה גם תלוי איפה.

 

לגבי שיפוץ טורבו, ברגע שהוא מחוץ לרכב לא יותר מדי מסובך לשפץ אותו במידה ויודעים את העבודה, כמו שחברי

הטוב יגאל זלצר עשה.

 

מתנצל שאני לא מפסיק להגיד את זה אבל תתחדש!!

אני פשוט מאוהב ברכב הזה.

רועי

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בוקר טוב ניב ו- GOLF.

אצלך המערכת הזרקה מסוג מסילה משותפת מה שנקרא COMMON RAIL, אני חושב שזה חלק מראשי התיבות של .CDI

המערכת הזאת יותר יקרה ועם בקרות חשמליות מאשר נניח ממערכת הזרקה במגאן DTI מתחילת 2000, שמה זה לא מסילה משותפת.

בהתאם לזאת כל חלק שיתקלקל שם יהיה יותר יקר לתיקון ולטיפול, קראתי כמה תגובות פה בפורום על שיפוצי מזרקים

וכמה אנשים ציינו ששיפוץ מזרקים לא מחזיר הרבה זמן בחלק מהמקרים וזה הסיכון בשיפוץ, גם 1000+- ליחידה

זה לא מעט כסף, לדעתי לפחות, מעניין כמה עולים חדשים.

מכיוון שאצלך זה מסילה משותפת יש שתי חברות שמייצרות את המערכת דלק אצלך.

BOSCH, ו - DELPHI.

חברת בוש, מייצרת את הקו הראשון של הדלק עד המשאבת הזרקה לחץ גבוה בערך, שזה כולל צינורות, פילטר דלק, משאבת

דלק עד 4.5 BAR , שהדלק ינוע ויגיע עד המשאבה, ואולי עוד שככחתי.

מהמשאבה ועד המזרקים כולל זה של חברת דלפי, המשאבת הזרקה לחץ גבוה מגיעה עד 1600 BAR.

 

לצערי לא התעסקתי יותר מדי עם מרצדס לכן לא יכול להעריך כמה יעלה ויחזיק זה גם תלוי איפה.

 

לגבי שיפוץ טורבו, ברגע שהוא מחוץ לרכב לא יותר מדי מסובך לשפץ אותו במידה ויודעים את העבודה, כמו שחברי

הטוב יגאל זלצר עשה.

 

מתנצל שאני לא מפסיק להגיד את זה אבל תתחדש!!

אני פשוט מאוהב ברכב הזה.

 

רועי תודה על התגובה המפורטת, אתה צודק אכן מדובר במזרקים של דלפי.

לגבי השיפוץ טורבו גם אני הבנתי שזה משהו שאפשר לעשות במקום לקנות אחד חדש שזה מעולה.

שוב תודה על הפירגון, אתמול סיימתי את היישור קו המכאני באופן סופי.

כרגע כל שנשאר זה באמת ליהנות ממנה עד הטיפול הבא.

 Big Fan of Heavy Cars with High Torque

(My 1st Owned - Mercedes C200 2009 (CDI

 (My 2nd Owned - Suzuki Swift 2013 (Manual

(My 3rd Owned - Honda Accord 2003 (2.0L I-Vtec

פורסם

לא נראה לי

 Big Fan of Heavy Cars with High Torque

(My 1st Owned - Mercedes C200 2009 (CDI

 (My 2nd Owned - Suzuki Swift 2013 (Manual

(My 3rd Owned - Honda Accord 2003 (2.0L I-Vtec

פורסם

תתחדש ותהנה, אני חושב שתהנה מאוד מהרכב ולטווח הארוך תגלה כי ברמת מחיר כזו אין הרבה רכבים מהנים ואמינים כגון המרצדס שלך. הבעיה שלך תהיה (ואני אומר זאת מניסיון) שיהיה לך קשה לחזור למשפחטומטית ממוצעת אחרי הרכב הזה.

כמה זמן אתה מתעתד להחזיק את הרכב?

[h=2][/h]

פורסם
רועי תודה על התגובה המפורטת, אתה צודק אכן מדובר במזרקים של דלפי.

לגבי השיפוץ טורבו גם אני הבנתי שזה משהו שאפשר לעשות במקום לקנות אחד חדש שזה מעולה.

שוב תודה על הפירגון, אתמול סיימתי את היישור קו המכאני באופן סופי.

כרגע כל שנשאר זה באמת ליהנות ממנה עד הטיפול הבא.

 

בכיף, שמח לעזור, אשמח גם להעביר לך בווצאפ עוד מידע שאולי יעזור לך, ואפילו סתם לדבר ברגעי משבר.

אולי פיספסתי, איפה בוצע הטיפול? במוסך מורשה?

איזה שמן שמת? פחות משנה החברה, יותר הצמיגות ותקנים.

חבר שלי שטיפלתי לו באותו הרכב עשה טיפול במוסך הסמל, ולא בטוח איזה שמן שמו לו.

אז אשמח למידע הזה.

רוצה PDF על הרכב שלך עם כל הפרטים מאוטודטה?

 

 

מסכים עם חיים, נסעתי עליה, ואז היה לי קשה לשוב לשבת ולנסוע ברכב אחר.

רועי

פורסם

תתחדש

טפו טפו הרכב נראה מעולה.

