Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

 

נתחיל בכך שלפני כיומיים פירקתי את הזוג דלתות שלי וגיליתי מצב מזעזע (!)

הרמקולים בדלתות קרועים ונראה כאילו הם מעלים עוד כמה ימים ריקבון כבר..

 

אחרי בירור קצר , מתברר שהרמקולים בחיים לא הוחלפו , זאת אומרת שהרמקולים נמצאים ברכב כבר 13 שנים !

לאחר מכן בדקתי האם במגש יש רמקולים , מתברר שהסירו אותם משם.. מאמין שהבינו שהרמקולים במצב ממש גרוע והחליטו להעיף אותם משם , או שקרה משהו באמת גרוע שם..

מה שכן, יש שם עדיין סימנים של חוטי חיבור מפורקים.

 

לא פלא ששומעים ממש ממש גרוע בהם..

 

מגיע למצב שאם אני מגביר מעל ווליום מסויים , כבר לא שומעים את המוזיקה ושומעים רק רעש.

או לדוגמא שאם אני מגביר יותר מידי בלי מוזיקה מופעלת אני שומע מין "וששששש" מהרמקולים עצמם.

 

החלפתי רדיו דיסק שיהיה עם חיבור אוקס (לא קשור ככ לנושא) ועכשיו אני רוצה להחליף את הרמקולים , אם כבר משקיעים אז עד הסוף..

 

קיבלתי הצעה מחנות להחליף את הרמקולים בשני הדלתות ב300 שקל (רמקולים של JBL , לא זוכר דגם מדויק)

ואם ארצה גם רמקולים במגש, זה יהיה גם חברת JBL עם סכום של 300 שקלים.

 

לאחר ששאלתי את הבחור כ-5 פעמים אם אני אחליף את הרמקולים אז לא יישמעו את הרעש המוזר והמחריד שיש.

הוא עמד על שלו ואמר לי שאני יכול להגביר אפילו פי 50 מהמערכת ולא ייקרה להם כלום , הרמקולים יחזיקו מעמד וישמיעו את המוזיקה באיכות !

 

לפי דעתי המחיר יקר מידי + לא דובר אמת הבחור.. אם הוא דובר אמת אז למה יש מגבר וסאב והכל מסביב?

 

יש לציין שאני לא רוצה מגבר,סאב וטוויטרים, אבל שיישמעו טוב.

 

מעדיף גם שלא להרכיב בעצמי כי אני מפחד להרוס שם דברים ומעדיף שירכיבו לי.. אלא אם כן יסבירו לי שלב אחרי שלב איך להרכיב..

 

 

עצתכם ? עזרתכם? תתקבל בהרבה שמחה ובהרבה תודה !!

 

תודה ענקית !

מצטער על כל הסיפור , תקציר וכו'.

תת היגוי - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב.
היגוי יתר - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב.
כוחות סוס - באיזו מהירות פגעת בקיר.
מומנט - לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

אם אתה רוצה, יש לי למכירה קומפוננט 5.25 בסיסי של JBL + סט 6/9 של פיונייר, שני הסטים האלה היו בשימוש כמה חודשים ופורקו עקב החלפת רכב.

לא יודע אם המידות מתאימות אצלך.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
בבלנו נכנסים רמקולים "6.5.

ומאחורה מדובר במגש מתכת, אז זה מצריך חיתוך אלים אם רוצים להכניס שם 6X9.

לגבי המגש בדקתי את זה, לא צריך חיתוך כי כבר יש את החיתוכים עצמם..

ראיתי באוטו דיפו רמקולים ב100 שקל , הספק וואט של 300W , יספיק? יהיה טוב?

לגבי הבחור עם הבלנו הוא שלח משהו עם קורות ומיד וופר, מה זה?

תת היגוי - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב.
היגוי יתר - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב.
כוחות סוס - באיזו מהירות פגעת בקיר.
מומנט - לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

הבעלים הקודמים של הרכב חתך פתחים בגודל 6X9 מאחור?

במקור יש שם פתחים בגודל 6.5.

 

אם להסיק מהתמונה והנתון (של וואט מקסימלי, שאינו חשוב בכלל) מדובר כנראה ברמקולים רגילים מדגם KFC-C1655S (בעלי הספק RMS/נומינלי של 30W).

לא מכיר אותם, אבל בהשוואה למצב עכשיו כמעט ללא ספק יהיה שיפור.

 

את הלינק לבחור שמוכר קורות ופודים נתתי רק כי מדובר בבלנו. אז זה קרץ לי.

הקורות משמשות להתקנה אסטטית יותר של טוויטר כחלק מסט קומפוננט.

הפודים למידים, כנ"ל פלוס האפשרות להרים חלק מהבמה לגובה האוזניים, רק לאלמנטים התואמים בגודל.

