Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רועי קנה סורנטו [התרשמות: סקודה אוקטביה RS וקיה סורנטו וסובארו אאוטבק וגם מאזדה 6]


roee
שימו לב! השרשור הזה בן 2167 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

Cars used in Autocross in the US tend to run a very understeer bias

 

הוא צודק בקביעה הזו רק במקרה של רכבי הנעה אחורית.

FWD שבנוי לאוטוקרוס (וגם למסלול) יהיו מאוד (מאוד (מאוד!)) oversteer biased.

 

מה שמתאים לפניות מאד קצרות וחדות בהילוך ראשון, גג שני

אתה כמובן צודק, אבל בכל זאת רק הערה - US Autocross זה לא ג'ימקאנה במשמר דוד. כמעט תמיד, הילוך ראשון הוא רק בפתיחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 284
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

טוב בחייאת, שרשור על אוקטביה RS...

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מזכיר לי את אותם מהנדסים שמנסים להסביר איך בכדורגל כדור עונשין קשתי ומסובסב נכנס לרשת.

 

מסי, לא מבין מה הם אומרים אבל מבצע זאת מושלם ( יש עוד אחרים כמותו ).

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מת על היתממויות כאלה. כי מכונית היא משאב במחסור בארה"ק כמו קרקע? כי קצב גידול האוכלוסיה פה הוא כמו בגרמניה? [לפני הפליטים ;-)]

בדקתי הפרשים באחוזים בין רמות המנועים/אבזור השונות בחו"ל לעומת ישראל, אך ורק באוקטביה. לפי זה, ה- VRS צריכה לעלות 180. C'est tout. מאז, כאמור, צלל שער היורו בכ- 10%. תעשה לבד את החשבון. עדיין, משום שעם ישראל קונה, יש מי שמוכר. בהיעדר רגולציה - היהודים תמיד ידפקו יהודים אחרים בשביל עוד קצת רווח.

 

האבזור ההתחלתי של הגולף gti בישראל הוא כנראה אפילו נמוך יותר ממה שנקבלים באירופה, התוספת של הפס האדום והג'אנט 18 מוסיפים לרכב עוד 18,000 שקלים למחירון.

חוץ מזה שנמכרות יותר גולף gti מאזשר אוקטביה rs (בייחוד הסטיישן שפה זה כבר הזמנה מיוחדת, אז קל להבין על איזה רכב הייבואן מקבל בתנאים טובים יותר.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה 16.5 אלף שקל ואלו לא רק ג'נטים 18 ופס אדום אלא בי קסנון עוקב פניה, אבל לגבי היתר אתה צודק.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה VRS מספקת חבילה מעולה לעומת הגולף ואם באמת תגיע עכשיו בגירסת ה VRS230 עם דיפרנציאל מכאי אז בכלל. חשוב לציין כי ה VRS מגיע (גם ללא חבילת ה VRS230) עם ברקסים גדולים יותר מאלו שנמצאים בגולף (312mm בגולף לעומת 340mm בסקודה). מבחינת אבזור, ב VRS יש לך חיישנים מקוריים, חלונות כהים, Smartlink במסך מולטימדיה (אפשרות לשקף את הפלאפון למסך + Apple carplay) ועוד הרבה.

 

הגולף לעומת זאת מגיעה ללא אבזור כלל, לא באמת ניתן להעלות לכביש (לדעתי) GTI עם ג׳אנט 17 וללא קסנון, זה נראה פשוט מגוחך. תוספת קסנון מקורי + ג׳אנט 18 זה 16,500 ש״ח, חיישני חנייה מקוריים זה עוד 4,500 ש״ח, צבע שלא לבן זה עוד 1,500 ש״ח, חלונות כהים זה עוד 2,600, מערכת משודרגת בגולף זה 5,900 ש״ח (לעומת 3,500 ש״ח ב VRS עבור מערכת ה canton).

אם אתה משווה GTI Spec for spec, היא יוצאת יקרה משמעותית ועל זה תוסיף את העובדה כי ב GTI אין אפשרות להזמין את ה Perfromace pack כך שאתה עדיין עם ברקסים קטנים יותר וללא דפרנציאל מכאי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש Performance Pack לגולף. הגיעה אחת, לבנה, ג'נט 17. הם רצו 233K על הכביש עבורה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היא כבר נמכרה?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם לא יודעים להגיד אם הדיפרנציאל מגיע או לא. אין כרגע 230 בארץ. אם אני מזמין, אני לוקח מהם התחייבות כתובה + מוקלטת שאני מקבל את ה230 כפי שאמר נציג המכירות. הם לא באמת יודעים מה הם מוכרים ואין להם מושג מה מגיע (אבל זה נכון לרוב אנשי המכירות) - לא בעיה שלי.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוזר מאוד שהם לא יודעים (אך לא מפתיע). אם אתה לוקח רכב מהמלאי בארץ כמובן שלא יהיה.

במידה ואתה קונה VRS, שים לב שהמלאי שנמצא בארץ אינו בעל פונקציית ה Smart link שמשאפשר לך לחבר את המכשיר פלאפון למסך ולשקף למשל את ה Waze ואפליקציות אחרות. רק בשביל זה שווה לעשות הזמנה מיוחדת (שאורכת עד שלושה חודשים) ועל הדרך לשדרג את המערכת ל Canton והכי חשוב מכל, לקבל את הדפרנציאל המגיע בחבילת ה VRS230.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

230 מגיע אך ורק עם הדיפ'.

 

הביקורות בגרמניה טוענות שאומנם ה-10 סוסים אקסטרה לא מהותיים, אך השיפור בהתנהגות מוחשי מאוד וגם צליל המנוע שופר באופן ניכר (לא בטוח אם זה בעזרת מערכת השמע או לא).

 

היה לי יום בחברת ה-GTI עם חבילת הקסנונים, חישוקי 18' ושות'. הריפוד לטעמי מזעזע וכבר מיצה את הפואנטה שלו - והפך ממגניב למאוס. מעבר לכך, אין הרבה תלונות כלפיה - היא אולראונדרית נהדרת ותו לא. לא יוצאת דופן דינמית, גם לא מלהיבה במיוחד, אבל בהחלט די מהנה. המנוע משובח וה-DSG6 ממשיכה וממצה את הפוטנציאל שלו עד תום. הבלמים טובים, גם תחת עומס. ההיגוי VAGי למהדרין, משמע לא מספק יותר מידי בצד התחושתי, אך מדוייק בהחלט, אך לא חד וטוב כמו זה המצוי בפוקוס או במגאן.

היא מרווחת בהחלט, התא מטען מספק ונוחות הנסיעה מפתיעה לטובה.

 

אבל, הבעיה לדעתי טמונה במחיר: גבוה מידי, ללא הצדקה אמיתית - בעיקר כשמאבזרים אותה בדומה למתקבל באוקטביה או בלאון קופרה...

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2167 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...