Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

סיוויק, העניין םה הוא שיבגני (ואני עדיין אשמח לראות סימוכין כלשהם לסיפור) אשכרה קיבל את הכסף חזרה. אתה מבין שבשום מקום אחר זה לא היה אפשרי, נכון?

מוכר פרטי "לא ידע על התאונה", חברת ליסינג הייתה נותנת לו לבחור רכב אחר, כנראה מרשימת ה-off menu למשימות מיוחדת שלה. בשום מקום הוא לא היה רואה אגורה שחוקה חזרה, וזו הסיבה שלדעתי דיסקו מעקש איתך על זה שהסיפור הזה כן מחזק את בטחון לגבי סוויץ'.

הם לקחו את הרכב לעוד בדיקה? ברור! כדי לדעת איך הם ממשיכים משם, לראות כמה חמורה התאונה, כמה לדרוש על הרכב, על הדרך לראות באמת אם הטענה מוצדקת, אבל ממש לא רק.

 

תראה, טעויות קרו, קורות ויקרו. השאלה היא איך העסק מתמודד איתן. וכאן אין לי מילה אחת רעה להגיד על התנהלותם של סויץ'.

 

עריכה: אני רואה שענו פה עוד כמה לפני לפני שפרסמתי את התגובה. לעניין העברת הבעלות שלא הייתה מתבצעת - קשה לי להאמין שסוויץ' משתמשים במכון מקל, כי הרי הנה התוצאה. הם נתקעו עם רכב עם תאונת שלדה. אני מאמין שהטעות של המכון היא פשוט זה - טעות. ומכון אחר היה יכול לפספס את התאונה באותה מידה. אולי הבוחן היה עייף או כל דבר אחר (אני כותב על מקדלת לא נוחה אז אין לי כח להכניס עוד דוגמאות). ההבדל כאן שהוא שסוויץ' מפצירים בלקוחות לקחת את הרכב לבדיקה אחרי הקניה (שזה אני שקצת - אוקיי הרבה - מפגר, תנו כבר לעשות את הבדיקה לפני הקניה) ואם הם לא היו מפצירים אולי יבגני בכלל לא היה לוקח את האוטו לבדיקה (ואולי כן, לא יודע) ולא היה מגלה את התאונה וחי בשלום עם האוטו שלו. לך תדע.

עריכה אחרונה על ידי Spire

Ford Focus estate ; Subaru XV

  • תגובות 138
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ספייר, סתכל למעלה. בשום מצב אחר יבגני לא היה קונה, מה רלוונטי הכסף חזרה.

 

והוא 'נשלח' לעוד בדיקה. לווידוא.

 

סחטיין על ייחוס התמימות לסוחרי הרכב, יום מיוחד היום בפורום.

 

זה סבבה שאין לך מילה רעה, לפחות אין לך שפע מילים טובות לנוכח האירוע הזה.

The first one to get angry loses

פורסם

אתה מסתכל על זה לא נכון. הם לא סוחרים. וזאת בדיוק הנקודה, הם אלה שנדפקים מהמצבים האלה, לא היבגנים של העולם.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
עמי, ייתכן מאוד, אני רק חזרתי על מה שצויין כאן ולא יודע לפסוק כמוך

על נוכלות או רמאות. אני רק חולק על התגובה של דיסקו :

 

שמא גם אצלך יוצר האירוע הזה תחושה ש'הם מס' 1' וש'יהיה בריא יבגני' ?

בודאי שלא, ההתנהלות מול יבגני יכלה להיות יותר טובה אבל היא עדיין מקובלת וסבירה.

תבין, הם, בניגוד להרבה סוחרים אחרים, לא מנסים לסבן את הלקוח. הם באמת פיתחו שיטה שלדעתם אמורה לכסות מפני מקרים כאלה.

קרה מקרה והוא הפתיע אותם, גמגמו קצת, הבינו שיש להם חור בשיטה ופיצו את יבגני.

כל זה, לפי מה שנראה על פני השטח, ללא כל זדון. להיפך.

אז אחזור שוב, יש להם באג בשיטה, לבאג הזה קוראים הסתמכות ביתר על מכון הבדיקה הספציפי. את הבאג הזה הם צריכים לתקן. זהו.

אין כאן שום זדון, שום רצון לרמות ושום דמיון לסוחרי רכב שכולנו כאן מסתכלים עליהם בעין עקומה.

יש כאן עסק עם שיטה חדשה בעלת פוטנציאל אמיתי לעשות שינוי בשוק רכב היד שניה בארץ ואנחנו כגורם משמעותי בתחום צריכים לעזור ולא לתקוע מקלות בגלגלים.

פורסם

אולי נרפה, באמת,

הדיון הזה עובר מזה שלנוכח האירוע הם מספר 1 לזה שלנוכח האירוע הם אלו שנדפקו

[כן, תן קפיצה לדאר לעשות העברת בעלות לשווא, שזה הכי בקטנה מכל האירוע הזה].

אין לי מה לומר, זו פרספקטיבה זרה לי וחריגה מאוד בעיני,

ואם לא הצלחתי להסביר זאת אזי האשמה היא בי וביכולת הניסוח שלי.

The first one to get angry loses

פורסם

אני חושב שהשאלה היחידה היא שרות הלקוחות שיבגני קיבל. טעויות קורות, עסקאות מתבטלות ושני הצדדים "מבזבזים זמן" השאלה היא האם סוויץ' באמת ביטלו עסקה באותה קלות שהם מראים באתר או שהיה פה צורך לאיים בתביעה כמיטב מסורת נותני שרות בישראל. מן הראוי גם שהחברה הייתה מפצה את הלקוח אבל קשה לי להאמין שהם באמת עשו כך.