 

לגבי טיפולים, שיפוצים ואמינות.

זה רכב שאתה מושקע בו 50 אלף שח.

נניח ותחזיק אותו 10 שנים וילכו לך על שיפוצים למיניהם (טורבו, מזרקים ואנערף) בהגזמה 50 אלף שח. (רק תיקונים, לא טיפולים תקופתיים)

ביחס לתמורה זה שולי ביותר.

 

אנשים קונים משפחטומתית חדשה מהחברה, שאחרי 3 שנים מפסידה 40 אלף על כלום.

ועוד לא הגעת איתה ל100 אלף, וסביר שעד ה200 יתקלקל משהו כמו מנוע או גיר.

 

במרצדס המכלולים האלה מגיעים למיליון (עם היכרות של בעלי מוניות כאלו גם כן 2 ליטר cdi).

 

ככה שבשורה התחתונה אתה נוסע כמו מלך ומשלם פחות ממשפחטומטית פשוטה.

פורסם
תתחדש ותהנה, אני חושב שתהנה מאוד מהרכב ולטווח הארוך תגלה כי ברמת מחיר כזו אין הרבה רכבים מהנים ואמינים כגון המרצדס שלך. הבעיה שלך תהיה (ואני אומר זאת מניסיון) שיהיה לך קשה לחזור למשפחטומטית ממוצעת אחרי הרכב הזה.

כמה זמן אתה מתעתד להחזיק את הרכב?

תודה רבה חיים!

קשה לומר כמה זמן אני מתכנן להחזיק אותה.. אם אמשיך להיות מרוצה כמו עכשיו, כנראה שלא אמכור.

 

ניר,

תודה אחי, כיף ומרגיע לקרוא מה שאתה כותב.

 

התגובות המפרגנות והסביבה התומכת היא הסיבה שכיף לפרסם פה.

תודה לכולם!

 Big Fan of Heavy Cars with High Torque

(My 1st Owned - Mercedes C200 2009 (CDI

 (My 2nd Owned - Suzuki Swift 2013 (Manual

(My 3rd Owned - Honda Accord 2003 (2.0L I-Vtec

פורסם

תתחדש, הרכב באמת נראה מצויין, שמרו עליו מאוד.

עדיין לא יצא לי להתקל באחת עם ריפודים שלמים אחרי ק"מ כזה.

 

מחזק את ההמלצה לבצע טיפול מונע ל EGR ולחיישן MAF. אני בספק אם אי פעם טיפלו בהם כראוי.

אם יש לך קצת חוש טכני לא צריכה להיות בעיה גדולה לבצע את שני הדברים.

אצלי בכל אופן ביצעתי את הטיפול ב 330K והיה הבדל מורגש.

ממליץ בנוסף על פילטר של K&N - רק במידה ואתה מבצע את הטיפול הנ"ל - תורם לתגובה ומשפר קצת סחיבה.

 

מעבר לכך, אם אתה מתכנן להחליף דברים לבד, או מחפש חלפים, אני יכול להמליץ על חנות בשם חמאפ, שנמצאת בחולון, חלק גדול מהמוסכים שמתעסקים עם מרצדס קונים מהם את החלפים,

עשיתי לא מעט סקרי שוק לגבי מחירים של חלפים, במספר מקרים המחירים שלהם גם היו זולים יותר ממה שניתן למצוא באיביי, וכאשר היה הפרש, זה לא היה שווה את ההמתנה למוצר.

פורסם
תתחדש

טפו טפו הרכב נראה מעולה.

 

לגבי טיפולים, שיפוצים ואמינות.

זה רכב שאתה מושקע בו 50 אלף שח.

נניח ותחזיק אותו 10 שנים וילכו לך על שיפוצים למיניהם (טורבו, מזרקים ואנערף) בהגזמה 50 אלף שח. (רק תיקונים, לא טיפולים תקופתיים)

ביחס לתמורה זה שולי ביותר.

 

אנשים קונים משפחטומתית חדשה מהחברה, שאחרי 3 שנים מפסידה 40 אלף על כלום.

ועוד לא הגעת איתה ל100 אלף, וסביר שעד ה200 יתקלקל משהו כמו מנוע או גיר.

 

במרצדס המכלולים האלה מגיעים למיליון (עם היכרות של בעלי מוניות כאלו גם כן 2 ליטר cdi).

 

ככה שבשורה התחתונה אתה נוסע כמו מלך ומשלם פחות ממשפחטומטית פשוטה.

 

סיכם את זה יפה.

תתחדש,נראית נהדר!

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

בנוגע לשסתום EGR המליץ לי המוסך שלי (פלאנט סטאר מוביל) לא לגעת, ולכן לא אגע עד שתידלק נורה או משהו.

 

המלצה נכונה מאוד ובמיוחד כאשר מדובר ברכב ממותג יוקרה שבו כל חיישן עולה המון כסף.

אל תתפתה לכל מיני המלצות להתחיל לפרק חלקים ולנקות עם ספרי קרבורטורים או אחר, ההמלצות האלה ניתנות לך בחינם ומכוונה טובה אבל כאשר יגרם נזק כתוצאה מאחת ההמלצות האלה- אתה זה שתשלם עליהן ובמזומן.

 

כמובן מבלי לפגוע בחבר כזה או אחר.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...