ובאופן כללי, מדובר על שימוש בסט קומפוננט (אלמנטים נפרדים, לעומת הקנווד הנ"ל למשל).

 

הקומפוננט שהוא מוכר הוא בעל התנגדות של 2 אוהם. דבר שאינו מומלץ לשימוש ישירות על מערכת ללא הגברה.

יחד עם זאת, איני יודע בדיוק איך הוא חיבר את כלל הרמקולים ויתכן והוא השיג התנגדות גבוהה יותר ובטוחה, או שהוא השתמש במגבר. אפשר לבדוק מולו.

פורסם

לרכב הזה חובה אטימה כלשהי בדלתות עקב הפח הדק,זה לבד כבר ישדרג כל רמקול שתשים,כנ"ל מגש המתכת האחורי שעדיף לעשות מעץ mdf

פורסם
הבעלים הקודמים של הרכב חתך פתחים בגודל 6X9 מאחור?

במקור יש שם פתחים בגודל 6.5.

 

אם להסיק מהתמונה והנתון (של וואט מקסימלי, שאינו חשוב בכלל) מדובר כנראה ברמקולים רגילים מדגם KFC-C1655S (בעלי הספק RMS/נומינלי של 30W).

לא מכיר אותם, אבל בהשוואה למצב עכשיו כמעט ללא ספק יהיה שיפור.

 

את הלינק לבחור שמוכר קורות ופודים נתתי רק כי מדובר בבלנו. אז זה קרץ לי.

הקורות משמשות להתקנה אסטטית יותר של טוויטר כחלק מסט קומפוננט.

הפודים למידים, כנ"ל פלוס האפשרות להרים חלק מהבמה לגובה האוזניים, רק לאלמנטים התואמים בגודל.

ובאופן כללי, מדובר על שימוש בסט קומפוננט (אלמנטים נפרדים, לעומת הקנווד הנ"ל למשל).

 

הקומפוננט שהוא מוכר הוא בעל התנגדות של 2 אוהם. דבר שאינו מומלץ לשימוש ישירות על מערכת ללא הגברה.

יחד עם זאת, איני יודע בדיוק איך הוא חיבר את כלל הרמקולים ויתכן והוא השיג התנגדות גבוהה יותר ובטוחה, או שהוא השתמש במגבר. אפשר לבדוק מולו.

 

לרכב הזה חובה אטימה כלשהי בדלתות עקב הפח הדק,זה לבד כבר ישדרג כל רמקול שתשים,כנ"ל מגש המתכת האחורי שעדיף לעשות מעץ mdf

 

הזמנתי הרגע את הרמקולים האלו ,

http://www.bombuy.co.il/%D7%A8%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91/%D7%96%D7%95%D7%92-%D7%A8%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D/%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8-%D7%9E%D7%A1%D7%A4%D7%A8-337

 

אחרי הרבה התייעצויות והתלבטויות.. אפשר לומר שסופסוף אני שלם עם ההחלטה הזו..

 

דעתכם? יהיה איזשהו גבול שאצטרך "לא לעבור" כדי שלא ייקרה משהו?

הרמקולים האלו יספיקו למגבר + סאב עתידי שאביא ?

 

וטום , אין לי מושג איך לאטום ואיך להתעסק עם זה..

אבל מה שכן, שמגבירים יותר מידי כרגע עם הרמקולים שיש עכשיו שומעים את זה בחוץ גם כשהרכב סגור..

אפשר לומר ש"מרגישים" את המוזיקה דרך הפח עצמו

 

מצ"ב תמונה של הדלת ושל הרמקולים שנמצאים בה כבר 13 שנים אחרי פירוק הפלסטיק

 

tkkwgvznowo4.jpg

תת היגוי - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב.
היגוי יתר - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב.
כוחות סוס - באיזו מהירות פגעת בקיר.
מומנט - לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

הרמקול שהזמנת אינו מיועד לעבודה עם מגבר. הוא בנוי לעבודה מול המערכת בלבד (שים לב להספק אפקטיבי של 25W RMS).

 

לגבי איטום, תריץ חיפוש בפורום. יש מספיק מידע.

אחד השרשורים הגדולים בנושא הוא עם המילה STP בכותרת והוא נפתח ע"י lanosforce.

פורסם
הרמקול שהזמנת אינו מיועד לעבודה עם מגבר. הוא בנוי לעבודה מול המערכת בלבד (שים לב להספק אפקטיבי של 25W RMS).

 

לגבי איטום, תריץ חיפוש בפורום. יש מספיק מידע.

אחד השרשורים הגדולים בנושא הוא עם המילה STP בכותרת והוא נפתח ע"י lanosforce.

 

כמה RMS אצטרך בשביל לעבוד עם מגבר + סאב?