פורסם

יש כאן עסק עם שיטה חדשה בעלת פוטנציאל אמיתי לעשות שינוי בשוק רכב היד שניה בארץ ואנחנו כגורם משמעותי בתחום צריכים לעזור ולא לתקוע מקלות בגלגלים.

??

זה נכון לתדריך עובדים של כלמוביל,

זה מה שחריג לי פה,

לא ידעתי ש'אנחנו' אמורים 'לעזור' [אתה תביא עוגיות אני אכתוב קופי ?]

 

יאללה בכיף עזוב,

הבנתי אותך יותר טוב כשהתבטאת במה שציטטתי בחתימה,

אשאיר את זה קצת כדי לוודא מעת לעת שאיני שיכור.

The first one to get angry loses

פורסם

ואו!

אין קשת בקצה הענן של סוויץ'?!

אני לא מאמין!

חברים קחו את השיטה הזאת בעירבון מוגבל, הבידקות שלהם לא שוות את הנייר שנכתבות עליו.

הראל

החיסכון שלך - ההנאה שלנו !

איפה הקאץ' ?

פורסם

אני עם סיוויק 08, באמת כל היחס הזה שמקבל פה סוויצ' מוזר לי, עד כדי אי נוחות

הם לא סוחרי רכב??! הם מציעים רכבים למחירה, גוזרים על זה עמלה, ומתפרנסים מזה, אז הם סוחרי רכב!

אם על תקן מתווכים, או מגרש, זה נושא אחר, המודל הוא מודל, העיסוק הוא סחר ברכב!

אין להם אנטרס? בכל מקום בו יש רווח, יש אנטרס.

זו לא התלונה הראשונה ברוח זו שאני שומע על סוויצ'

האם הם נפגעים מזה? מהמקרה הפרטי של אדון יבגני שלקח את רכבו לבדיקה לאחר הרכישה הם אולי הפסידו (לא בוודאות, כפי שציינו יש עוד גורמים שחברה כמו כלמוביל יכולה לגלגל אליהם את העלות), אבל כשבחונים את כלל השיטה, ושרוב הלקוחות לא יקחו לבדיקה ויעלו על כזה דבר, אז הם מנצחים, ושווה להם הסיכון הזה.

הבנתי שהם לא מחזירים את עלות העברת הבעלות. זה מתלונה אחרת, ושצריך לרדוף אחריהם.

סוויצ', זה מיזה של חברה ענקית וגדולה, תמימים הם לא, זו חברה שבזרועות אחרות שלה מוכרת רכבים חדשים, וגם ליסינג, וטרייד אין. אל תהפכו אותם לפועלים לשם שמיים.

 

ואחרי כל זה, אני עדיין טוען שזה מיזם מעניין שיש בו תוכלת, הוא עדיין בהרצה שלו, אני חושב שהם חייבים לאפשר בדיקת לקוח לפני רכישה, וכן, להתיחס לזה כאל עוד עסקה מול סוחר, במודל אחר.

פורסם
חבוב לא היתה כאן הטעיה.

תפסיק לנסות ולשוות להם פנים של נוכלים.

יש שיטה, התגלה כאן חור בשיטה.

עכשיו נראה אם הם יתקנו את השיטה או לא.

סה טו.

סוויטש לא ניסו לרמות כאן אף אחד.

 

החור הזה קיים בכל שיטה, כי תמיד ייתכן שמכון לא יעלה על תאונה.

זה קורה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ופתאום קמה לחברה הסנגוריה הציבורית שכועסת על הצרכן [?!] שלכאורה הוטעה,

]

 

תרגיע את הסגנון שבו אתה מכנה אותי אם אתה רוצה שיתייחסו אליך ברצינות.

 

אף אחד לא כועס על יבגני, אבל זה המקרה היחיד ברכישת רכב משומש שהקונה קיבל את הכסף חזרה בקלות יחסית. (כמה שיחות טלפון ואיזה שולחן הפוך זה קלות יחסית). בכל סיטואציה אחרת זה היה יכול להגיע לבית משפט, להיסחב כמה שנים, ולהיגמר בפשרה.

אין חולק על זה שיבגני צודק. אין חולק גם שהרכב לא היה אמור לעבר את הסינון של סוויצ'.

יש חולק גדול על זה שמייחסים להם כוונה מראש להטעייה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

דיסקו, אל תיקח את זה אישי, לא זו הכוונה, אל תיפגע עכשיו.

זה מה שהפריע לך - 'סנגוריה ציבורית' ?! [מזה נעלבת ?]

אני מקווה עבור הסנגוריה הציבורית שזה עדיין לא נתפס כעלבון.

 

לעומת זאת, להגיד למישהו 'תרגיע' זה כבר אישי וקצת תוקפני בציווי שלו:

איך היה נשמע לך לו היו אומרים לך "תרגיע" ?

הסנגוריה לפחות נאמר בלשון רבים.

אז תרגיעו נא.

סוויץ פישלו.

 

האם "יקחו אותי ברצינות"?

הו,

את זה התוכן קובע, ואת התוכן השכל קובע.

The first one to get angry loses

פורסם

המודל דורש שיפור והשיפור צריך לבוא במתן אפשרות לבדיקת הרכב לפני הרכישה. ייתכן גם בנושאים אחרים אבל זה נראה לי העיקרי.

 

מצד אחד זה תוספת כ"א , דלק, וכו' - לנסוע עם הקונה הפוטנציאלי למכון בדיקה , מצד שני זה חוסך כל כך הרבה צרות שלא מן הנמנע שיאמצו זאת.

 

בחילופי המהלומות בין דיסקו להונדה , שני הצדדים הציגו את עמדותיהם הלגיטימיות, אז למה לרדת לפסים אישיים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...