Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3986 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מעניין, גם אני הכי אוהב את הE36, אולי זה בגלל חתך הגיליים שלנו והרכבים עליהם חלמנו כילדים?

 

נ.ב

 

כבר אפשר לייבא כל מיני E36 במצב טוב יותר ממה שבדרך כלל נמצא בארץ ב"גרושים", לא?

עריכה אחרונה על ידי ExoduS

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

גם אני חושב כמוכם,E36 אחד הרכבים היפים ביותר שיצא לי לראות בכלל,ונולדתי באמצע שנות ה90.

 

 

אחריה דווקא הייתי הולך על E46 מבחינה חיצונית

פורסם

מחזיק E46 בארה"ב 330i גיר רגיל.

תענוג של רכב...

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

בשנת 87 דוד שלי רכש ב.מ.וו 320 "הזרקה" שנת 82 "מיבוא אישי" אבא שלי שבאותם ימים נהג באודי 80 שנת 77 עם "מנוע 1600" תמיד אמר שלמרות שהאודי נוסעת טוב הב.מ.וו זה עולם אחר . שנתיים מאוחר יותר אבא שלי רכש את הב.מ.וו של הדוד ,זאת עם המנוע המוזרק ,גיר ידני ,מזגן ,שעון טורים ,ספוילר חישוקים קלים ושני סטים של צמיגים , אחד לטסט ואחד רחב יותר "בלי אישורים " לנסיעה ביומיום. למרות שאבא שלי אכל הרבה מרורים מאותה e21 שכללו אוברול מלא למנוע ובכלל אחזקה שהיתה יחסית די יקרה הוא עד היום טוען שזאת אחת המכוניות הטובות ביותר שהיו לו. בתור ילד אני זוכר את ההגה משולש הצלעות את הקונסולה המרכזית שנוטה לכיוון הנהג , את תאורת המכוונים בכתום את הספויילר מגומי בקצה תא המטען. באחד מלילות אמצע השבוע נגנבה הב.מ.וו מרחוב הירקון בתל אביב. מעולם לא נהגתי בב.מ.וו ההיא היא נגנבה שההיתי בערך בן 13 ,אבל אני זוכר לפחות פעמיים שמצאתי את עצמי מתעורר מחלום כאילו נהגתי בה.

אגב אותו הגה משולש צלעות שלא ראיתי באף e21 אחרת בארץ עשה דרכו באבולוציה מסויימת לדור האחרון של הסדרה 3/4 בגרסאות /חבילות איבזור M

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

פורסם

אם כבר מביאים דודים וכאלה, אז 318 מהראשונות כאן בארץ נחתה אצלנו במשפחה בשנת 76. היבואן אז היה רכב ניר שישב מול אצטדיון יד אליהו ובצמוד למוסך. האוטו עצמו היה באמת פנטסטי, שקט, נוח, חזק והכי חשוב היה לו, לראשונה ב.ב.מ.וו אולי גם בכלל, אור אדום של בורדל בלוח השעונים וקונסולה מרכזית שהיתה מוטה כלפי הנהג. מה שעוד משך תשומת לב היתה צריכת הדלק המטורפת של הדבר הזה שלא הצליח לעשות אף פעם יותר מ 250 ק"מ למיכל ( נדמה לי משהו כמו 50 ליטר או בסביבה ). הענין הוא שקדמה לו ב.מ.וו 2000 ( למי שזוכר ) שהיתה הרבה יותר נינוחה ומרווחת עם איכויות נסיעה שתתקשו למצוא גם היום.

×
×
  • תוכן חדש...