Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מצד אחד אתה צודק, אי אפשר להחזיר את הרכב לאדם פרטי או לטרייד אין (במקרה השני, ללא סיבה מוצדקת).

מצד שני, כשקונים מאדם פרטי או טרייד אין יש אפשרות לבצע את הבדיקות לפני הרכישה.

 

גם ב SWITCH תראה את הבדיקה לרכב לפני שאתה קונה, הבדיקה נעשית עוד קודם במכון מורשה של משרד התחבורה (מבדק / דיננומטר / קומפיוטסט...), כמו גם המשא ומתן עם מוכר הרכב, כמו שטיפת הרכב והבאתו למתחם.. וכו' וכו'

כל השירות שלנו מתבסס על תהליך מאוד נוח ויעיל שאתה כקונה מגיע לראות את הרכב- כל הנתונים מוצגים לך.

 

מחקרים מצאו ש 20% מהאנשים שרכשו רכב באופן פרטי - מצאו בהמשך ליקויים מהותיים ברכב. כלומר - 1 מתוך כל 5 קונים שרכשו רכב באופן עצמאי מאדם פרטי התאכזבו ובמצב זה לא יכלו לפנות לאף גורם.

  • תגובות 138
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

לצערי לא _כל_ הנתונים בswitch מוצגים.

קודם כל הבדיקה והצילומים שנעשים לרכב יכול להיות בני כמה שבועות או חודשים? אתם לא מפרסמים באתר מתי האוטו עלה למכירה. חבר שלי שנכון להיום מחפש אוטו פנה לסוויץ' אחרי שהכרתי לו את השרות. האוטו שהוצג לו כלל פגיעת פח לא קטנה בכלל אשר אינה קיימת בתמונות שמוצגות באתר (לצערי הוא לא אמר שום דבר על כך לנציגי סוויץ' - הרכב אגב, עדיין באתר עם התמונות הישנות). אין לי מושג כמה זמן בסוויץ' מאפשרים למוכרים להציג את המכוניות שלהם באתר, אבל בכמה שבועות\חודשים ניתן לעשות לרכב טוטאל-לוס +הרכבה מחדש בשטחים ולמכור עם טופס בדיקה הישן והנקי.

לכן לא יעזור, עד כמה שסוויץ' יהיו 100% הוגנים, עדין חייבים לקחת את הרכב לבדיקה נוספת.

 

הבהרה - לא הייתי לקוח switch בעבר.

עריכה אחרונה על ידי m1ke
פורסם

דורון מכין את המסמכים לחתימה, עובר איתנו סעיף סעיף בחוזה, מסביר מה המשמעות, (תוך שהוא ממליץ, ממש מפציר בנו לקחת את האוטו מייד למוסך, למידה שנתחרט בתוך חמשת הימים האפשריים), מסביר הכל. פשוט הכל.

 

שים לב למה שרשמתי. כן, האוטו יכול לעבור טוטאל לוס + הרכבה איכותית בחיזמה. אתה עדיין יכול / צריך לקחת את הרכב לבדיקה מטעמך.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אגב, האוטו הספציפי שבגללו הגעתי לסוויצ' נמסר היום לבחור.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אני רואה שיש כאן נציג של סוויץ' , אז רק הערה לשיפור באתר , אתם חייבים להוסיף סינון גם לפי נפח מנוע , אני לדוגמא חיפשתי סקודה סופרב - את הדגם עם מנוע 2 ליטר (ולא ה 1.8 עם הגיר הבעייתי) ונדרשתי לעבור על כל המודעות רק בשביל לגלות שאין לכם כזאת ...

 

לתשומת ליבכם :)

פורסם

אם בהמלצות שיפורים עסקינן- אשמח אם היו מעלים גם את דו"ח הבדיקה של המכוניות, אני זוכר בזמנו זה היה קיים בAVIS באתר.

בנוסף שמתי לב שמכוניות חדשות יש צילומי תחתית הרכב אבל צילומי תא מנוע אין יותר- חבל.

עוד תוספת לשיפור: מיון לפי "חדש ביותר" בשביל לא לעבור שוב שוב מכוניות שכבר ראינו בעבר.

 

גם אני ממליץ על המיזם אבל כמו תמיד ליבדוק הכל כמו בכל קניית רכב, מקווה שהמיבחר יילך ויגדל בעתיד.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

מצטרף לדעתו של דיסקו, אני חושב שהחוויה כפי שתיאר אותה בהחלט חיובית ואני גם לא רואה אינטרס של סוויץ’ לעשות קומבינות בבדיקות שהם מציגים.

 

להבנתי סוויץ אינם סוחרי רכב אלא משמשים כמתווכים, הם לא מחזיקים סטוק של מכוניות. שמאבד מערכו אלא מוכרים רכבים של אנשים פרטיים.

אי לכך, אין סיבה שהם יינסו לייפות את מצבו של הרכב- הם יכולים פשוט לפסול אותו בהתאם לסטנדרטים שהם בוחרים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

מה ז"א אין סיבה? ברגע שאתה מקבל עמלה על כל מכירה - זו סיבה מצוינת.

פורסם

משהו ששמתי לב אליו באתר זה שרוב הרכבים מצולמים על הדשא וגם יש את השם של בעל הרכב. אבל, יש מספר מסויים של רכבים שמצולם במקום אחר וגם ברכבים אלה לא מצוין שמו של בעל הרכב.יש סיבה מיוחדת? זה משנה משהו לגבי הרכב?

פורסם
מצטרף לדעתו של דיסקו, אני חושב שהחוויה כפי שתיאר אותה בהחלט חיובית ואני גם לא רואה אינטרס של סוויץ’ לעשות קומבינות בבדיקות שהם מציגים.

 

להבנתי סוויץ אינם סוחרי רכב אלא משמשים כמתווכים, הם לא מחזיקים סטוק של מכוניות. שמאבד מערכו אלא מוכרים רכבים של אנשים פרטיים.

אי לכך, אין סיבה שהם יינסו לייפות את מצבו של הרכב- הם יכולים פשוט לפסול אותו בהתאם לסטנדרטים שהם בוחרים.

ברור שאין להם סיבה להסתיר דברים, אבל כולם בני אדם, כולם טועים, יצא לי כבר לשמוע על אותו מכון בדיקה (אחד טוב) שהוציא שתי בדיקות שונות לרכב אחד (שונות ברמה של תאונת שלדה).

לפעמים אנחנו מעדיפים לבדוק במקום שמכירים וסומכים עליו/המכון שכולם בפורום המליצו ולא לסמוך על בדיקה שמציגים לנו (שיכולה להיות כבר בת חודשיים).

 

כל היתרונות ברורים כאן ותאמין לי, שבתור מישהי שבילתה לא מעט בלוחות יד2 גם בשביל "שימוש עצמי" וגם כעזרה לחברים, אני יודעת להעריך אותם, יחד עם זאת, המצב כרגע לא מושלם ולא יהיה כזה.

מצד אחד יש את הקונה שרוצה לבדוק מטעמו ומנגד לא כל מוכר ישמח לשמוע שהרכב שלו מסתובב בין מוסכים ללא נוכחותו.

מה ז"א אין סיבה? ברגע שאתה מקבל עמלה על כל מכירה - זו סיבה מצוינת.

דמי התיווך שהם גובים בטלים בשישים לעומת העלויות שיצטרכו לספוג כשהקונה יעלה על הקומבינה ויבקש החזר כספי על האוטו.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 


×
×
  • תוכן חדש...