Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3948 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לכולם,

 

עזרתכם המקצועית,

מאזדה לאנטיס 323 2003

 

שתי נורות האזהרה של כריות אוויר (אחת נורה כתומה ואחת נורה אדומה)

שתיהן דולקות לי לסירוגין

 

לפעמים הם דולקות קבוע ולפעמים מהבהבות ואז נכבות ולא נדלקות.

הלכתי למוסך חיבר לי לרכב 3 סורקים, 2 סורקים לא מצאו את הרכב (ההגדרות)

הסורק השלישי הדגם הכי ישן שהיה לו לא עבד.

 

מה אתם אומרים? תקלה? או סתם הגדרות? דרך אגב הצופר עובד תקין (לפעמים צופר שלא עובד מעיד על תקלה).

 

 

דגמי הסורקים שחיברו לי(סורקים שעבדו):

[h=2]סורק דיאגנוסטיקה לרכב אוניברסאלי MAXI CHECK DS-708[/h]

 

[h=2]סורק תקלות ומכשיר אבחון LAUNCH דגם CRV[/h]

פורסם

הנורות מהבהבות בסדרה מסויימת? כלומר נניח הבהוב קצר, ארוך, קצר ושוב ארוך?

 

אם אני זוכר נכון ההבהובים האלו בעצם נותנים את קוד התקה.

 

 

פורסם

בעיה מוכרת בדגם הזה.

בדרך כלל מדובר בחיישן כרית אוויר שנמצא במושב שליד הנהג.

שים לב, בטסט פוסלים על תקלה כזו.

אם לא עוזר איפוס, תחפש מושב בפרוקיה ותוודא ששם החישן תקין. אין אפשרות לפרק רק את החיישן

פורסם

הבעיה שלך מוכרת בלנטיס,חיישן תפוסה של הכרית אוויר.שיושב בכיסא נהג,וגם נוסע תיראה רק באיזה כיסא זה. עלות של חיישן כזה,מאוד יקרה.עדיף לחפש כיסא מפירוק ולהחליף,או לסרוגין לפרק את הכיסא,ולשפץ את החיישן.

Honda civic eg9 manual 1995

Honda civic es1 manual 2004

הונדה הציתה את הדמיון!

היוםMX5 NC1 כי יש חוויות של פעם בחיים!

פורסם

אם לא בדקו את חיבורי החיישן מתחת לכסאות - כדאי להתחיל בכך.

מתחת לכסא יש מחבר / קונקטור לחוטי החשמל מפלסטיק, ולפעמים המגעים בו לא סגורים טוב.

להדק חזק את את המחבר, אפשר גם לא לפתוח אותו - פשוט ללחוץ עליו חזק שיהיה מהודק.

 

ראה דיונים דומים

א - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?535284-מנורת-כרית-אויר-מאזדה-6-שנת-2008&highlight

ב- http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?493997-נורת-כריות-אוויר-נידלקה&highlight=%

ג - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?476155-נורית-אזהרה-כרית-אוויר&highlight=%

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
הבעיה שלך מוכרת בלנטיס,חיישן תפוסה של הכרית אוויר.שיושב בכיסא נהג,וגם נוסע תיראה רק באיזה כיסא זה. עלות של חיישן כזה,מאוד יקרה.עדיף לחפש כיסא מפירוק ולהחליף,או לסרוגין לפרק את הכיסא,ולשפץ את החיישן.

איך משפצים את החיישן?

פורסם
אתה יכול לפרט?

בדגם הזה (יכול להיות שאני טועה וזה רלוונטי רק למודלים ישנים יותר) קודים של כריות אוויר מוצגים על ידי הבהובים של נורה בלוח שעונים.

 

למשל שלושה הבהובים קצרים, הפסקה, עוד פעם שלושה הבהובים, הפסקה וחוזר על עצמו קוד 3.

 

הבהוב ארוך, אחריו שני קצרים, הפסקה וחוזר מהתחלה זה קוד 12.

 

ולכן שאלתי אם הנורה מהבהבת בקצב אחיד כל הזמן - ואז לא מדובר בהצגת קוד - או שהיא מהבהבת במרווחים משתנים: סדרות של הבהובים שכן מציגים קוד

 

 

×
×
  • תוכן חדש...