Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה רמת צמיגי Hankook Kinergy Eco? [כותרת נערכה]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

או במילים אחרות, מה רמת האיכות של צמיג Hankook Kinergy Eco, מעבר לזה שהוא מוגדר "ירוק" וידידותי לסביבה?

 

בשבוע שעבר קיבלתי את הגולף 1.4 בגימור טרנדליין. גימור זה כולל חישוקי מגנזיום בהתקנה מקומית בקוטר "15.

כשאומרים חישוקים בהתקנה מקומית, אני מניח שבבונדר מפרקים את הגלגלים, מורידים מהם את הצמיגים שאיתם הגיע הרכב, ומרכיבים אותם (את הצמיגים) על החישוקים.

קיבלתי את הרכב עם צמיגי Hankook Kinergy Eco במידה 195/65. עד אז חשבתי שצמיגי הנקוק מיוצרים בקוריאה, אך על הצמיגים כתוב שהם מיוצרים בהונגריה.

שאלתי את הבחור שמסר לי את הרכב, "האם אלו הצמיגים שהגיעו עם הרכב ורק הורכבו על החישוקים"? לא היה לו ספק בכך. למה אני בספק אם זה נכון? האם הצמיגים האלה נחשבים לטובים מספיק, כד'י שפולקסווגן תוציא את הגולף מהמפעל עם צמיגים כאלה?

בנוסף, איך יתכן ששלושה מהצמיגים הם עם תאריך יצור 2115, והצמיג הרביעי הוא עם תאריך ייצור 2015?

 

אגב, עד היום הייתי בעלים של 3 גולפים חדשים, שהגיעו עם דנלופ ו/או קונטיננטל.

 

מה דעתכם על הצמיגים, וגם על האפשרות שעושים כאן קומבינה על הרוכשים?

עריכה אחרונה על ידי pasat04

פורסם

רכשתי פאביה וייטי מצ'מפיון, שניהם הגיעו עם ContiPremiumContact.

 

אין לי מה להוסיף מעבר לזה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אתה יכול להרגע גם פאסאט מגיעה עם הנקוק אקו. והיא מגיעה עם גאנטים מהמפעל.

ולא , לא מחליפים לך את הצמיגים בארץ. רק את הגאנטים.

 

אגב פולו גם מגיעה עם הנקוק וגם עם nexen.

 
 

 

 
 
פורסם
מה פשר הכותרת הזאת? אפשר לחשוב... מה כבר קרה?

איזה צמיגים הגיעו עם הרכב שלך? אם היה מגיע עם הנקוק היית רגוע?

יש דברים יותר חשובים שאני הייתי מוטרד מהם במקומך

כל אחד ומה שמטריד אותו.

 

ותכל'ס, מה יש לכם להגיד על הצמיגים האלה?

פורסם

אני רכשתי רבעיית הנקוק ללאון שלי ואני מרוצה בהחלט מהבחירה!

צמיגי הנקוק הם ברמה גבוהה מאוד אך לא יקרים מה שגם נותן יתרון באחזקת הרכב במקרה של החלפת צמיג.

תשאל כל בעל סובארו שהלך לו צמיג בריגסטון

 
 

 

 
 
פורסם

כשקיבלתי את ה-Audi שלי לפני מספר שנים הופתעתי לגלות צמיגי הנקוק עליה.

בדיקה שערכתי בתוכנת ETKA הראתה לי שהצמיגים האלה מוגדרים כתקניים על ידי היצרן ומגיעים על הרכב היישר מהמפעל.

נסיעה על הצמיגים האלה למשך מספר שנים הראתה לי שהם לא נופלים מיצרנים אחרים שעל הצמיגים שלהם נסעתי.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
או במילים אחרות, מה רמת האיכות של צמיג Hankook Kinergy Eco, מעבר לזה שהוא מוגדר "ירוק" וידידותי לסביבה?

 

בשבוע שעבר קיבלתי את הגולף 1.4 בגימור טרנדליין. גימור זה כולל חישוקי מגנזיום בהתקנה מקומית בקוטר "15.

