Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3953 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

המחשב הביתי נקנה לפני כ6 שנים ,הותקנו בו 2 סטיקים של ראם בגודל 2 ג'יגה.

בהתאם למפרט,הותקנו סטיקים שתומכים 1066 הרץ.

כבר כמה שנים שאחד הסטיקים לא מזוהה .

לאחרונה שדרגתי את הדיסק הקשיח לSSD והתקנתי מערכת הפעלה WIN7 .

מאז השדרוג הופיעה מספר פעמים הודעה על כך שיש בעיה עם הזכרונות ולכן אני שוקל לרכוש 2 סטיקים חדשים.

חפשתי סטיקים מסוג DDR2 שתומכים ב1066 הרץ ואני מתקשה למצוא,לעומת זאת,מצאתי כאלה שתומכים ב800 הרץ.

האם המעבר ל800 אפשרי ?

נ.ב

כבר יומיים המחשב מסרב להדלק ,אחליף בנוסף ספק כוח (400 וואט)

 

תודה

פורסם

אין אחריות על הזיכרון?

לחלק מהיצרנים היה אחריות ל"כל החיים".

מכיוון שהם עוד נימכרים אז האחריות צריכה ליהיות תקפה(חיי המוצר).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

המחשב משמש לאופיס,מדי פעם סרטים,גלישה .

לאחר שדרוג הדיסק הקשיח,הדיסק הקשיח הישן משמש למדיה בלבד, התקנתי עליו קודי , אוסיף גם סרטים .

לא משהו כבד,בטח לא משחקים .

האם צפויות השלכות כלשהן על תפקוד המערכת אם וכאשר יהיו זכרונות 800 במקום 1066 ?

 

לגבי הספק כוח,המחשב דלוק רוב שעות היום, האם ספק 400 וואט ( 33 אמפר) ,יעשה את העבודה ?

עריכה אחרונה על ידי Octavia-TSI11
פורסם

לא תרגיש שום הבדל, סתם נתון על הנייר שבפועל אלא אם אתה לוקח את המחשב לנקודות קצה (ואתה ממש לא וגם אז לא בטוח), אין לזה משמעות.

פורסם

מהירות הזכרון משפיעה על הביצועים בדיוק כמו שמהירות המעבד משפיעה. מצד שני גם גודל הזכרון משפיע. לכן, יותר זכרון, אבל איטי יותר, יכול לתת ביצועים טובים יותר או פחות ממה שהיית רגיל.

 

זכרונות DDR2 תמצא ביד2 או בשרשור המסירה בפורום. זכרונות חדשים יקרים מאוד.

:turn-l:
פורסם

בלוח האם (ג'יגבייט) שני צמדי ערוצים,אחד אדום ואחד צהוב.

למען הסר ספק, חייבים להתקין באותו ערוץ (צבע) את שני הזכרונות והצבע לא משנה ז"א 2 ג'יגה צהוב+2 ג'יגה צהוב או 2 אדום +2 אדום ?

 

כרגע שני הזכרונות בערוץ הצהוב, האם ייתכן שזו הסיבה לאי זיהוי של אחד הזכרונות ?

פורסם (נערך)
זכרות - זה האיבר הגברי?

אולי כדאי לעדכן את הנושא!

:oops:

המקלדת אשמה :)

אבקש ממנהל הפורום לעדכן כותרת ,ניסיתי ולא הצלחתי

עריכה אחרונה על ידי Octavia-TSI11
פורסם

אתה יכול להעביר את הסטיקים לצמד השני, אולי החיבור בלוח נדפק.

 

כעיקרון כל צמד יכול פוטנציאלית לעבוד ב DUAL CHANNEL, כאשר שני הזכרונות מאותו הגודל ומאותה המהירות.

אבל, אף פעם לא נתקלתי בהבדל בר הרגשה עם כן או לא עובדים ב DUAL CHANNEL.

טכנית אתה יכול לשים את הסטיקים בכל מקום שבא לך, הצמד מיועד ל DUAL CHANNEL.

פורסם
בלוח האם (ג'יגבייט) שני צמדי ערוצים,אחד אדום ואחד צהוב.

למען הסר ספק, חייבים להתקין באותו ערוץ (צבע) את שני הזכרונות והצבע לא משנה ז"א 2 ג'יגה צהוב+2 ג'יגה צהוב או 2 אדום +2 אדום ?

 

כרגע שני הזכרונות בערוץ הצהוב, האם ייתכן שזו הסיבה לאי זיהוי של אחד הזכרונות ?

לא חייבים. הדבר משפיע על יכולת המחשב לעבוד ב DUAL CHANNEL אבל הזכרונות אמורים לעבוד בכל הסלוטים. נסה את הזכרונות, אחד אחד, בכל הסלוטים.

:turn-l:
×
×
  • תוכן חדש...