Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מונית מרצדס כרכב פרטי ראשון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3879 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאחד שמחזיק כזאת (לא דיזל) עשית בחירה מצוינת . תתחדש .

אם תרצה לאבזר אותה קצת תראה את השרשור הקוסמטי שהעלתי לפורום יש שם לא מעט דברים שהזמנתי מאיביי

C200k W204 & C180k W203 coupe

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

דניאל,

כמובן שראיתי את השרשור שלך, ומאוד התלהבתי.. עיצבת בטוב טעם.

האמת שחשבתי לעשות גבות לפנסים בצבע המרכב, אבל לא ראיתי כאלו בלבן באיביי.

 

מנשה,

אם הרכב מטופל כראוי , הגיר והמנוע יכולים להחזיק עוד הרבה קילומטרים.

עריכה אחרונה על ידי N_I_V

 Big Fan of Heavy Cars with High Torque

(My 1st Owned - Mercedes C200 2009 (CDI

 (My 2nd Owned - Suzuki Swift 2013 (Manual

(My 3rd Owned - Honda Accord 2003 (2.0L I-Vtec

פורסם
דניאל,

כמובן שראיתי את השרשור שלך, ומאוד התלהבתי.. עיצבת בטוב טעם.

האמת שחשבתי לעשות גבות לפנסים בצבע המרכב, אבל לא ראיתי כאלו בלבן באיביי.

 

מנשה,

אם הרכב מטופל כראוי , הגיר והמנוע יכולים להחזיק עוד הרבה קילומטרים.

 

הגבות מגיעות בצבע שחור , יש צורך בצביעה

C200k W204 & C180k W203 coupe

פורסם

זה מסביר את העניין.. אז צריך ללכת לפחח שיצבע.

 Big Fan of Heavy Cars with High Torque

(My 1st Owned - Mercedes C200 2009 (CDI

 (My 2nd Owned - Suzuki Swift 2013 (Manual

(My 3rd Owned - Honda Accord 2003 (2.0L I-Vtec

פורסם (נערך)

תודה, לא ידעתי את זה.. אחפש את המדבקה מחר.

 

עוד דבר, אני מתקשה למצוא מקום טוב לנייד (משתמש הרבה בוייז). רעיונות?

עריכה אחרונה על ידי N_I_V

 Big Fan of Heavy Cars with High Torque

(My 1st Owned - Mercedes C200 2009 (CDI

 (My 2nd Owned - Suzuki Swift 2013 (Manual

(My 3rd Owned - Honda Accord 2003 (2.0L I-Vtec

פורסם

כל הכבוד על התעוזה,

אני באופן אישי אשמח לשמוע מפעם לפעם על החיים עם מכונית שבעת ק"מ כזו.

תמשיך לעדכן

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם
מה ממוצע הנסועה של מונית לשנה?

כמה רכבי מרצדס מהסוג הזה נוסעים עד שביקת חיים?

 

חבר קנה לא מזמן גם מרצדס c200 מונית לשעבר אך שנת 2007 . הרכב עשה מעל 900 אלף ק״מ עם מנוע וגיר מקוריים

C200k W204 & C180k W203 coupe

פורסם
כל הכבוד על התעוזה,

אני באופן אישי אשמח לשמוע מפעם לפעם על החיים עם מכונית שבעת ק"מ כזו.

תמשיך לעדכן

 

בלב שלם אומר לך, שאם מספר הקילומטרים לא היה רשום במחשב הדרך, לעולם לא הייתי מנחש.

 Big Fan of Heavy Cars with High Torque

(My 1st Owned - Mercedes C200 2009 (CDI

 (My 2nd Owned - Suzuki Swift 2013 (Manual

(My 3rd Owned - Honda Accord 2003 (2.0L I-Vtec

פורסם

זה נראה לא פחות ממדהים לרכב מונית עם ק"מ כזה.

המושבים, עור, ידית הילוכים, כל הדשבורד... הכל נראה פשוט מושלם!

אתה חידשת\עשית משהו או שזה בא ככה?

V5

פורסם

נראית מעולה! עושה חשק.

 

אשמח לדעת מבחינת המחיר, ממה מורכבים ה48K, כמה זה המכס וכו'.

אם אפשר גם מה סדר גודל של ביטוח לרכב כזה. תודה!

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)


×
×
  • תוכן חדש...