כשאומרים חישוקים בהתקנה מקומית, אני מניח שבבונדר מפרקים את הגלגלים, מורידים מהם את הצמיגים שאיתם הגיע הרכב, ומרכיבים אותם (את הצמיגים) על החישוקים.

קיבלתי את הרכב עם צמיגי Hankook Kinergy Eco במידה 195/65. עד אז חשבתי שצמיגי הנקוק מיוצרים בקוריאה, אך על הצמיגים כתוב שהם מיוצרים בהונגריה.

שאלתי את הבחור שמסר לי את הרכב, "האם אלו הצמיגים שהגיעו עם הרכב ורק הורכבו על החישוקים"? לא היה לו ספק בכך. למה אני בספק אם זה נכון? האם הצמיגים האלה נחשבים לטובים מספיק, כד'י שפולקסווגן תוציא את הגולף מהמפעל עם צמיגים כאלה?

בנוסף, איך יתכן ששלושה מהצמיגים הם עם תאריך יצור 2115, והצמיג הרביעי הוא עם תאריך ייצור 2015?

 

 

מה דעתכם על הצמיגים, וגם על האפשרות שעושים כאן קומבינה על הרוכשים?

 

התאריך על הצמיגים מציין את השבוע והשנה שיוצרו. שלשוה צמיגים יוצרו בשבוע ה-20 השנה ועוד צמיג אחד שיוצר בשבוע ה-21. סביר לחלוטין.

פורסם

יש לי בריו צמיגים כאלה מהמפעל,

אחרי 25 אלף קילומטר ושנה וחצי על הכביש המצב שלהם על הפנים(מתחילים קרעים עליהם) ובקרוב צריכים להחליף,

לא אקנה כאלה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם (נערך)

הרווח להנקוק: מותג אמצע (mid-range) אסייתי שהצליח להדחף לשוק של מותגים אירופאים מבוססים ומוכרים יותר, זאת על ידי התקנתו כ-OE במכונית "הלחם והחמאה" של VAG - הגולף, ולקבל אישור כשרות.

 

הרווח ל-VAG: מחיר. מחיר. מחיר. VAG הגדירה פרמטרים (הן של הצמיג והן של שרשרת האספקה) והנקוק ענו על הפרמטרים האלו במחיר הכי נמוך.

 

ואתה?: לא במשוואה הזו בכלל.

 

זה נכון לכל יצרן, ולכל דגם רכב.

 

אגב, יכול להיות (סתם השערה) שלשוק הגרמני VAG לא תעז להרכיב צמיג כזה. גם אם כן, אין בכך כדי להעיד על הצמיג כמו על הטעמים של שוק מסויים.

עריכה אחרונה על ידי sagim5
פורסם
יש לי בריו צמיגים כאלה מהמפעל,

אחרי 25 אלף קילומטר ושנה וחצי על הכביש המצב שלהם על הפנים(מתחילים קרעים עליהם) ובקרוב צריכים להחליף,

לא אקנה כאלה.

 

מצבך טוב. עם צמיג פירלי לא הצלחתי לעבור יותר מ15 אלף קמ לפני שהם התייבשו למוות. רק חבל שכל יחידה עלתה 1000 שקל.

עברתי בזמנו ליוקהמה אסדרייב שהיו זולים יותר.

 
 

 

 
 
פורסם

ההורים שלי קיבלו את הגולף לפני חודשיים עם צמיגי מישלין.

 

לגבי ההנקוק, זה אמור להיות תקין, הקינרג'י מגיע כצמיג מקורי על קיה ריו, יונדאי i30 (מידה זהה לגולף), יונדאי i35 ואפילו על סקודה סיטיגו וסיאט מיי.

בעבר גם פולו, איביזה, פאביה וגולף הגיעו עם הנקוק אופטימו והג'טה מגיעה היום עם הנקוק ונטוס פריים.