 

והרמקולים שהזמנתי יצליחו "לעמוד במעמד" ולא ייקרעו לי באמצע שאגביר?

 

תודה !! :)

תת היגוי - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב.
היגוי יתר - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב.
כוחות סוס - באיזו מהירות פגעת בקיר.
מומנט - לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

אין כלל ברזל של ממש בענין זה.

אפשר לומר אבל, שבדר"כ סדרות נמוכות של יצרנים נועדו לעבוד כתחליף לרמקולים המקוריים, ללא תוספת מגבר.

 

מאחר וכבר ביצעת הזמנה (אחרי שטענת שהתייעצת, מה שלא ניכר בשרשור הזה), אתה יכול להתקין ולהנות ממה שיש.

הרמקולים לא יקרעו. הם יכולים להישמע לא טוב בווליום גבוה משום שיחידת ההגברה בתוך הר"ד מוגבלת ביכולתה ולכן מתחילה לעוות את האות מוקדם יחסית.

פורסם

תום, הוא יכול לנסות לדבר עם החנות ולשאול אם המוצר נשלח אליו. אם לא - אז הוא יוכל להחליף דגם.

במקרה הכי גרוע אם הוא יחליט לשים מגבר או משהו בסגנון הזה, הוא יוכל להעביר את הרמקולים האלה לאחור (בלי הגברה) או לתת אותם למי שירכוש את הרכב כשהוא יחליט למכור.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אין כלל ברזל של ממש בענין זה.

אפשר לומר אבל, שבדר"כ סדרות נמוכות של יצרנים נועדו לעבוד כתחליף לרמקולים המקוריים, ללא תוספת מגבר.

 

מאחר וכבר ביצעת הזמנה (אחרי שטענת שהתייעצת, מה שלא ניכר בשרשור הזה), אתה יכול להתקין ולהנות ממה שיש.

הרמקולים לא יקרעו. הם יכולים להישמע לא טוב בווליום גבוה משום שיחידת ההגברה בתוך הר"ד מוגבלת ביכולתה ולכן מתחילה לעוות את האות מוקדם יחסית.

הבנתי, תודה תום !

שני חברים אמרו לי פשוט לרכוש אותם כי הם מספיק טובים ואני לא צריך לשבור את הראש יותר מידי..

 

בעתיד אקנה כבר קומפוננט ומשהו הרבה יותר איכותי..

תום, הוא יכול לנסות לדבר עם החנות ולשאול אם המוצר נשלח אליו. אם לא - אז הוא יוכל להחליף דגם.

במקרה הכי גרוע אם הוא יחליט לשים מגבר או משהו בסגנון הזה, הוא יוכל להעביר את הרמקולים האלה לאחור (בלי הגברה) או לתת אותם למי שירכוש את הרכב כשהוא יחליט למכור.

לא חושב שאפשרי להעביר אותם לאחור.. הם 6 וחצי ונראה לי שלמאחורה אני צריך 6X9..

אוחלה רעיון לתת אותם למי שירכוש את הרכב

תת היגוי - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב.
היגוי יתר - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב.
כוחות סוס - באיזו מהירות פגעת בקיר.
מומנט - לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

תראה - במקרה הכי גרוע הפסדת קצת יותר מ100₪. אם זה יספק אותך - חסכת כסף.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
תראה - במקרה הכי גרוע הפסדת קצת יותר מ100₪. אם זה יספק אותך - חסכת כסף.

 

אין כלל ברזל של ממש בענין זה.

אפשר לומר אבל, שבדר"כ סדרות נמוכות של יצרנים נועדו לעבוד כתחליף לרמקולים המקוריים, ללא תוספת מגבר.

 

מאחר וכבר ביצעת הזמנה (אחרי שטענת שהתייעצת, מה שלא ניכר בשרשור הזה), אתה יכול להתקין ולהנות ממה שיש.

הרמקולים לא יקרעו. הם יכולים להישמע לא טוב בווליום גבוה משום שיחידת ההגברה בתוך הר"ד מוגבלת ביכולתה ולכן מתחילה לעוות את האות מוקדם יחסית.

 

מצטער שאני מצטט בלי שום קשר, אבל אחרי שהחלפתי את הרדיו דיסק עצמו.. יש לי מין עיוות כזה כל פעם שאני לוחץ על הגז..

אני שומע מין "זזזזזזזזזזזזזזז" כזה שעולה ומתגבר ככל שאני "מדביק" את הדוושה לריצפה.. ואני מתחיל להתחרפן מהרעש הזה..

מה עושים בנוגע לסיפור הזה?

זה הרדיו? ממה זה?

תת היגוי - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב.
היגוי יתר - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב.
כוחות סוס - באיזו מהירות פגעת בקיר.
מומנט - לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

×
×
  • תוכן חדש...