Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3934 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה כן דור המשך, למייטב זכרוני הייתה רק שנה אחת (2006 או 2007) של חפיפה, לאחר מכן רק ה 1.5 נשאר.

 

אמור להיות מעט יותר חסכוני וחזק מה 1.6.

 

 

פורסם

ה1600 אוטו חלש, לא סוחב בעליות אבל אמין 0 תקלות. בכביש ישר אחרי שמגיעים ל100-120 קמ"ש בשיוט, רק אז אני נהנה מהנסיעה...

אני לא בטוח שה2000 יותר חסכוני מה1600 כי הוא 4X4 קבוע ויש לו יותר משקל

לפי אוטודטה לשניהם בערך אותה צריכת דלק אז עדיף באמת הדגם של ה4X4...

 

http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=16079

[TABLE=class: carData rightT, width: 1]

[TR=class: b0]

[TD]Fuel consumption (economy) - combined[/TD]

[TD]9(8.7) l/100 km.[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=16076

[TABLE=class: carData rightT, width: 1]

[TR=class: b0]

[TD]Fuel consumption (economy) - urban[/TD]

[TD=width: 60%]10.9 l/100 km.spacer.gif[/TD]

[/TR]

[TR=class: b1]

[TD]Fuel consumption (economy) - extra urban[/TD]

[TD]6.8 l/100 km.[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

 

לינק לכל הדגמים

http://www.auto-data.net/en/?f=showSubModel&modeli_id=1834

×
×
  • תוכן חדש...