Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמים מנהיגה ב-208 GTI באיטליה!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3900 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
רכב לא רע בכלל , הנדסת אנוש לקויה עם לוח שעונים שנראה חצוי בגלל שהוא ממוקם גבוה מידי. לא נסבל , במיוחד לא ברכב ספורט.

חבל.

 

מעניין, שלפני כמה שנים גם אני לא התחברתי ללוח השעונים הזה, כשהחל שיווק ה-208 החדשה. דווקא ב-GTI זה עובד טוב, והתרגלתי די מהר - או אולי הייתי מרוכז יותר בדרך המאתגרת?

עריכה אחרונה על ידי thebaron

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ההיגוי מצוין די מתקשר? לא מבין את ההיגיון במשפט הזה. ההיגיון מצוין רק אם מתקשר מצוין, אם הוא רק די מתקשר אז הוא לא מצוין.

 

בכל אופן, לא מתחבר לרכב הזה בכלל.

צודק, ניסוח לילי לוקה בחסר. I'll rephrase: בעצם, הניסוח הנכון והמלא הוא שההגה מתקשר ברמה טובה למדי. למרות שהוא חשמלי, ואינו מרגיש כמו הגה של מכונית ספורטיבית "של פעם", הוא עדיין מדויק למדי.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם
מעניין, שלפני כמה שנים גם אני לא התחברתי ללוח השעונים הזה, כשהחל שיווק ה-208 החדשה. דווקא ב-GTI זה עובד טוב, והתרגלתי די מהר - או אולי הייתי מרוכז יותר בדרך המאתגרת?

מכיר לא רע את הסידור החדשני הזה של לוח השעונים ב 208 ( לא GTI אמנם, לא חושב שיש הבדל ) לא מבין את הטענות כלפיו, גם לא לגבי הניראות של השעונים. עדיף על הסידור השגור שבו השעונים מוסתרים לא פעם על ידי זרועות ההגה. ב 208 השעונים גלויים כל הזמן וגם חלקו העליון של ההגה לא מסתיר אותם, בניגוד לנטען כאן תדירות.

פורסם
.... למרות שהוא חשמלי, ואינו מרגיש כמו הגה של מכונית ספורטיבית "של פעם", הוא עדיין מדויק למדי.

 

קטונתי מלהיות בוחן רכב אבל התלונה העיקרית כנגד הגה חשמלי היא לא העדר דיוק אלא העדר היזון חוזר.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם
וואו איזה צבע מטמטם!!!

למה אין כאלו בארץ(?!)

 

קיימים שני צבעי מט - אפור וחום ,

 

שניהם ייפתחו למכירה במהלך השבועיים הקרובים .

פורסם
קטונתי מלהיות בוחן רכב אבל התלונה העיקרית כנגד הגה חשמלי היא לא העדר דיוק אלא העדר היזון חוזר.

כן, נכון. באופן כללי, הגאים חשמליים לא "משקפים" כמו שצריך את הכביש.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

יצא לי לנהוג על ה-208 GTI עם 208 כ"ס (הגרסה האחרונה).

ציפיתי להרבה פחות, האוטו הפתיע אותי לטובה ובגדול!

כייפי לנהיגה, נראה טוב והידית הילוכים עשויה מחומר שגרם לי ללטף אותה

גם כשלא היה צריך להעביר הילוכים, הרגשתי מלוכלך... :sissies:

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
מכיר לא רע את הסידור החדשני הזה של לוח השעונים ב 208 ( לא GTI אמנם, לא חושב שיש הבדל ) לא מבין את הטענות כלפיו, גם לא לגבי הניראות של השעונים. עדיף על הסידור השגור שבו השעונים מוסתרים לא פעם על ידי זרועות ההגה. ב 208 השעונים גלויים כל הזמן וגם חלקו העליון של ההגה לא מסתיר אותם, בניגוד לנטען כאן תדירות.

 

גם אני לא ראיתי בעיה. אהבתי את ההגה הקטן.

 

קיימים שני צבעי מט - אפור וחום ,

 

שניהם ייפתחו למכירה במהלך השבועיים הקרובים .

 

סאן רוף?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

פות"ש תודה רבה על השיתוף. הרכב נראה מעולה בצבע הזה.

הרכב ידני או אוטומטי?

 

 

כמו "?!", אבל ביותר חלש ופחות עצבני :)

(ניסיתי לכתוב הסבר טוב יותר, אבל גיליתי שלהסביר איך פלוני קורא פיסוק "לא סטנדרטי" זה קשה מכפי שחשבתי)

 

משהו כזה?

30589020.jpg

או יותר זה?

kofi.JPG

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

ברגע שמבינים שבליין החדש של פיג'ו אתה אמור לראות את לוח השעונים מעל ההגה (הקטנטן) ולא דרך ההגה, הבעיה נפתרת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לדגם הנבחן יש נעילת דפרינציאל?או שזו ה GTI הרגילה?

 

זו הרגילה, עם גלגלי "17.

 

בדגם "של פיז'ו ספורט" עם הדיפ' ושאר הממתקים, יש גלגלי "18.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

ידוע האם יש / עתידה להיות כזו בארץ?

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200


×
×
  • תוכן חדש...