 

פרט להנקוק, גם נקסן היא חברה קוריאנית שמגיעה על דגמי VAG (פולו, איביזה, ראפיד ואוקטביה) גם שם מדובר בצמיג מדגם "ירוק".

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

צמיגי הנקוק נחשבים לצמיגים בסך הכל טובים. חברים שקנו בעבר יטי קבלו גם עם הנקוק ולא היתה שום בעיה משמעותית. הבדל של שבוע אחד בתאריך הייצור בהחלט יכול להתקבל על הדעת כחלק משרשרת אספקה במפעל יצרני. אני את שלי קבלתי עם ארבעה צמיגים מתאריך ייצור זהה (קונטיננטל).

פורסם (נערך)

הנחרצות פה מיותרת ולא נכונה.

פות"ש, קרא היטב:

לכל חברה יש עשרות [אם לא מאות] של דגמים שונים. בכל חברה יש דגמים מוצלחים יותר ומוצלחים פחות.

אני סתם אקח דוגמה כללית לרוח התגובות פה. למשל, להגיד "צמיגי X הם טובים וצמיגי Y לא", או לומר "דאנלופ לא החזיקו לי 10K והיום יש לי הנקוק 25" - זה בעצם לא להגיד כלום. איזה דאנלופ? איזה הנקוק? יש בערך 50 דגמים שונים במידות שונות. חלקם צמיגים פנטסטיים וחלקם גרועים. כנ"ל לגבי הנקוק, קונטי, פירלי וכל השאר. רוצים לשמוע עוד משהו? יש גם צמיגים סיניים טובים. כן כן.

 

בגלל זה, כשרוצים לברר מידע על צמיג הדרך הטובה ביותר היא ביקורות של אנשים על הדגם הספציפי בו אתם מעוניינים. התגובה היחידה שהייתי לוקח מהשרשור הזה היא של noknok אשר ציין ניסיון אישי שלו עם הצמיגים המדוברים. ועדיין, זה בסה"כ אדם אחד, אז אין צורך להיכנס לפאניקה.

מה עושים? מחפשים ביקורות ברשת. אתר מומלץ ומוכר הוא

http://www.tyrereviews.co.uk/

 

גם באתר זה יש לקחת דברים בערבון מוגבל. לעתים יש מעט ביקורות ואז צמיג עלום שם מקבל 100%. איך? כי יש לו 2 מדרגים שלא מבינים מהחיים. לחלופין, צמיגים טובים מקבלים רייטינג יחסית נמוך מכיוון שאנשים מדרגים אותם באותם הפרמטרים כפי שדירגו צמיגי ספורט קודמים שהיו להם, כשברור שמדובר בהשוואה לא הוגנת. מומלץ לקרוא את ההשוואות של האנשים למטה ולא להסתכל רק על אחוזים.

 

הנה הצמיג הספציפי שלך, במידה שלך:

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Hankook/K425-Kinergy-Eco.htm

 

והנה כל הרשימה של צמיגים במידה:

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre-Size/15-Inch-Tyres/195-65-15-Tyres.htm

 

ליד כל צמיג מופיע מספר קטן בסוגריים, זה מספר המדרגים. לחיצה על צמיג תביא אותך לדף הביקורות ולדירוגים במבחני רכב שונים.

 

אם תבצע חיפוש [ctrl+F] ותקיש kinergy תמצא את מיקום הצמיג שלך בהשוואה. הוא די נמוך, אבל יש שם המון צמיגי חורף והמון צמיגים עם מספר חד ספרתי של מדרגים מה שמוריד מהאמינות.

 

חג שמח,

ניקו.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אכן מדובר בצמיג המקורי. אגב בגולף קומפורטליין. המידה היא 16 ומגיעים צמיגי קונטי קונטקט פרימיום. וצמיגים של מישלן. אם היית קונה ג'אנט 16 ( יש אופציה) היית מקבל צמיגי מישלין. מה גם שהגאנט 15 מכוער מאוד. בכל מקרה המחיר עבור הזבל הסיני יקר ממה שאפשר להשיג בחוץ.

×
×
  • תוכן חדש...